Eikö olisi aika kokoontua? Mitä mieltä olette ihmiset? Voitaisiinhan kokoontua jotenkin paikkakunta kohtaisesti tai jotain..Aina jonkinlainen ratkaisu löytys. Onko edelleen kokoontumiselle kannattajia?
On ajanhukkaa olla keskustelematta Ismo Alangon musiikista.
KOKOONTUMINEN!
8
416
Vastaukset
- alankomainen
Samaa mieltä olen, kyllä kokoontuminen kannattaisi järjestää. Eri paikkakuntien Ismo-fanit voisivat kokoontua johonkin sovittuun tapaamispaikkaan. Siinä on vaan se ongelma, että kun toinen asuu Lapissa ja toinen pääkaupunkiseudulla, toinen Karjalassa ja kolmas helvetissä, niin missä kokoonnutaan? Minä itse olen kiihko-ismouskovainen, joten tulen täältä idästä vaikka kävellen, jos se siitä on kiinni. Miten on?
- Alankolaiset
Niin, minun pointtini olikin, että esim. tietyn paikkakunnan sisäiset fanit kokoontuisivat sovittuun aikaan sovitussa paikassa. Eli kaikki ismo-fanit ympäri suomea ei kokoontuisi samassa paikassa(joka olisi kyllä helvetin hienoa, mutta melko mahdoton toteuttaa) vaan paikkakuntakohtaisesti. Olenkin aloittanut toisenkin keskustelun tänne tämän alanko-fanejen asuinaluetta koskien. Sinne voi siis kirjoitella mistä päin jengi on kotoisin jotta saataisiin etenemään tämä homma. Ite meikäläinen asustelee Savossa, Kuopion lähettyvillä..
- kuin että
Alankolaiset kirjoitti:
Niin, minun pointtini olikin, että esim. tietyn paikkakunnan sisäiset fanit kokoontuisivat sovittuun aikaan sovitussa paikassa. Eli kaikki ismo-fanit ympäri suomea ei kokoontuisi samassa paikassa(joka olisi kyllä helvetin hienoa, mutta melko mahdoton toteuttaa) vaan paikkakuntakohtaisesti. Olenkin aloittanut toisenkin keskustelun tänne tämän alanko-fanejen asuinaluetta koskien. Sinne voi siis kirjoitella mistä päin jengi on kotoisin jotta saataisiin etenemään tämä homma. Ite meikäläinen asustelee Savossa, Kuopion lähettyvillä..
pääsisi juttelemaan yhtä hullujen ismo-fanejen kanssa ismosta! Kannatan ehdottomasti!
- lokaajakuita
Palstailijat voisivat kertoa, missä käyvät tänä kesänä keikalla ja samaan paikkaan suuntaavat voisivat 'ilmoittautua' kokoontumaan. Itse suuntaan Joensuuhun 13.7. ja Pyhätunturille 3.8.
- naikkonen joensuusta
Minä olisin valmis kokoontumaan, nimittäin olen menossa 3.8 Pyhätunturille Ismoa kurkkaamaan. Siispä lokaajakuita, yritetään huudella tälle keikalle meneviä, ja lyödään hynttyyt yhteen ja pidetään hauskaa yhdessä, tietenkin Ismo jutustelun aiheenamme.
Elikkä ilmoitelkaa, jos olette menossa Pyhätunturin keikalle! - lokaajakuita
naikkonen joensuusta kirjoitti:
Minä olisin valmis kokoontumaan, nimittäin olen menossa 3.8 Pyhätunturille Ismoa kurkkaamaan. Siispä lokaajakuita, yritetään huudella tälle keikalle meneviä, ja lyödään hynttyyt yhteen ja pidetään hauskaa yhdessä, tietenkin Ismo jutustelun aiheenamme.
Elikkä ilmoitelkaa, jos olette menossa Pyhätunturin keikalle!Tavataan vaan Pyhätunturin keikan yhteydessä. Siellä onkin ainutlaatuinen keikka luonnon keskellä.
- naikkonen joensuusta
lokaajakuita kirjoitti:
Tavataan vaan Pyhätunturin keikan yhteydessä. Siellä onkin ainutlaatuinen keikka luonnon keskellä.
Joo, yritetään saada lisää porukkaa. Elikkä nyt kaikki jotka menette pyhätunturille Ismon keikalle, viestiä tänne, olisi kiva jos ois vähän isompikin porukka koolla? Luonto kauneimmillaan ja Ismon ystävät koolla - mitä sen parempaa keksitte?
- Tumpelo
naikkonen joensuusta kirjoitti:
Joo, yritetään saada lisää porukkaa. Elikkä nyt kaikki jotka menette pyhätunturille Ismon keikalle, viestiä tänne, olisi kiva jos ois vähän isompikin porukka koolla? Luonto kauneimmillaan ja Ismon ystävät koolla - mitä sen parempaa keksitte?
...tulo on vielä epävarmaa, mutta hirrrrmuisesti tekisi mieli tulla kokemaan Ismo ja Teho-duo Lapin lumoavissa tunturimaisemissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1607169Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142628Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk481908Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141461Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901345Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271139- 711137
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631103Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.491095- 691017