kuka on paras jedi ikinä oma mielipiteeni on että Bastila Shan on paras
GALLUP VASTATKAA
6
484
Vastaukset
- KyleKatarn1987
Revan oli Sithlordinakin aivan huipputyyppi ja Jedinä vieläkin mahtavampi.
- MasterGormo
Jedeistä minulla on ikävä kyllä kaksi suosikkia, joista en osaa päättää... Cin Drallig ja Mestari Gormo. Sitheistä suosikkini on ehdosttomasti Darth Nihilus.
- pimeyden valtias 1
mun lempi on opivan. Mulla on pimeyden voimat. oon kokeillu ja ne on vallannu mut. mä oon valittu. kokeilin kerran siirtää esineitä niin fairy pesu tiski aine putosi lattialle. Mussa on pimeyden voimat USKOKAA! Pimeyden voimat tulee avaruudesta ja maan alta. voin siirtää paljon kaikkea.
- KyleKatarn1987
Mitä ihmettä sinä oikein olet ottanut?! Taidatpa kuules olla pienessä maistissa etkös vain? Olisikohan tämä sopiva hetki ottaa aikalisä? Mitä tahansa sinulla sitten veressä onkin niin ehkä olisi parasta että suljet nyt sen tietokoneen (mikäli sen ääressä vielä notkut), pistät pullot piiloon ja menet lepäämään ihan kunnolla. : >
Okei? : )
- RicaMoonlight
Ahsoka Tano
- mestari_jedi
Kars Skywalker
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 582996
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!131027- 891008
- 49886
- 84854
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35781- 96764
Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27660Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap86635- 48595