kuka on paras jedi ikinä oma mielipiteeni on että Bastila Shan on paras
Vastaukset 6
- KyleKatarn1987
Revan oli Sithlordinakin aivan huipputyyppi ja Jedinä vieläkin mahtavampi.
- MasterGormo
Jedeistä minulla on ikävä kyllä kaksi suosikkia, joista en osaa päättää... Cin Drallig ja Mestari Gormo. Sitheistä suosikkini on ehdosttomasti Darth Nihilus.
- pimeyden valtias 1
mun lempi on opivan. Mulla on pimeyden voimat. oon kokeillu ja ne on vallannu mut. mä oon valittu. kokeilin kerran siirtää esineitä niin fairy pesu tiski aine putosi lattialle. Mussa on pimeyden voimat USKOKAA! Pimeyden voimat tulee avaruudesta ja maan alta. voin siirtää paljon kaikkea.
- KyleKatarn1987
Mitä ihmettä sinä oikein olet ottanut?! Taidatpa kuules olla pienessä maistissa etkös vain? Olisikohan tämä sopiva hetki ottaa aikalisä? Mitä tahansa sinulla sitten veressä onkin niin ehkä olisi parasta että suljet nyt sen tietokoneen (mikäli sen ääressä vielä notkut), pistät pullot piiloon ja menet lepäämään ihan kunnolla. : >
Okei? : )
- RicaMoonlight
Ahsoka Tano
- mestari_jedi
Kars Skywalker
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3671415- 63936
- 116895
- 83880
- 63840
- 94701
- 45681
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50609En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.56594Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku112554