kuka on paras jedi ikinä oma mielipiteeni on että Bastila Shan on paras
GALLUP VASTATKAA
6
381
Vastaukset
- KyleKatarn1987
Revan oli Sithlordinakin aivan huipputyyppi ja Jedinä vieläkin mahtavampi.
- MasterGormo
Jedeistä minulla on ikävä kyllä kaksi suosikkia, joista en osaa päättää... Cin Drallig ja Mestari Gormo. Sitheistä suosikkini on ehdosttomasti Darth Nihilus.
- pimeyden valtias 1
mun lempi on opivan. Mulla on pimeyden voimat. oon kokeillu ja ne on vallannu mut. mä oon valittu. kokeilin kerran siirtää esineitä niin fairy pesu tiski aine putosi lattialle. Mussa on pimeyden voimat USKOKAA! Pimeyden voimat tulee avaruudesta ja maan alta. voin siirtää paljon kaikkea.
- KyleKatarn1987
Mitä ihmettä sinä oikein olet ottanut?! Taidatpa kuules olla pienessä maistissa etkös vain? Olisikohan tämä sopiva hetki ottaa aikalisä? Mitä tahansa sinulla sitten veressä onkin niin ehkä olisi parasta että suljet nyt sen tietokoneen (mikäli sen ääressä vielä notkut), pistät pullot piiloon ja menet lepäämään ihan kunnolla. : >
Okei? : )
- RicaMoonlight
Ahsoka Tano
- mestari_jedi
Kars Skywalker
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 275323
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34677- 1521681
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551446Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais151279- 931114
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211094viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.206987En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.67958- 37839