Jousimiehen uudelleen valloitus?

SMJ

Voiko jousimiesnaisen saada kiinnostumaan uudestaan vai onko se niin että jos pakit on annettu, niin enää ei lämpene? Tapailin tuossa yhtä tapausta muutaman kuukauden ja seurusteltiinkin, kunnes tässä sitten ilmoitti että ahdistaa ja tarvitsee enemmän omaa aikaa. Ja erohan siitä tuli. Ollaan oltu
yhteyksissä jonkin verran mutta lähinnä hyvää päivää meinkiä. Onko peli menetetty vai vieläkö on jotain toivoa saada kiinnostus heräämään? Kertokaa jousimiesnaiset tai tällaisen kohdanneet!! Itsellä ei oo aikaisempaa kokemusta juurikaan tuosta merkistä..

15

4819

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jousin*

      Ei saa enää takaisin. Vaikka olisittekin yhdessä vielä, niin asia ei tule enää olemaan sama. Laimeampaa......valitettavasti.
      Itse elänyt jouskarinaisena keski-ikäiseksi jo:), joten näin se vaan menee.

    • taida..

      onnistua , on sen verran luottamuksen perään jouskari, että jos se luottamus menee, niin sitten se menee, eikä takaisin tule.
      Ainahan voi taistella...tee itsestäsi kiinostava, jos luotto on tallella, voi mahdollisuutesi vielä olla.
      Jos saat jousimiesnaisen itsellesi, saat uskollisen ystävän.
      Kun muistat yhden asian ,että vain yksi pettäminen riittää!!

      • SMJ

        Oma miete on se, että lähinnä kai se johtu siitä et olin liian kiinnostunut :). Eli tein liikaa tilaa elämässäni hänelle ja sit tais häntä alkaa ahdistaa vähän liikaa. Ilmeisesti olisi pitänyt olla etäisempi ja osata antaa enemmän tilaa vaikka ei sitä tuntunut haluavankaan. En vaan tajunnut tarpeeksi ajoissa ilmeisesti..


      • ystävän

        ...eli se on todellakin mitä tulet vaan saamaan. Suhde on todellakin ystävyyttä, rakkautta et saa Jouskaria tunnustamaan, tai OIKEASTI rakastumaan.

        Jos taas osoitat oman rakkautesi - niin jouskaria rupeaa ahdistamaan ja se on sitten good bye...


      • lähinnä
        SMJ kirjoitti:

        Oma miete on se, että lähinnä kai se johtu siitä et olin liian kiinnostunut :). Eli tein liikaa tilaa elämässäni hänelle ja sit tais häntä alkaa ahdistaa vähän liikaa. Ilmeisesti olisi pitänyt olla etäisempi ja osata antaa enemmän tilaa vaikka ei sitä tuntunut haluavankaan. En vaan tajunnut tarpeeksi ajoissa ilmeisesti..

        sitä että eikös jokainen halua sitä 'omaa tilaa'? Ei se ole tämänpäivän keksintö, eikä jousimiehen joku ihmeen 'vika'!
        Kaikki painelee joskus yksinäisyyteen tai tekee omia juttuja, eikä kaipaa siihen ketään muuta.
        Eikös niin?
        Kaipaatko sinä jatkuvaa 'poliisia' takapuolen alle kyttiin tai ehdotteleen jatkuvalla syötöllä 'tehdään kulti jotain kivaa yhdessä'! En usko.
        Jokainen tarvii oman tilan ja sen että voi haukata happea ja jos muuta väittää valehtelee.

        Jouskari pysyy suhteessa yhtä hyvin, kuin mikä muu tahansa horos.kop.mer. ihminen, koska se on sellainen juttu, että se suhde riippuu täysin muista tekijöistä kuin jostain horoskoopista,, ;) jm-lady


    • kalli58

      Olen jousimiesnainen ja sitä mieltä, että uudelleenlämmitetty suhde ei toimi ellei molemmat osapuolet ole työstäneet itseään tarpeeksi menneistä epäonnistumisista. Olen pitänyt jonkin verran yhteyttä entisiin mutta ei tulisi mieleenkään enää aloittaa ns. entisten kanssa uudelleen vaan uudet tuulet puhaltakoon. Luotan huomiseen ja uudet tuttavuudet ovat tervetulleempia kuin vanha suola joka ei kyllä janota.

      • never say never

        on janoittanut tätä jouskarinaista :)


    • jousityttö

      Tai sitten ei. Mikäs olet itse merkiltäsi?

      • SMJ

        vähän epätoivoista edes yrittää.. Se tunne vaan siitä, et tässä ei ollut kaikki, on niin voimakas et se häiritsee elämää..

        Itse olen merkiltäni oinas ja ajoittain vielä aika vaikea tapaus :). En mä ehkä itseni kanssa ikinä aloittaisi suhdetta edes, heh!


    • omat kuviot

      Jouskarilla on omat asiat ja itsenäisyys tärkeämpää kuin sitoutuminen. Suhde lämpeni uudestaan ja mentiin kihloihinkin. Vähän aikaa oli taas ihanaa kunnes alkoi vaikeudet. Sitten vielä, Jouskarit sanovat olevansa rehellisiä, tämäkin kuulemma oli sitä harvinaista viimeisiä uskollisia kumppaneita. Mutta sitten kun sitä etäisyyttä ja omaa aikaa pitää olla, niin johan se ruoho on aidan takana vihreämpää ja pieniä sivuhyppyjä saattaapi tulla...ja siihen se sitten kariutui, ei kuulemma ollut tunteita pelissä vaan järjellä yritti suhdetta...pysy kaukana jouskareista, ovat ennemmin oman tien kulkijoita kuin lämpimässä parisuhteessa lämmittelijöitä. Ja kyllä, jos teit itsesi liian tykö, niin siitä se sitten lopun alku lähtikin....

    • Kajusail

      Oon itse jousimiesnainen. Asioiden yksityiskohdat ratkaisee jousimiehen kanssa. Jousimies etsii oikeudenmukaisuutta, ja asiat saa kyllä selvitettyä, jos on tahtoa ja osaamista. Jos samat asiat tökkii liian monta kertaa, tullaan kyllä rajalle, josta ei ole paluuta. Mutta siitä tulee ensin varoitussignaaleja. Keskustelussa joku ”tiesi”, että se on kerrasta poikki. Ei se niin mene. Viestistäsi ei tullut esiin, oliko teillä edes kysymys luottamuksen menettämisestä.
      Teit itse aika hyvän kuuloista analyysiä mahdollisista syistä, kun ajattelit varanneesi teille liikaa yhdessäoloa ja että osoitit kiinnostustasi liikaa etkä antanut toiselle tarpeeksi tilaa. Tällaiseen jousimies voi reagoida räväkällä irtiottoliikkeellä, vaikka olisi itsekin kiinnostunut. Silloin jousimies perustelee sanalla ”ahdistaa”. Se vain on niin, että jousimies tarvitsee myös omaa tilaa, varsinkin suhteen alkuvaiheessa. Miksi sitten? Tunnustellakseen omia tunteitaan omassa rauhassaan. Jos teillä syy on tämä, voi mahikset olla ihan hyvät, kun kerran oivallat tilanteen. Jos vain suostut siihen ilmavampaan tilaan… Keskustele suoraan syistä. Kysy osuiko ajatuksesi oikeaan. Sitä jousimies pitää rohkeutena.
      Jousimies on muuten perustyyppinä rehellinen ja uskollinen, vaikka jollain oli ikäviä kokemuksia. Tietty jokaiseen aurinkomerkkiin mahtuu monenlaista… Jousimies pistää kyllä lopullisesti kaikkensa peliin ja osaa joustaakin aika pitkälle, jos suhteessa perusjutut toimii. Asioiden peittely ja varsinkin tahallinen huijaaminen vievät suhteen hänen kanssaan useimmiten tuhoon.
      Oinaan toiminnallisuudesta ja reippaudesta jousimies pitää. Oman kokemukseni mukaan oinaan kannattaa kuitenkin toimiessaan kuunnella ja kuulostella, mitkä yhteiset jutut toimivat paremmin ja mitkä taas tukehduttavat jousimiestä. Jousimies ilmaisee asiat kyllä, jos vain kuulostelee. Oinas vaan välillä taitaa unohtaa pysähtyä menossaan tarkastamaan onko toinen mukana vauhdissa. Mutta noin yleensä jousimies pitää menosta.
      Lue huvikses astrologi Seppo Tanhuan sivulta rakkaushoroskoopista kuvaus jousimiestytöstä. Satuin eilen lukemaan sen ja oikein huvitti, kuinka siinä lopulta on ne perusjutut jousimiesnaisen kanssa elämisestä. Jos olet valmis haasteeseen, kannatta vielä yrittää…

      • SMJ

        Ei ollut kyse luottamuksen menetyksestä.. tai jos oli niin en sitä tajunnut. Lähinnä vaan just se ahdistus siitä omasta tilasta ja ajasta. Tuntuu jälkikäteen järkeen käyvältä mut en siinä tilanteessa sitä vaan tajunnut vaan yritin epätoivoisesti tehdä tilaa hänelle omaan elämääni. Kyllä mä itsekin kaipaan omaa tilaa vaikka sitä en aina tajuakaan, joten olen kyllä silleen ymmärtäväinen tämän asian suhteen ja tajuan oman ajan tärkeyden merkityksen. Ehkä tässä itselläkin on oppimista ton asian suhteen :). Mut kyllä täytyy sanoa, et en muista oonko koskaan saanut tällaista ihastumistainnutusta kuin mitä tuo jousimiesnainen on saanut aikaan :)!


    • siitä,

      ettei kaikki ole tässä? Silloin sinun pitää ottaa asiasta selvää. Itse olen jousimiesnainen ja voin yhtyä noihin muiden välittämiin viesteihin. Yleensä peli on menetetty kun jousimies ottaa etäisyyttä, niin se vain on. Mutta silti suosittelisin, että kysyisit häneltä itseltään suoraan. Hänellä on oma menneisyys kuten meillä kaikilla, emmekä me voi antaa täältä vastauksia. Sinun pitää tietää mitä itse haluat ja jos sinulla on intuitio teistä, ota selvää. Myöhemmin harmittelet mikset ottanut yhteyttä ja katsonut teidän kortteja loppuun. Sen jälkeen kun olet ne katsonut, niin tiedät, että teit sen minkä parhaaksi näit ja voit jatkaa eteenpäin. Jouskarinaisesta saat varmasti ainakin hyvän ystävän itsellesi.

    • Jousimiehen ystävä

      Kehoittaisin lukemaan Seppo Tanhuan Astrologia, luonnehoroskoopit.
      Aika hauskat ja oikein luettuna paikkansapitävät.Lue ne rivit,mitkä tuntuu "jes"

      • on todella

        osuvat luonnehdinnat ja osuvat viikonvillitykset!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      95
      2575
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1927
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1661
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1645
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1616
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1578
    8. 83
      1512
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      113
      1398
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe