Pitääkö leijonaa

kehua???

Olen lukenut monesta horoskooppikirjasta,että leijona on merkki,jota pitäisi kehua koko ajan.Onko tämä totta?Toki jokaisesta on mukava kuulla kohteliaisuuksia,mutta kaipaako leijona tosiaan oikein erityisesti huomiota?

Mieheni on leijona ja huomioin kyllä häntä,mutta ei hän koskaa mökötä tms. jos en aina ole päätä taputtelemassa.Vai kehunko sitten häntä huomaamattani?Luonteenpiirteeseeni kuuluu kannustaa muita ja minusta on mukava saada ihmiset hyvälle tuulelle.

Toinen asia,jota olen miettinyt,on leijonan saattaminen naurunalaiseksi.Onko se tosiaan suuri ongelma?Mieheni kestää kyllä pientä kiusoittelua,mutta enpä tiedä,voiko häntä tosissaan "kiusata".En ole koskaan kokeillut. :)

Sitten lopuksi olisi kauhean kiva kuulla leijonien (varsinkin miespuolisten)mielipiteitä siitä,miten yllättää heidät iloisesti.Siis mikä saa leijonan kehräämään? :)

15

3786

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vesiNainen

      kun annan rahaa.

    • kehua jos

      kaikin mahdollisin tavoin annat huomata että palvot häntä ;)

      Mutta jos joskus katseesi on välinpitämätön tai sanot jellonalle, että sori, voisitko toistaa mitä sanoit, kun mä en nyt ollenkaan kuunnellut sua,
      niin leijona on lähinnä hämmästynyt, sillä kukaan ei ikinä tee näin leijonille, sen verran hyvin he ympäristönsä kouluttavat huomioimaan itseään kuin herkkää lasta.
      Jota he ovatkin.
      Myös ehdoitta rakastaminen ja kurinalaisuuden välttely on tälle lapselle tyypillistä. Se tekee leijonasta harvinaisen vaativan, mutta tietyllä tavalla hellyttävän kumppanin. Ellei ihmisellä ole pyyteetöntä hoivaviettiä ja tykkää lymyillä toisen varjossa hänen häntänsä nostajana, ei tule leijonan kanssa toimeen päivääkään.

      • Leijonamies

        Löydän todellakin itsestäni puolen että rakastan välitöntä porrasvaloissa paistattelua. Alennun jopa kyseenalaisiin keinoihin saadakseni tuon valokeilan. Hännälleni ei kannata astua koska silloin olet mustalla listallani lopun ikäsi. Olen oikeuden mukainen ja reilu. Vahvatahtoinen ja melkein härän vertoinen jästipää.
        Liikaa ei kannata kehua koska myös hännystelijän tunnistetaan. Ympärilläni olevat ovat hoviväkeäni valtakunnassani ja luonnolleni en vain mitään voi. Hyväksyn sen ja elän sen mukaisesti.
        Rakastan intohimoisesti ja vahvasti mutta kyllästyn myös nopeasti joten se tästä leijona miehestä.
        Ai niin nyt on vuoden parasta aikaa kun aurinko taas paistaa meille leijonille. Se saa minut kehräämään.


      • Nimetön
        Leijonamies kirjoitti:

        Löydän todellakin itsestäni puolen että rakastan välitöntä porrasvaloissa paistattelua. Alennun jopa kyseenalaisiin keinoihin saadakseni tuon valokeilan. Hännälleni ei kannata astua koska silloin olet mustalla listallani lopun ikäsi. Olen oikeuden mukainen ja reilu. Vahvatahtoinen ja melkein härän vertoinen jästipää.
        Liikaa ei kannata kehua koska myös hännystelijän tunnistetaan. Ympärilläni olevat ovat hoviväkeäni valtakunnassani ja luonnolleni en vain mitään voi. Hyväksyn sen ja elän sen mukaisesti.
        Rakastan intohimoisesti ja vahvasti mutta kyllästyn myös nopeasti joten se tästä leijona miehestä.
        Ai niin nyt on vuoden parasta aikaa kun aurinko taas paistaa meille leijonille. Se saa minut kehräämään.

        Yhdyn edelliseen mielipiteeseen lähes täysin. Leijona on lojaali ystävä mutta täysin kylmä niille jotka ovat hännän päälle astuneet. Alkuperäiseen viestiin vielä vastaus: Miellytä leijonaasi sängyssä niin kyllä kehrää mukavasti ;)


      • Skrpn
        Leijonamies kirjoitti:

        Löydän todellakin itsestäni puolen että rakastan välitöntä porrasvaloissa paistattelua. Alennun jopa kyseenalaisiin keinoihin saadakseni tuon valokeilan. Hännälleni ei kannata astua koska silloin olet mustalla listallani lopun ikäsi. Olen oikeuden mukainen ja reilu. Vahvatahtoinen ja melkein härän vertoinen jästipää.
        Liikaa ei kannata kehua koska myös hännystelijän tunnistetaan. Ympärilläni olevat ovat hoviväkeäni valtakunnassani ja luonnolleni en vain mitään voi. Hyväksyn sen ja elän sen mukaisesti.
        Rakastan intohimoisesti ja vahvasti mutta kyllästyn myös nopeasti joten se tästä leijona miehestä.
        Ai niin nyt on vuoden parasta aikaa kun aurinko taas paistaa meille leijonille. Se saa minut kehräämään.

        Olipa mukavaa lukea kerrankin rehellistä tekstiä. En näe mitään pahaa siinä (olen Skorpioni-nainen), että ihminen tietää kuka on ja millainen on. Jostain syystä olen aina pitänyt Leijonista, mutta saattaa syynä olla se, että minulla on kuu Leijonassa (aurinko ja nousu Skorpionissa). Ihailen Leijonan rohkeutta olla oma upea itsensä, sekä miehen että naisen. Tietynlainen omistelevuus ei kyllä miellytä, mutta mikäpä minä olen sanomaan, mustasukkaisuuden perikuva Skorpioni kun olen. Eikä mekään niin vaatimattomia olla, paitsi ehkä päälle päin hämäykseksi... :o) Hyvää jatkoa hovisi palvomana!


      • Skrpn
        Nimetön kirjoitti:

        Yhdyn edelliseen mielipiteeseen lähes täysin. Leijona on lojaali ystävä mutta täysin kylmä niille jotka ovat hännän päälle astuneet. Alkuperäiseen viestiin vielä vastaus: Miellytä leijonaasi sängyssä niin kyllä kehrää mukavasti ;)

        Tuota... Kerran astuin yhden Leijona-naisen hännän päälle. (Olen Skorpioni-nainen.) Hän loukkaantui verisesti, mutta kyllä siitä lopulta sopuun päästiin. No mutta aito ystävyys kestää kolhuja. :o) En halua edes mainita mitä tapahtuu, jos Skorpionin pistimen tielle osuu...


      • Jellonatar38
        Leijonamies kirjoitti:

        Löydän todellakin itsestäni puolen että rakastan välitöntä porrasvaloissa paistattelua. Alennun jopa kyseenalaisiin keinoihin saadakseni tuon valokeilan. Hännälleni ei kannata astua koska silloin olet mustalla listallani lopun ikäsi. Olen oikeuden mukainen ja reilu. Vahvatahtoinen ja melkein härän vertoinen jästipää.
        Liikaa ei kannata kehua koska myös hännystelijän tunnistetaan. Ympärilläni olevat ovat hoviväkeäni valtakunnassani ja luonnolleni en vain mitään voi. Hyväksyn sen ja elän sen mukaisesti.
        Rakastan intohimoisesti ja vahvasti mutta kyllästyn myös nopeasti joten se tästä leijona miehestä.
        Ai niin nyt on vuoden parasta aikaa kun aurinko taas paistaa meille leijonille. Se saa minut kehräämään.

        Jep. Näin on, samanlaiset ajatukset minullakin itsestäni. Loukkaannun jos jään huomiotta, mutta kun minut huomioidaan olen aurinkoinen ja ihana, annan rakkaudessa kaiken ja enemmänkin.


    • BellaConoscente

      Kypsää leijonaa ei tarvitse kokoajan olla paijaamassa, kypsymätöntä kylläkin. Tärkeintä varmaan on että toinen tietää olevansa erikoinen ja rakastettu.. Leijonat vaan tuppaavat "unohtamaan" sen hieman useammin kuin muiden merkkien edustajat..

      • naaras

        Olen tyypillinen Leijonanainen ja tulipa mieleen että minkälainen olisi kahden leijonan yhteiselo? Onko kokemusta. Minä ainakin olen sellainen johtaja ja auringossa sekä kullassa viihtyvä naaras,jota täytyy palvoa,kiittää ja kehua. Muuten alkaa kauhea karjunta.Oikeudenmukainen ja heikompia puolustava kyllä olen ja yhteistyökykyinen eri rotujen kanssa...


      • leijonanarttu
        naaras kirjoitti:

        Olen tyypillinen Leijonanainen ja tulipa mieleen että minkälainen olisi kahden leijonan yhteiselo? Onko kokemusta. Minä ainakin olen sellainen johtaja ja auringossa sekä kullassa viihtyvä naaras,jota täytyy palvoa,kiittää ja kehua. Muuten alkaa kauhea karjunta.Oikeudenmukainen ja heikompia puolustava kyllä olen ja yhteistyökykyinen eri rotujen kanssa...

        Mulla on kokemusta kahdestakin leijonauroksesta. Toinen oli,ikävä kyllä,nartistiluonne ja me leijonathan tarvitaan myös hengitystilaa. Näin mustasukkaisen ihmisen kanssa ei pystynyt elämään.Tämä toinen taas...voi luoja.Huomiota ja palvontaa molemmin puolin,nautiskelua yhteisestä "parrasvalosta" eli kumpikaan ei vie huomiota toiselta.Pieniä huomion osoiuksia,kuumiakatseita yleisillä paikoilla,50 tekstiviestiä päivässä... Kamari asioista ei voi sanoa muuta kun OIH....(kehrää) Jos jostain löydät leijonamiehen rinnallesi kokeile ainakin.Mä luulen että vain toinen leijona voi oikeasti tietää mitä toinen haluaa.


      • Lionman35
        leijonanarttu kirjoitti:

        Mulla on kokemusta kahdestakin leijonauroksesta. Toinen oli,ikävä kyllä,nartistiluonne ja me leijonathan tarvitaan myös hengitystilaa. Näin mustasukkaisen ihmisen kanssa ei pystynyt elämään.Tämä toinen taas...voi luoja.Huomiota ja palvontaa molemmin puolin,nautiskelua yhteisestä "parrasvalosta" eli kumpikaan ei vie huomiota toiselta.Pieniä huomion osoiuksia,kuumiakatseita yleisillä paikoilla,50 tekstiviestiä päivässä... Kamari asioista ei voi sanoa muuta kun OIH....(kehrää) Jos jostain löydät leijonamiehen rinnallesi kokeile ainakin.Mä luulen että vain toinen leijona voi oikeasti tietää mitä toinen haluaa.

        .. ja nyt tuli vastaus siihen mitä olen tässä tuumaillut...on aikasta hyvän kuuloista meininkiä tuossa jutun loppu puolella... Kiitos!


    • mene

      nolaamaan häntä kenenkään edessä!!!Taatusti loukkaantuu todella verisesti..
      Toki kestää tietynlaista pilailua eikä suutu mutta jotkin tietyt tärkeät asiat saa loukkaantumaan )=
      Kehuminen taas ei tarkoita sellaista varsinaista kehuskelua vaan normaalia arvostusta ja sitä että hän tietää sinun kunnioittavan häntä...annat ymmärtää että hän osaa asiansa ja olet ylpeä siitä ((=

      • Skrpn

        Tuolla tavalla jokainen ihminen haluaa tulla kohdelluksi, olipa sitten Jellona tai ei. :o) Itselläni on kuu Leijonassa, mutta aurinko ja nousu ovat Skorpionissa. Täällä Leijonien "osastolla" on mukavaa. Leijonat eivät karjahtele täällä turhan takia. Jotkut muut merkit alkavat heti älyttömästi puolustella ja selitellä ja huutaa ja kiljua, jos heitä vähän arvostelee tai vaikka vain kysäisee heiltä jotain. Jatkakaa Leijonat samaan malliin!


    • Nimetön

      Puhun omasta itsestäni,olen LeijonaNainen.Minua ei ainakaan tarvitse olla ylistämässa koko ajan,tokihan kehuja on kiva kuulla,mut en jaksaisa et kokoajan kehutaan...johan siinä menis maku ja se idea! ;)

    • olintu

      Myönnettäköön, olen siinä tyypillinen leijona, että rakastan sitä että mua kehutaan ja että olen huomion keskipisteenä tietyissä asioissa. Mutta, sitten joissain tapauksissa en voi taas sietää sitä että mut huomataan. Työasioissa rakastan sitä kun kehutaan(luonnollista uskoisin). Olen ehkä tietyllä tavalla "snobi", mutta silti erittäin maanläheinen ihminen. Ja myös osaan antaa huomiota ja kehumista myös muille, enkä vain muista sitä omaa mahtavuutta(;D).

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1486
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      7
      1243
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1218
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe