skorppari(n) j härkä(m)

nou,nou

huomasin että ei tod.kannata. härkä liian omistushaluinen ja haluaa tietää kaiken ja heti. kun minä taas en sisintäni heti paljasta ja salaisuuteni pidän itselläni. onko yleensäkin härät niin päällekäyviä ja omistushaluisia ja kun kaikki menee niinkuin he haluavat niin hyvä.mutta kun jokin asia ei heitä miellytä niin syyhän on aina tietysti toisessa. liian muistasukkaista porukkaa:)

11

2395

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tasty

      Takana muutama vuosi härän kanssa, itse olen skorpioni, ja ainakaan meillä ei onnistunut. Härkä ei kestä minkäänlaista kritiikkiä ja tärkeintä elämässä on raha, no onneksi hänelle jää tärkein senkin jälkeen, kun parin päivän päästä häivyn. :D
      Tiedän, että tämä härkä ei tule koskaan myöntämään virheitänsä eikä, että kaipaa minua. Mutta sain voittoni, kun ise tiedän, kuka jää rannalle ruikuttamaan, vaikka toisaalta, ei vois enää vähempää kiinnostaa.

    • skorpparin silmin

      Eikä se omistushalu ja mustasukkaisuus vielä mitään, repertuaariin kuuluvat myös järkähtämätön jääräpäisyys, aina oikeassa olemisen tarve, yleinen besser wisser -asenne, vetelyys ja laiskuus kotitöissä jne. Kokemusta on 15 vuoden ajalta. Nyt todella tyytyväinen sinkkuna.

      Tasapuolisuuden nimessä mainittakoon härän hyviä puolia: aistillinen, nautiskelija seksin suhteen, tasainen ja rauhallinen, liian laiska ollakseen uskoton:) Eikä siis mitenkään tuhlaavainen.

    • tumma skopu

      Ota kauris, jos et tykkää mustasukkaisista ja omistushaluisista miehistä. Ite oon ollu kaks vuotta kauriin kanssa, ja häntä ei kiinnosta meikäläisen tekemiset tippaakaan. Voin ihan suoraan myöntää, että olen jopa yrittänyt tehdä hänet mustasukkaiseksi, mutta en siinäkään onnistunut. Eli ei tää toinenkaan ääripää mun mielestä kovin kiva ole. Haluaisin että kaurismieheni olis edes vähän mustis meikätytöstä, koska mä ainakin olen välillä ihan saatanan mustis hänestä.

      Kerran mulla oli tunteet niin pinnassa, että kysyin häneltä suoraan, että olisiko hänelle ihan yks ja sama, jos pomppaisin sänkyyn vieraan miehen kanssa. Kauris vaan vastasi, että "eihän se nyt ihan yks ja sama tietenkään olis, mutta mä tiedän että sä et mistään löydä parempaa miestä kuin mitä olen". Raivostuttavinta tässä on se, että hän on ihan oikeassa! Hän on muuten aivan täydellinen, mutta häiritsee ihan yli kaiken se, että hän ei ole yhtään mustis eikä mitään muutakaan sellaista! Olis kiva, jos hän edes joskus vähän "roikkuis" mussa ja olis pikkasen omistushaluinen tms.

      • leveää hymyä

        Noo siinäpäs on nyt äärilaidat vertailussa.
        Härkä on aistillinen ja huomioiva. Seksi pelaa.Ja aidan yli kurkkii kun haastetta löytyy. Mut samallainen on sitten kauriskin. Jos et saa kaurista mustasukkaiseksi, sillä on melko varmasti suhde sivulla jo. Kauris on uskollinen sille. jota se rakastaa..mutta pettää vaimoaan, tyttöystävää ihan kirkkain silmin.Koska niin vaan käy.


      • skrvaaka
        leveää hymyä kirjoitti:

        Noo siinäpäs on nyt äärilaidat vertailussa.
        Härkä on aistillinen ja huomioiva. Seksi pelaa.Ja aidan yli kurkkii kun haastetta löytyy. Mut samallainen on sitten kauriskin. Jos et saa kaurista mustasukkaiseksi, sillä on melko varmasti suhde sivulla jo. Kauris on uskollinen sille. jota se rakastaa..mutta pettää vaimoaan, tyttöystävää ihan kirkkain silmin.Koska niin vaan käy.

        voisin varmaan kirjoittaa kirjan aiheesta skorpioni ja härkä. jostain kumman syystä, useimmat miehet joihin törmään on härkiä..varmaan se on just sitä seksuaalista vetovoimaa..mutta siihen se sitten jääkin. härät on ihan liian maallisia meille skorpioneille. se kai on pakko vaan ruveta uskomaan pikku hiljaa..


      • Tasty
        skrvaaka kirjoitti:

        voisin varmaan kirjoittaa kirjan aiheesta skorpioni ja härkä. jostain kumman syystä, useimmat miehet joihin törmään on härkiä..varmaan se on just sitä seksuaalista vetovoimaa..mutta siihen se sitten jääkin. härät on ihan liian maallisia meille skorpioneille. se kai on pakko vaan ruveta uskomaan pikku hiljaa..

        ..osuit naulan kantaan. Härkä ja skorpioni todellakin ovat eri maailmoista, ainut mikä yhdistää ovat alkuhuuman palavat tunteet ja sen myötä uskomaton seksi, joka kuitenkin haalenee molemmin puolin tunteiden kuolemisen myötä.. Sit ei ole enää mitään, mikä yhdistäis.


      • tosi oikeassa
        Tasty kirjoitti:

        ..osuit naulan kantaan. Härkä ja skorpioni todellakin ovat eri maailmoista, ainut mikä yhdistää ovat alkuhuuman palavat tunteet ja sen myötä uskomaton seksi, joka kuitenkin haalenee molemmin puolin tunteiden kuolemisen myötä.. Sit ei ole enää mitään, mikä yhdistäis.

        Pitkän ajan kokemuksella voin yhtyä mielipiteisiisi. Vastakkaisina merkkeinä meilläkin on ollut oma kohtalainen aikansa ja nyt kun katselen härkämiestäni, en tunne koko ihmistä ollenkaan. Raha on kaikki kaikessa ja pettänyt on useamman vuoden ajan ja kirkkain silmin sepitteli minulle, ettei sinulla ole koskaan ollut kilpailijaa. Mutta vanhempaa mummukkaa vaan kävi nuolemassa ja panemassa useamman vuoden ajan, ennen kuin se tieto kantautui perheen korviin. Ystävättäreni sanoi juuri tänään, että meillä on viimeiset yhteiset hetket menossa, elämme enää vain raunioilla. Odotankin tässä tulevaisuutta hieman jännityksellä. Skorppari ja härkä eivät valitettavasti ole sopiva parivalinta.


    • Puolipuhdas

      Olet ihan oikeassa! Olen skorpparimies ja seurustelin takavuosina härkänaisen kanssa. Tämä nainen oli erittäin mustasukkainen. Skorpparia sanotaan mustasukkaiseksi, mutta tämä nainen vei voiton!

      • härkänainen:))

        Miten muuten meni suhde härkänaiseen.. Vaikka nyt olikin mustasukkainen? Olin skorpioonimiehen kanssa ja voisin sanoa et ei ihanampaa miestä löydä enään....


      • Hullu romantikko
        härkänainen:)) kirjoitti:

        Miten muuten meni suhde härkänaiseen.. Vaikka nyt olikin mustasukkainen? Olin skorpioonimiehen kanssa ja voisin sanoa et ei ihanampaa miestä löydä enään....

        Joo, olihan tuo härkänainen tosi hyvä rakastelemaan ja muutenkin suhde oli hyvä! Mutta se mustasukkaisuus... Millaisia kokemuksia Sulla on skorpparista? Voitko analysoida tarkemmin?


      • ....:)
        Hullu romantikko kirjoitti:

        Joo, olihan tuo härkänainen tosi hyvä rakastelemaan ja muutenkin suhde oli hyvä! Mutta se mustasukkaisuus... Millaisia kokemuksia Sulla on skorpparista? Voitko analysoida tarkemmin?

        Suhde skorpionimieheen oli alusta loppuun hyvä. Sexi kiihkeää. Ainakin Härkä-skopu toimii hyvin yhdessä.

        Muiden merkkien kohdalla ei ole ikinä niin hyvin toiminut. Kiihkeyttä riitti, eroottisuus härkänaisessa pistää skopun sukat pyörimään..

        Skopumies on myös mustasukkaista rotua ja omistushalua löytyy. Mutta joskus menee piiloon oman kuoren sisään, jos huomaa jotain mikä saa sen tunteet herämään..


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      110
      2136
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      58
      2001
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1925
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe