Teen kotisivuja Front Page -ohjelmalla ja minulla on sellainen ongelma että kun katson sivuja ohjelman esikatselu toiminnolla niin ei näy mitään muuta kuin pelkkää valkoista? Miksi? Olen laittanut sivuille kehykset ja noframes koodi on myös laitettu. Normaalissa tilassa sivut näkyvät oikein mutta kun napautan esikatselun päälle niin ei näy mitään. Missä voisi olla vika? KIITOS!
MIKÄ VIKANA????
5
270
Vastaukset
- tom123
Tarkennan vielä sen verran että sivut eivät näy normaalissa selaimessakaan kun yrittää esikatsella. Firefox ei näytä. Nimet ja tiedostopolut ovat oikein.
- ole oikein
ei koodissa kaikki ole oikein, koska ei näy esikatselussa....laitappa koodia niin katsotaan...
- Nimetön
ole oikein kirjoitti:
ei koodissa kaikki ole oikein, koska ei näy esikatselussa....laitappa koodia niin katsotaan...
Tämä sivu käyttää kehyksiä, mutta käyttämäsi selain ei tue kehyksiä.
- ole oikein
Nimetön kirjoitti:
- tom123
ole oikein kirjoitti:
Sain toimimaan kun vaihdoin ohjelmaa. Ihme vika mutta nyt toimii. Kiitokset kuitenkin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes994310Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743591082- 1861022
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091002Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47881- 64871
- 64826
Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna78811Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10807Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64796