Miksi teen näin?Skorp&Rapu

ihmettelen..

Olen vähän aikaa seurustellut rapu miehen kanssa.Mutta olen huomannut että koko suhteen ajan olen yrittänyt talloa häntä jalkoihini ja saada häntä mustasukkaiseksi.Miksi ihmeessä teen näin?En voi itselleni mitään.Yritän ihan selvästi ärsyttää miestäni.Tiedän että hän on mustasukkainen minusta ja minä en oikeestaan ole juurikaan hänestä(jota todella ihmettelen).Olen kaunis ja hän tietää varmasti että minulla riittäisi miehiä.Haluisin vain että mieheni on onnellinen.Mutta tuntuu etten itse ole ja siksi haluan jollain tapaa ärsyttää miestäni.Millaisia kokemuksia muilla on skorppari&rapu suhteesta?

12

2699

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • skorppi-nainen

      Ihan selvästi et ole tutustunu itseesi, etkä ilmeisesti uskalla luottaa tuntemuksiisi.. Jalkoihin polkemisella yrität selvästi ottaa yliotetta miehestä, saada sen jopa suuttumaan ett näyttäis sulle kaapinpaikan. mielestäni skorppi ei kuitenkaan ansaitte selkäsaunaa . vaan vahvemman miehen. Ehkä rapu mies on sulle hieman vanhempana hyvä vastapuoli. mutta ei nyt..penikkavaiheessa. :D
      joten.. saadakseen rakkautta ei tarvi toista jalkoihin tallata- olis se opetus tässä. :D

    • inscal

      itse olen seurustellut nyt neljä vuotta rapumiehen kanssa ja olen huomannut itsessäni täysin samanlaista käyttäytymistä kuin kuvauksessasi! En tosin usko horoskooppeihin, joten tämän täytyy olla todella suuri sattuma! Olen itsekin mielestäni vetävän näköinen ja silloin tällöin saatan mieheni mustasukkaisuuden partaalle käytökselläni. Hän on itsekin komea, muttei käyttäydy lainkaan samoin. Lisäksi olen huomannut komentelevani häntä paljon, mm. kotitöiden suhteen. Ehkä olen vain onneton suhteessani, ja haluan mieheni kyllästyvän käytökseeni ja lähtevän. Tai sitten olen vain itsekäs sadisti.

    • rapunen...

      Minulla oli ihan päin vastoin..itse olen rapu nainen ja oli skorppioni mies joka alkuvaiheen ihanuuden jälkeen yritti polkea ja painaa mua alas koko ajan...sehän ei ole muuta kuin et itsellä on tosi huono itsetunto...kun pitää toista koko ajan polkea...

    • Skorppari YhN-75

      Mä "uhrasin" n.4-vuotta elämästäni ravulle joka oli ihan muuta ku anto ymmärtää... Täysin alkoholisoitunut, väkivaltainen, äärettömän kova valehtelemaan ja kaikkea tota edelleen eikä hän näe koskaan itsessään mitään vikaa.Tää lista vois jatkuu vaikka miten pitkään mut säästän lukijat lukemisen piinalta. No mut kuitenkin, meidän erosta (ei oltu naimisissa) on 5-vuotta mut eipä jätä rauhaan, ei vaikka olen lukemattomia kertoja sitä pyytänyt, jätkä on niin kuin piikki lihassa!
      Meillä on yksi lapsi, tytär, joka ei isäänsä halua nähdä ja sitähän tämä mies ei ymmärrä/usko. Sit tällä miehellä on kahdesta seuraavasta liitosta yhteensä kolme lasta ja kai tämä tuorein vallotus on kans kohta tiineenä. Ei sillä että se mua kiinnostais mut yrittäis nyt edes pitää huolta näistä jo olemassa olevista mut ei! Tai ihmekkö toi ku kahta lasta ei saa tavata hänen omien mokailujensa takia (vaikkei hän koskaan mitään väärää oo tehnyt vaan meissä mielenvikasissa ja narkkari ämmissähän se vika on(en oo eläessäni narkannu tai kärsiny ylimääräsistä pään vaivoista) ja jäljelle jäävien kahden lapsen äiti on niin tyhmä ja edelleen rakastaa miestä ja tekee mitä tämä mies sanoo. Sen opin et kaikkea ei vaan tarvitse uskoa vaikka toinen miten lupailis ja vakuuttelis. Tää nyt meni ehkä täysin asian sivusta, mut sainpa ainakin kerrottua "tiivistettynä" mun kokemuksen ravuista. Kiitos jos jaksoit lukea loppuun :)

    • syväluotain

      jotkut skorpionit tarvitsevat kuritusta.
      Skorpioni odottaa, että joku tulee potkasemaan ja repimään alas, niin hän voi jälleen syntyä uudelleen. Tietynlaista vallankäyttöä. Skorpioni harjoittelee merkkinä vallankäyttöä.

      Näkeehän sen idols-Ellenistäkin, että hänellä on mennyt kusi päähän.

      Jos sulla omatunto kolkuttaa, niin ehkä olisi aika tehdä jotain...? Hanki tasoisesi kumppani, joka pieksee sua, niin ymmärrät oman luonteesi. Sillä se lähtee, millä se on tullutkin.

      • Skopu

        Taitaa itse kirjoittajalla olla pissiä liikaa päässä ;-) Lieneekö vielä jonkinlaista väkivaltaisuutta taustalla vai peittääkö se epävarmuuden ja pelokkuuden...?


      • SkorppariN-75
        Skopu kirjoitti:

        Taitaa itse kirjoittajalla olla pissiä liikaa päässä ;-) Lieneekö vielä jonkinlaista väkivaltaisuutta taustalla vai peittääkö se epävarmuuden ja pelokkuuden...?

        Väkivaltaa ehkä juu, mut sen ravun puolelta. Skorppari voi olla paljonkin mut päälle en käy niinku yleinen syytäjä


    • marjukka

      Seurustelin vajaan vuoden skorpparimiehen kanssa. Kolme ens. kuukautta oli tosi ihanaa aikaa. Sen jälkeen alkoi tulla kaikenlaisia esteitä, miksi hän ei halunnut tavata mua. Minä olin korviani myöten rakastunut häneen. Useaan otteeseen hän sanoi minulle, että katsokin, että hän ei rakastu minuun ja aina kun olimme olleet useamman päivän yhdessä, niin hänellä oli tunne, että oli rakastunut minuun. Sitten hän halusikin pitää parin viikon paussin, eikä vastannut viesteihin, eikä puheluihin. Hän kehui aina minua kaikella tavalla, eikä me riidelty koskaan. Silti hän jätti mut 11 kk:n jälkeen tietämättä itsekään syytä. Tapasin ensi kerran skorpparimiehen ja toivottavasti myös viimeisen. Mä vihaan tätä tyyppiä, koska hän leikkii vain naisten tunteilla. Hän käyttää naisia kuin tiskirättiä, kolme kuukautta ja sitten uusi kuvioihin.

    • marru53

      Seurustelin vajaan vuoden skorpparimiehen kanssa. Kolme ens. kuukautta oli tosi ihanaa aikaa. Sen jälkeen alkoi tulla kaikenlaisia esteitä, miksi hän ei halunnut tavata mua. Minä olin korviani myöten rakastunut häneen. Useaan otteeseen hän sanoi minulle, että katsokin, että hän ei rakastu minuun ja aina kun olimme olleet useamman päivän yhdessä, niin hänellä oli tunne, että oli rakastunut minuun. Sitten hän halusikin pitää parin viikon paussin, eikä vastannut viesteihin, eikä puheluihin. Hän kehui aina minua kaikella tavalla, eikä me riidelty koskaan. Silti hän jätti mut 11 kk:n jälkeen tietämättä itsekään syytä. Tapasin ensi kerran skorpparimiehen ja toivottavasti myös viimeisen. Mä vihaan tätä tyyppiä, koska hän leikkii vain naisten tunteilla. Hän käyttää naisia kuin tiskirättiä, kolme kuukautta ja sitten uusi kuvioihin.

    • _tanja_

      itselläni on täysin sama tilanne. Yritän ärsyttää tietämättäni häntä koko ajan ja tunnen oloni heti paremmaksi ja iloisemmaksi kun hän lähtee pois luotani. olen yrittänyt miettiä,jätänkö hänet koska en halua satuttaa häntä omalla typerällä kärttyilylläni. myös viime suhteeni mies oli rapu ja sama kaava siinäkin,kylläkin hän pisti pisteen jutulle yhtäkkiä,joka satutti valtavasti.
      Olisi mukava vaihtaa kokemuksia enemmänkin.

      • sinä

        häntä?


    • scorpiogirl

      Varmaan siksi että skorpioni tykkää olla haluttu ja herättää ihailua, se on niin nautinnollista tuntea olevansa niin special... Itsekin seurustelen mutta tykkään harmittomasta flirtistä aina tilaisuuden tullen eikä se tarkoita mitään petollista. Ehkä osoitat myös miehellesi että hän saisi olla ylpeä siitä, että olet hänen vaikka koko muu maailma kuolaisi perään. Olen myös rapumiehen kanssa, hän on erittäin vahva, suhteemme tosi seksuaalinen, ihana, kamala, kauheita riitoja, sit taas rakastutaan, vuoristorataa, jopa väkivaltaa. Ehkä rapu paljastaa todellisen luontonsa aika varovasti ja hitaasti, kyllä se sieltä esiin tulee ja siinä on kyllä skorpionille hyvä vastus. Ainakin mulle:) Se saa mut sulaan ja särkymään niin helposti.. Aika rasittava suhde henkisesti, kun kaikki muuttuu äärimmäisyydestä toiseen harva se päivä. Oma rapumieheni on aika hyvä manipuloimaan (jopa skorpparia!), oikullinen ja älyttömän mustasukkainen, siitä yleensä riidat. Välillä tuntuu tosi kahlitsevalta, ravun mustasukkaisuutta ei kannata lietsoa koska sitä riittää muutenkin. Mutta olen sitä mieltä että hänen on itse voitettava mustasukkaisuutensa ja opittava luottamaan, että skorpionikin osaa olla uskollinen.Rapu on kumminkin herkkä ja syvällä sisimmässään vähän ehkä epävarma itsestään. Rapu on niin omistautuva, että hänestä ei voi olla mustasukkainen?! Tällainen kokemus mulla:) Luulisin että sunkin rapu vielä nousee pitämään puolensa ja suosittelen rauhaa ja kohtuullisuutta suhteeseen:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      33
      7621
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4556
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      67
      3201
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2166
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1699
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1677
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      354
      1473
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      14
      1429
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1119
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      276
      1070
    Aihe