pimeyden voimat ovat totta

pimeyden valtias 1

minä uskon pimeyden voimiin. star warsissa opivan osaa vaikka mitä mäki osaan. En puhu sonta puhetta oon nähny kaikki star wars elokuvat ja jaksot. Minä uskon pimeyden voimiin. Pimeyden voimat lisääntyvät avaruudesta jopa maan alta mutta ei mistään muualta suomea. OLEN yrittäny kotona nostaa voimillani tavaroita niin fairy tiskaus aine putosi lattialle. silloin huomasin että pimeyden voimat ovat vallanneet minut. Star warssia ei jätetä eikä PIMEYDEN VOIMIA EI KOSKAAN!!

3

250

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4DPOIKA ILMAN PENISTÄ.,

      SIIS NYT IHA OIKEESTI SÄ ALAT SEKOAMAA TOSTA SW.SIIS EI JUMALAUTA SIIS IHA IHA OIKEESTI ÄLÄ VAA SEURAAVAKS HYPPÄÄ TALON KATOLTA ÄLÄ VAA SITÄ YRITÄ SIISI MIKÄ SUA VAIVAA JOKU PIMEYDEN VALTAKUNTA EI JUMALAUTA PLEASE ÄLÄ TEE MITÄÄ TYHMÄÄ......

    • Doctor evil

      Siis ihan oikeassa elämässäkin. Ne määrittelevät ihmisen. Miksi muuten WTC:hen tuhottiin ja aina ollut sotia, jos ei ole mukamas pahuutta?

      Selittäkää please.

      • KyleKatarn1987

        Mutta lieneekö siihen selvää vastausta.

        En yleensä puhu politiikkaa tällä palstalla, koska se nyt vaan ei tänne mielestäni kuulu, mutta vastaanpa tähän tämän kerran.

        Jenkit tuhosivat itse WTC:nsä ja esittivät arabiterroristit syyllisiksi tekoon, jotta voisivat sen varjolla aloittaa silkkaan ahneuteen perustuvan öljysotansa lähi-idässä. Sitä mieltä minä olen. Kaikkein surkuhupaisinta on etteivät jenkit siitäkään huolimatta saaneet YK:n tai Eurooppalaisten valtioiden enemmistön hyväksyntää sodan julistamiselle Afganistania ja Irakia vastaan, valtioiden jotka Bushin hallituksen mukaan suojelevat terroristeja ja toimivat yhteistyössä heidän kanssaan. US of A ei kuitenkaan katsonut tarvitsevansa millään muotoa hyväksyntää, sillä kansalliset intressit/edut ajavat kaiken muun edelle. Joten sota aloitettiin kaikesta huolimatta, pitihän USA:n kaapata turvaan sille vihamieliseksi muuttuneen Irakin öljyvarat, sillä muuten USA:n talous lähtee jyrkkään laskuun. Sitä maata kun pyörittävät pääasiassa sotiminen/sotateollisuus ja öljynjalostus, niin ikävältä kuin se kuulostaakin. (Ironista on, että Bush vanhemman aikaan USA ja Irak olivat vielä ylimmät ystävät, koska silloin se vielä palveli Amerikan etuja.)

        Nyt, lähes 7 vuotta myöhemmin voidaan todeta, että sota on ollut Yhdysvalloille täysi katastrofi. WTC:n ja Pentagonin iskut eivät onnistuneet tehtävässään eli tekemään Euroopan maita myötämielisiksi "maailmanlaajuiselle sodalle terrorismia vastaan", eivätkä amerikkalaiset ole edelleenkään kyenneet rauhoittamaan Irakia saati Afganistania. Tästäkin kaikesta epäonnistumisesta huolimatta USA valmistelee jo kaikessa hiljaisuudessa uutta sotaa Irania vastaan, maata, jonka se uskoo kehittelevän ydinpommeja Yhdysvaltain pään menoksi. "Maailmanpoliisin" on jälleen kerran toimittava "maailman parhaaksi"...

        Välihuomautuksena vielä: (Eikö ole muuten outoa, että kaikkiin muihin kohteisiin tähdätyt koneet osuivat maaliinsa paitsi matkustajakone, jonka "uskottiin" tai uskoteltiin olevan matkalla Valkoiseen Taloon? Tässä on nähtävissä selvä kaava; WTC ja Pentagon olivat kummatkin uhrattavissa, mutta ei White House, sillä muualla kuin Valkoisessa Talossa ei työskennellyt Amerikan nukkehallituksen toiminnan kannalta elintärkeitä henkilöitä)

        Sen lisäksi että Irak ja sitä myöten koko lähi-itä ovat täydessä kaaoksessa ovat Amerikkalaiset teoillaan onnistuneet ainoastaan vihastuttamaan lisää jo entisestään epävakaata ja arvaamatonta kansanryhmää eli muslimeja. USA on terrorismijahdillaan pelkästään lietsonut "länsimaiden" vastaisuutta muslimimaissa, joista maailman vaarallisimmat ääriainekset ovat lähtöisin. Muslimit ovat jo nousseet barrikaadeille kaikkialla ja ahdistavat nurkkaan jo Euroopankin alkuperäisiä asukkaita. Ja on vain ajan kysymys milloinka muslimit aloittavat oman ristiretkensä Eurooppaan ja koko maailmaan, ellei heidän kanssaan aleta toimimaan maltillisemmin ja varovaisemmin. Saattaa tosin jo olla liian myöhäistä.

        Loppupeleissä Bush tyhmemmän sekoilut ovat hyvinkin saattaneet toimia katalyyttina pian puhkeavalle Kolmannelle Maailmansodalle. Ennemerkit ovat jo näkyvissä. USA pyrkii ympäri maailman ennaltaehkäiseviin iskuihin vihollisiaan vastaan. EU on muodostamassa omaa suurarmeijaansa. Venäjä kokoaa jälleen sotilaallisia voimiaan ja yrittää jälleen nousta Neuvostoliiton aikaiseksi sotilasmahdiksi. Myös Kiina ja Pohjois-Korea näyttävät varautuvan pahimpaan, ehkäpä lopullista konfliktia varten...


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4613
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1308
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe