Mistä

Tiedät

Onko oikea sulle hän...

17

1151

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tunteet***

Tunteet

• tiedä en

En tiedä. Hiljaiseloa sairastumiseni myötä.
      Näin paljastuu, mahtaakohan sittenkään...olla oikea. Ei sen väliä, olkoon.
      Yksinäisyys ei tapa, parempi yksin, kuin kehnon kaverin kanssa...

• Koska tuntuu niin hyvältä.

• ja kysyn myös itseltäni voisinko minä olla hänelle se oikea. Vain aika voi mielestäni antaa oikean vastauksen. Kun sekä järki että tunteet antavat saman vastauksen, onnistumisen todennäköisyys kasvaa. ;))

Onko kysymys sinulle juuri nyt ajankohtainen?

• Pirre*

pakko olla.

• minä sitten oikein?

Järki sanoi, että tästä ei tule mitään, mutta tunteet sanoivat toisin.

Meille tuli ero ja puolen vuoden kuluttua hän tuli katumapäälle ja olisi tullut takaisin. Minä en voinut hyväksyä sitä, ettei hän ollut pitänyt minkäänlaista yhteyttä, kysellyt kuulumisia jne., joten kieltäydyin jatkamasta kuin mitään ei olisi tapahtunut. Ajattelin, että jos hän olisi välittänyt minusta tosissaan, olisi hän ainakin soittanut silloin tällöin eron aikana.

Ja muutenkin se viimeinen lausahdus, että saan ottaa uuden, jos minut joku vielä huolii, laittoi miettimään, kannattaako tuollaisen ihmisen kanssa jatkaa.

Mitä te olisitte tehneet vastaavassa tilanteessa, jos tuosta sepustuksesta nyt jotain käsitti.

• Aivan kamalaa, olen pahoillani puolestasi.

Ei tuollaista voi kukaan hyväksyä kohdalleen. Tosi paha mieli tuollaisesta tulee. Ei ihminen ole käyttötavara.

• järki?

Puolessa vuodessa on toivottavasti pahin hurma haihtunut ja pystyt valitsemaan ratkaisusi järkisyillä ja sanomaan ei. Sinä kelpaisit nyt kun ei ole ketään muutakaan, mutta haku on varmaankin päällä siinä sivussa koko ajan. Ansaitset parempaa!

• missin'

mutta hän on toisaalla. Oikean kanssa on helppo olla oma itsensä, uskaltaa näyttää kaikki puolensa, hän on pitkämielinen, elämää ymmärtäväinen, kokenut vaikeitakin omassa elossaan...antaa lohtua ja turvaa.
      Kemia pelaa ja halu toiseen on mahtava.

Harmi vaan että harvinaista...

• kuinka sen tietää

sitä ei vaan pysty kertomaan. Sen tietää vain ne, joilla oikea on, muu on harhakuvitelmaa.

• kuka ....................

Rinnalles jää :)

• tietää

Voi olla tosi hyvä olla toisen kanssa eli tunnepuoli on kunnossa. Siitä ei voi silti vielä päätellä, että hän on se oikea. Vaikeudet tulevat ensihurman laannuttua. Jos suhde siitä vaan paranee, on hän se oikea.

Juuri olen miettinyt sitä, miksi minun osalleni ei ole koskaan tullut sitä oikeaa rakkautta. Siis sellaista, että voi luottaa toiseen ja on hyvä ja turvallinen olo. Pitkä avioliito on takana, mutta sellaista luottamussuhdetta en ole kokenut.

• Koska arvelet sen ensihurman olevan ohi?

Rohkeasti vaan heittäydyt uuteen suhteeseen, emmehän me ole ennustajia joten pidetään hauskaa niin kauan kun sitä kestää.

• jalkaterien

asennosta.

• voe,,,voe

Päivän paras nauru...
        Tää on hyvä "tuntomerkki". :)

• Iso Varvas

Pienet varpaat vai isot mouskut.:)

• Rocellii

jonkun runoilijan viisaus:

"ei ole olemassa sitä oikeaa,
      on vain oikea asenne minussa"

runoilijaa en muista.... ( ehkä T.....n ???)

tästä olisi helppo olla samaa mieltä---
      koska "sen oikean" löytyminen taitaa kuitenkin olla meidän omalla "vstuulla" :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1958
    2. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      154
      1880
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      22
      1255
    4. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      941
    5. Mitä sanoisit mulle?

Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
      Ikävä
      85
      909
    6. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      21
      829
    7. Onneksi meidän välillä ei ole mitään negatiivista

Olen tosi iloinen siitä.
      Ikävä
      112
      771
    8. Minä tunnen sinut

Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell
      Rakkaus ja rakastaminen
      45
      720
    9. Mihin olet kadonnut kaivattuni?

Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon
      Ikävä
      32
      715
    10. Kokeilit sitten kepillä jäätä

Monen vuoden jälkeen mies. Etkö uskaltanut enempää? ☺️
      Ikävä
      74
      696
    Aihe