Palkkaa kyselisin, tuntipalkka?
Mikä on palkka yksityisellä lähihoitaja-opiskelijalla?
7
1043
Vastaukset
- claara clariys
maksoi huonompaa palkkaa kuin kunnallinen,,ja töitä piti puskee koko ajan.Palkka ero oli 300euroa risat.Joku yksityinen taho maksaa kyllä taas paremmin olen siitä kuullut.
- biuskis........
10-20 ekee on ihan hyvä summa.Tunnilta pyytää.
- kodinhoitaja vm.68
hyvä on jos saat tuntipalkaksesi yli 12 euroa!itse olen ollut kaupungin palveluksessa 19 vuotta kodinhoitajana,3 ikälisääkin jo tullut,ja tämänhetkinen tuntipalkkani on 11,05.Ja yksityisellä puolella saat varautua kovaan työntekoon,siellä ei paljon kuulumisia vaihdella,kokemuksia ihan lähipiiristä!joten onnea työnhakuun ja kovaan tuntipalkkaan!
- ..-
En ihan ymmärrä kysymystäsi...mikä palkka "yksityisellä lähihoitaja-opiskelijalla"???
- lähihoitaja-opiskelija
Paljonko on yksityisellä sektorilla lähihoitaja-opiskelijalla tuntipalkka? ps. Älä viitsi olla ilkeä.
- Lähäri
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=121&conference=4500000000000028&posting=22000000027395943
Jaa kkpalkka 163, saat tuntipalkan selville. Tietysti heittelyitä on suuntaan jos toiseen, mutta kyse on usein muutamasta kympistä.- lähihoitaja-opiskelija
Kiitos sinulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745608- 353141
- 432748
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402082Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin272065Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291869- 1001844
- 1741782
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241478Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna171258