Miksi kaikissa suomi sarjoissa ja leffoissa on aina samat näyttelijät? Laura Malmivaara, Samuli Edelman, Mikko Kouki.. Listaa voisi jatkaa pitkään. Heissä ei ole mitään vikaa vaan tekevät hyviä suorituksia, mutta missä on elokuvien helmiä ja sikoja, pitkä kuuma kesä, sairaan kaunis maailma näyttelijät?? Hyviä hekin mutta missään ei näy.. Miksi??
Miksi aina samat
3
686
Vastaukset
- ...
arttu kapulainen ja mikko heppilampi on monessa mukana. ja jos tuota sun samojen näyttelijöiden listaa vois jatkaa pitkään, ni sehän tarkottaa sitä, että on paljon näyttelijöitä! suomi on pieni maa ja täällä on vähän tuotantoja. siitä varmaan johtuu tunne, että aina on samat naamat.
tuo mainitsemasi kolmikko on lähinnä louhimiehen tuotannoissa aina. ne on mediassa hyvin esillä, mutta kun katsoo tarkemmin, niin kyllä suomessa muullakin porukalla hommia tehdään.- hille2
Louhimies tekee usein käsärit yhdessä Mikko Koukin kanssa, joten lienee ymmärrettävää, että yksi roolikin menee Koukille. Laura Malmivaara taas on Louhimiehen vaimo. Se nyt vaan näyttää olevan niin, että tältä Louhimies-Kouki-porukalta syntyy hyvää käsäriä, joten siksi samoja näyttelijöitäkin. Ohjaajat yleensä mielellään käyttävät näyttelijöitä, jotka ovat aiemmista tuotannoistaan todenneet yhteistyökykyisiksi ja taitaviksi.
- jepjeppp
Sama asia ärsyttää minuakin, suomalaisissa leffoissa on aina ne samat näyttelijät, samat ohjaajat ja tuottajat... varsinkin tämä louhimies ja se yks toinen mikä-sen-nimi-nyt-olikaan. Mutta Suomessa on elokuvien aiheetkin aina aikast samanlaisia renkutuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2772885Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka472280Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471987- 1131717
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051644Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121365- 661307
- 681243
- 551179
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771161