YTV:n bussit kaupungilla

elielelielli

Mikä ihme niissä bussikuskeissa ja busseissa mättää, kun AINA saa odotta asitä bussia, kun se tulee MYÖHÄSSÄ!
Esimerkki: Katson infotaulua, bussin pitäisi tulla/lähteä pysäkiltä 14:30.
Odotan rauhassa ja katson useampaa eri kelloa, mitä sieltä nyt löytyykään. Bussi tulee usean minuutin myöshässä ja lähtee SAMAN TIEN, eikä ota kaikkia siihen haluavia ihmisiä kyytiin, jos joku vaikka juoksee 10 metrin päästä ehtiäkseen. MUTTA EI!
Miksi nämä bussit eivät voi tulla pysäkille vaikka 5 minuuttia ennen lähtöaikaa? Tämäkin olisi saanut tulla vaikka 14:25, olisi ollut 5 minuuttia kaikilla haluakkailla aikaa ehtiä!

MIETTIKÄÄ NYT YTV, BUSSIKUSKINNE EIVÄT AJELE IHAN AIKATAULUSSA. Tämä on hyvin pieni "virhe", mutta kuitenkin se on haittaava. En ole koskaan, korostan _koskaan_ nähnyt kun joku busseista tulisi taukopaikalta AJOISSA ottamaan ihmiset kyytiin.

6

1696

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ville Norppa

Koska bussi on jo myöhässä, joten se pyrkii lähtemään välittömästi linjalle ettei se enempää myöhästyisi. Tarpeeksi kun myöhästyy, niin seuraava lähtö ajaa edellisen kiinni ja ajaa ohi. Ja 10 metrin päässä myöhästyneseen bussiin haluava asiakas on itsekin myöhässä!

• kalamies69

viime tingassa juoksevat ovat noita manskulaisia jotka kyttäävät bussia joka lähtee.......sais nekin mennä ratikalla tai kävellen.

• tullut pysäkille

juuri sillä hetkellä kun sen pitäisi lähteä, luulet et kello on väärässä. Lähdet käymään vaikkapa kioskilla, näet bussin tulevan ja yrität juosta kyytiin....myöhästyt!

• mielestäni

En pidä kuskeista, jotka tulevat lähtölaituriin paljon ennen merkittyä lähtöaikaa. Siinä sitten menet bussiin istumaan, tietämättä koska se lähtee. Ja vierestä ehtii lähteä pari bussia samaan suuntaan.

Se ei ole ongelma eikä mikään, jos bussi lähtee linjalle 2 min myöhässä.

Mielestäni 5min saa olla myöhässä, riippumatta siitä, onko pysäkki linjan ensimmäinen vai viimeinen.

• Jotka eivät saa suutaan auki ja kysy kuskilta että koska tämä bussi lähtee?

• ytv

MEE TAKSILLA!!!!!! NIIN ET TARVII ODOTA BUSSIA ELÄKÄ RUUTISE!!!

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      45
      3046
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      23
      2904
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      46
      2757
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2608
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2508
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2490
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2271
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2158
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2068
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2052
    Aihe