Skorppari..

..Miehet hei:)

Ja asiani koskee tietenkin seksiä:)
Olen ollut noin vuoden kihloissa skorpparimiehen kanssa ja muuten menee todella hyvin,mut sängyssä alkaa olla vähän tylsää:(

Olen itse jousimies nainen ja tykkään vaihtelusta,ja esim.kokeilla sitä eri paikoissa,mut miestä ei oikein innosta,et mieluummin vain se sänky:(
Luulin et skorpparit on intohimoisia ihmisiä,tai niin ainakin väitetään,mut tietysti kaikki on yksilöitä,enkä halua pelkkien horoskooppien varaan jättää seksielämääni.

Lisäksi haluaisin useimmin,miehelle sopii vain kerran viikossa,ja itse haluaisin monta kertaa viikossa.
Se hyvä puoli "äijässäni" on et hän ottaa mut ihan täysin huomioon,välillä kyllä liikaakin,sillä hän usein kieltäytyy jos haluan puolestani esim.hyväillä häntä,mielestäni kyllä aika outoa mieheltä:)

Millaisia Te skorpparimiehet olette sängyssä?

7

1722

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 11.11.

      Pakko myöntää, etten ihan täysin tajua tätä meidän skorpioneiden mainetta intohimoisina ja kyltymättöminä rakastajina. Ite oon vasta 23-vuotias, joten vois vissiin kuvitella että koko ajan haluttaa ja seksi pyörisi mielessä kellon ympäri, mut ei se kyllä ihan niinkään ole. Me sekstaillaan mun rapumerkkisen tyttöystävän kanssa korkeintaan kerran päivässä. Joskus menee jopa viikko ilman seksiä. Mun ei vaan yksinkertaisesti tee mieli niin kovinkaan usein...tyttöystävä ei ainakaan vielä oo valittanu mut aika näyttää. Mulla tuntuu vaan aina olevan niin paljon kaikkia muita juttuja, että seksi harvemmin on mun listalla mitenkään kärkisijoilla.

      Oon myös seurustellu vuoden verran skorpioninaisen kanssa eikä sekään nyt mitenkään hekumallista tai erityisen kiihkeetä ollut.

      Eli en tiedä mistä tämä skorppareiden maine johtuu. Ehkä meistä osa on hirveitä seksiaddikteja, mut mä en kyllä ainakaan ole.

    • heh ite oon 30vee skorppari ja ihmettelen. mulla ainakin seksi on mielessä lähes koko ajan ja sitä pitäisi myös saada. tietenkin eri paikoissa. vaikka autossa metsätiellä tai jotain muuta kivaa. kokemusta on. vuosia sitten eräs neiti osti mulle horoskooppikirjan ja hämmästyin. luin ja olin valmis toteamaan että 80% se oli minä. ehkä sun ukolla on joku epävarmuus seksin suhteen? puhu ja helpota tilannetta. kehu ja ota tilanne haltuun. raasta vaikka vaatteet pois siitä pitäis ainakin pitää...

    • enempi

      mulla oli suhde skorppari miehen kans 5kk ja voin kyl sanoa et se sexi ei ollut mitään erikoista ... eikä kovin usein...mut eihän sitä tietysti voi yleistää...itse olen rapu...

    • änimöl

      Se on arka sen suhteen, että jos sä kysyt et "saanko tehdä sen ja tän". se jo ilmoittaa sille, että sä et ole varma. Kyl se sitä haluaa mut ennen kaikkea se haluaa et olet varma siitä mite teet... joka hetki.
      Eli just niin riisu se dorka ja runkkaa sille häikäilemättömästi >) Istu sen päälle ja sido sitä syliis samalla kun panet sitä isoin liikkein... Paras neuvo mun kohdalle ainnakin... Toisin sanoen rakastan määrätietoisia naisia.

      • ..huono neuvo:(

        ..no ei onnistu,jos pyydän seksiä ja tartun monesti hänen kaluunsa kiinni samantien,niin jos hän sanoo että Ei Nyt! niin sitten me EI tehdä sitä.Hän ottää väkisin käteni pois ja hyppää sängystä karkuun tupakille,että ei ole ihan helppoa,hänellä kun on kuitenkin enempi voimaa kun mulla.
        Olen sanonut hänelle jopa et "voi harmi kun en voi raiskata Sua" että semmosta.


    • Woman^

      Nää skorpparimiehet vai onko se henk.koht. juttu miten useesti seksiä pitää olla?

    • Nimetön

      Tule tänne niin panen aivosi pellolle joka päivä, siitä voi sitten miettiä millaisia olemme :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      6059
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      519
      3709
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      186
      3550
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      172
      2754
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2489
    6. 283
      2182
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      24
      1573
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      108
      1480
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1419
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1210
    Aihe