Onkohan kukaan voittanut "isompaa" noista veikkauksen sivuilta ostettavista/raaputettavista arvoista.Itselle ei ole muuta tullut kuin muutaman kerran se alin voittoluokka.Sitä vaan miettii näin tietokone aikakaudella jotta helppohan se on määrittää mitä arvoista löytyy....
voittoja on-line arvoista???
3
1296
Vastaukset
- miejopa
Joka hemmetin asiaan jossa on tietokone mukana, tuskin hyödyttää vetää tuota manipulaatiohöttöä. Käy ostamassa 300 arpaa kioskilta ja vertaa siitä, niin lopputulokset on tasan yhtä paskat.
Suurin yksittäinen voitto minkä oon nähnyt oli 200 euroa. Otin kuvankin tästä "ihmeestä", isommista ei tietoo kun en ole paljoa pelannut. - xxxxxxx
mulle tuli tos taanoin kaks identtistä arpaa peräkkäin. tosin kummassakkaan ei ollu voittoja.
lähetin palautettakin veikkaus toimistoon pariin otteeseen mut ei vaan ole kuulunut mitään. tosin siis eivät kieltäneetkään. tulin siihen tulokseen et kusetusta koko homma. (arpa oli onnensana)- kusetettu on joo
Sama sattui minulla, mutta oli sama kun juuri raaputtamani kokeiluversio....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1275725
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3962539- 1342457
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv52053- 121253
- 581035
Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍81022- 51902
- 76815
Temusta tilaamiseen tulee muutos
Alle 150 euron tullivapaus poistuu. Vihdoinkin kankea EU saa jotakin aikaiseksi. https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/101805