Onkohan kukaan voittanut "isompaa" noista veikkauksen sivuilta ostettavista/raaputettavista arvoista.Itselle ei ole muuta tullut kuin muutaman kerran se alin voittoluokka.Sitä vaan miettii näin tietokone aikakaudella jotta helppohan se on määrittää mitä arvoista löytyy....
voittoja on-line arvoista???
3
1300
Vastaukset
- miejopa
Joka hemmetin asiaan jossa on tietokone mukana, tuskin hyödyttää vetää tuota manipulaatiohöttöä. Käy ostamassa 300 arpaa kioskilta ja vertaa siitä, niin lopputulokset on tasan yhtä paskat.
Suurin yksittäinen voitto minkä oon nähnyt oli 200 euroa. Otin kuvankin tästä "ihmeestä", isommista ei tietoo kun en ole paljoa pelannut. - xxxxxxx
mulle tuli tos taanoin kaks identtistä arpaa peräkkäin. tosin kummassakkaan ei ollu voittoja.
lähetin palautettakin veikkaus toimistoon pariin otteeseen mut ei vaan ole kuulunut mitään. tosin siis eivät kieltäneetkään. tulin siihen tulokseen et kusetusta koko homma. (arpa oli onnensana)- kusetettu on joo
Sama sattui minulla, mutta oli sama kun juuri raaputtamani kokeiluversio....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2324152Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122624Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382345Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811426Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1151406- 481169
- 771085
- 59943
- 45936
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58921