130707 aukeaa taivas ja tuo 275 minuuttia on saatavilla!
Alppu-DVD
8
1019
Vastaukset
- 348cid
Toivottavasti ei taas siirry julkaisupäivä.
Tuonhan piti ilmestyä jo 9. toukokuuta. - Laurenz
On tuota dvd:tä kyllä odotettukin jo kuin kuuta nousevaa! :D Toivottavasti se päivä ei taas siirry... Kyllä harmittaa jos siirtyy...
- ja se on vain
todellisille alpun ystäville kasattu teos, asiaan vihkiytymättömät todennäköisesti saattavat pettyä.
On kasattu kaikesta saavilla olevasta materiaalista,
ts. kunnianosoitus muusikkoa kohden hänen tekemästään työstä suomirokin suhteen. - cabsalom
ja se on vain kirjoitti:
todellisille alpun ystäville kasattu teos, asiaan vihkiytymättömät todennäköisesti saattavat pettyä.
On kasattu kaikesta saavilla olevasta materiaalista,
ts. kunnianosoitus muusikkoa kohden hänen tekemästään työstä suomirokin suhteen.Olen asiaan vihkiytynyt, ja tuo on saatava! Rahaa ei vaan juuri nyt ole...
- nähnyt, sitten
cabsalom kirjoitti:
Olen asiaan vihkiytynyt, ja tuo on saatava! Rahaa ei vaan juuri nyt ole...
sun kannattaa sijoittaa siihen, eli vihkiytynyt asialle.
Tuo teos on vain fanaattisille faneille. - cabsalom
nähnyt, sitten kirjoitti:
sun kannattaa sijoittaa siihen, eli vihkiytynyt asialle.
Tuo teos on vain fanaattisille faneille.No en ole elävänä nähnyt, mutta pidän kyllä itseäni ihan tarpeeksi fanaattisena Albert-, Hurriganes-, Remu-, Cisse-, Ile- ja Louhivuori-fanina.
- Nimetön
hmm..nyt on mennyt jotain ohi..eli mikä DVD..?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh432917Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423582661Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta592612- 422293
- 251763
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251669- 481546
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa691500- 1001480
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391425