Ensinmäinen oli se kun fairy pesun tiski aine putosi laittialle ja seuraavaksi poika nousi ilmaan leijumaan minun pimeyden voimillani. Nyt kaikki jatkuvat... Nyt sain tulipalon syttymään kerrostalossa voimillani TÄÄ ON TOSI JUTTU USKOKAAA!!!! olin mummoni luona kahvilla. Kun tämä tapahtui. Yhtäkkiä! tulipalo syttyi kuumasta kahvista koska join kuumaa kahvia niin se syttyi.mummoni pyörtyi matolle. Kannoin mummoni pihalle nopeasti ja soitin ampulanssin. onneksi kukaan ei kuollut. MinuA PELOTTI HIRVEÄSTI! koska en voinut hallita voimiani nyt olen tosiissani harjoittelemassa voimieni käyttöä.
pimeyden voimat 3 ovat totta
pimeyden valtias 1
3
283
Vastaukset
- The Darkness Incarnate
Mitä sinä muka niistä tiedät??! ='D
- darth-maul
niistä sun pimeyden voimista(jotka ei oo totta)niistä pitäs olla lehesä(mutku ei oo)
- MasterGormo
mutta sinähän voisit perustaa oman palstasi, johon pääsevät vain ne, joilla noita...hmrhmr... voimia on. Tällä palstalla juttusi menevät täysin hukkaan, sillä kukaan meistä ei taida osata pudotella fairya lattialle. Sinulla on lahja ja kehotan sinua käyttämään sitä. hehe...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503844
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262448- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51809- 1851756
- 271487
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238