Paljonko maksaa pelkkä tallipaikka?

0253

Kiinnostaisi tietää minkä verran maksaa

* pelkkä tallipaikka hevoselle?
* paikka tarha/laidun?
* paikka kuivikkeiden kanssa?
* paikka karsinat siivottuna?

Kyselen asiaa siksi, että olen tekemässä tarjousta talosta johon kuuluu piharakennus (uudehko)jossa muutama karsina, satulahuone, tarha ja hiukan laidunmaata ja ajattelin vuokrata tilat jos tarjoukseni menee läpi :)

4

1001

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • --------

      Summa riippuu ihan siitä missäpäin suomea olet.
      Etelässä voi pulittaa hieman enemmän ja mitä pohjoisempana sitä halvempi.

      Voit pyytää enemmän jos olet hevosista ymmärtävä, kokenut ihminen.Tällä ajan takaa hevosenomistajan luottamusta tallipaikan pitäjään ja hevosensa turvallisuuteen.

      Täysihoitoon kuuluu yleensä:

      *ruokinta 6-7 krt pvä,jos eivät ole "vapaalla heinällä".Vapaalla heinällä oleville (siis kuivaheinää vapaasti kokoajan saatavana) väkirehut kivennäiset 2 krt pvä.
      *loimitus tarvittaessa
      *Pihalle vienti ja sisälle tuonti
      *karsinan siivous

      Hinta:max.200e/kk jos ei ole kenttää/maneesia/kunnollisia maastoja.
      Jos kenttä löytyy ja sinne kalusto,voi pyytää huomattavasti enemmän.

      Jos taas aiot pitää karsinoita vuokralla tekemättä itse mitään,on hinta paljon halvempi.
      Kukaan ei vuokraa hevoselleen pelkkää karsinaa,siihen on sisällyttävä ulkoilumahdollisuus ehdottomasti joka pvälle.

      Kuivikkeista on turha ottaa erikseen maksua.Sisällytä hinta kk vuokraan.

      Jos välttämättä haluat tälläisen "teeseitse"
      tallin,niin et oikeastaan voi laskuttaa kuin veden ,sähkön ja karsinapaikan vuokrasta.
      Hinta max.100 e
      Omistaja ostaa omat purut,heinät,kivennäiset,ruokkii itse,vie pihalle itse,hakee sen itse.

      Monikaan ei nykypäivänä vaan ala tuollaiseen.
      Täysihoito on pvän sana.

      Joten noin eriteltyjä hintoja ei voi oikein kertoa.

    • Josander

      meillä on talli vuokra kuukaures 315euroo,,siihen kuuluu sit kaikki..eli täyshoito..ruuat,ruokkkiminen 3xpäiväs,karsinan siivous...tarhaus...vuokraa saa sit pienemmäks jos karsinoita ei tárvi siivota..jne

    • Anonyymi

      Moi

    • Anonyymi

      Moi haluun saada hevoselle karsina paikan meille

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4993
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4533
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2911
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe