Menkääpäs Wwe sivuille katsomaan..Vince mcmahon kuoli eilen limusiinin räjähtäessä.Wwe sivuilla on kunnianosoitus Vincelle missä kaikki smackdownin painijat hiljnetyvät ja kongia soitetaan 3 kertaa hänen muistolleen..Ei tunnu tulevan kuolemista loppua..Peace to their souls..
R.I.P Vince McMahon
Eddie,Chris,Vince
3
776
Vastaukset
- Badass
Pakko tunkea enää tätä kulunutta uutista tänne, kun joku on oikeasti KUOLLUT. Ja tuo on kayfabea, noob.
- tarkoittaa
siis juonikuvioita, eli selvennyksen vuoksi selvällä suomella: vince mcmahon ei todellakaan ole kuollut, keksi vaan kivan juonikuvion päästäkseen eläkkeelle.
- Anonyymi
Siis kiva mä oon sain nähdä san vince mcdonalsin (joo tiedät toi sukunimi on väärin)kuoleman 9 oikeeesti js oon nyt siis 11 niin ehkä vähän raakaa kun yks vaan menee autoon ja räjähtää bom
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 765182
- 1083569
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj403446- 513044
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262758Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72289- 242091
- 1991990
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4101621Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91558