Hyvin me äänestimme. Hyvin me toimimme. Hyvin me teimme...mutta mitä me saamme.. Olisiko ehkä ollut jo aika vaihtaa presidentti niinistöksi mitä me hyödymme siitä että meillä on presidentti joka ei ota kunnolla kantaa mihinkään.Kyllähän tässä sauli niinistö olisi eteenpäin tätä maata vienyt paljon enemmän mitä nyt ollaan viemässä mutta niin miksi minä valitan. kansahan tämän äänesti ja hyvin on äänestänytkin.. katotaan taas seuraavien vaalien alla ollaanko menty yhtään eteenpäin kyllä oli hyvä valinta kiitos...
- olisiko aika liittyä natoon
- miten meidän armeejamme olisiko aika siirtyä palkka armeejaan.
- miksi en menisi sivariin?
- Mielestäni suomen tulisi katsoa eteenpäin ja kehittyä eteenpäin toki sitä teemmekin mutta politiikka tarvitsee tekijöitä ei jaarittelijoita..
Joskus suomeenkin presidentti joka edustaa
1
226
Vastaukset
- Ympäripyöreätä jaarittelua
Seuratkaapa seuraavaa selvää kysymystä, johon Halosen olisi vastattava. Vastaus ei ole koskaa kyllä tai ei, vaan sellaista kohinaa, josta jokainen voi kerätä itselleen sopivat rusinat. Pitää kansaa täysin tollona. Tasa-arvo-suvaitsevaisuushömppää ja globalisaatiota puputetaan. Sellainen EU presidentti meillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022296- 1151781
- 881439
- 1331397
- 1171266
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741238Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631111- 511057
- 36982
- 33834