Hyvin me äänestimme. Hyvin me toimimme. Hyvin me teimme...mutta mitä me saamme.. Olisiko ehkä ollut jo aika vaihtaa presidentti niinistöksi mitä me hyödymme siitä että meillä on presidentti joka ei ota kunnolla kantaa mihinkään.Kyllähän tässä sauli niinistö olisi eteenpäin tätä maata vienyt paljon enemmän mitä nyt ollaan viemässä mutta niin miksi minä valitan. kansahan tämän äänesti ja hyvin on äänestänytkin.. katotaan taas seuraavien vaalien alla ollaanko menty yhtään eteenpäin kyllä oli hyvä valinta kiitos...
- olisiko aika liittyä natoon
- miten meidän armeejamme olisiko aika siirtyä palkka armeejaan.
- miksi en menisi sivariin?
- Mielestäni suomen tulisi katsoa eteenpäin ja kehittyä eteenpäin toki sitä teemmekin mutta politiikka tarvitsee tekijöitä ei jaarittelijoita..
Joskus suomeenkin presidentti joka edustaa
1
245
Vastaukset
- Ympäripyöreätä jaarittelua
Seuratkaapa seuraavaa selvää kysymystä, johon Halosen olisi vastattava. Vastaus ei ole koskaa kyllä tai ei, vaan sellaista kohinaa, josta jokainen voi kerätä itselleen sopivat rusinat. Pitää kansaa täysin tollona. Tasa-arvo-suvaitsevaisuushömppää ja globalisaatiota puputetaan. Sellainen EU presidentti meillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään15614894Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen903745Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,1363037Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2741497Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?491449Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1571395Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1151304Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141264- 811091
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin2071022