Tossa kesän korvilla vaihdoin entisen
tilavan autoni uudempaan.
Tässäpä olikin aika huomattavasti
pienempi tavaratila kuin entisessä.
Näin mökkimatkan kynnyksellä tuskailee
mitä ottaa mukaan ja mitä joutuu jättämään pois.
Tilan puutteesta pakko kai jättää hammasharja ja partakone kotio.
Mistä luopuisin
19
1014
Vastaukset
- rose*
Luopuisin liikakilostani, sen jälkeen olisi tilaa vaikka mille.
- Kutv M
Hyvää ja nopeata konstia.
Mullakin löytys muutaman kilon verran
kotiin jätettäväksi.:) - rose*
Kutv M kirjoitti:
kotiin jätettäväksi.:)tahdonvoimaa löytyy, niin kolme päivää alkuun vain hedelmiä ja vettä, näin painonpudotus lähtee hyvin alkuun, sen jälkeen voi syödä normaalisti(herkkuja vältellen), liikkua pitää runsaasti joka päivä.
- voin sanoa
Kutv M kirjoitti:
kotiin jätettäväksi.:)että sydänsurut laihduttaa. Hommaa niitä itsellesi roppakaupalla, niin pysyt hoikkana, kuten minä. Ja se mökkielämä yksin alkaa tuntua ainoalta oikealta vaihtoehdolta.
Tikkataulu mukaan ja siihen exän kuva ja a vot... voin sanoa kirjoitti:
että sydänsurut laihduttaa. Hommaa niitä itsellesi roppakaupalla, niin pysyt hoikkana, kuten minä. Ja se mökkielämä yksin alkaa tuntua ainoalta oikealta vaihtoehdolta.
Tikkataulu mukaan ja siihen exän kuva ja a vot...Tuossa olikin ihana idea. Minulla ei ole vihattua exää, mutta yhden kuvan kyllä tietäisin johon tikkoja nakkelisin mielelläni. Ollankohan me sadisteja.hih hih
- päivastoin
voin sanoa kirjoitti:
että sydänsurut laihduttaa. Hommaa niitä itsellesi roppakaupalla, niin pysyt hoikkana, kuten minä. Ja se mökkielämä yksin alkaa tuntua ainoalta oikealta vaihtoehdolta.
Tikkataulu mukaan ja siihen exän kuva ja a vot...Joillekin taas sydänsurut tuovat lisää läskiä, tuttu sanonta "syö suruunsa", pitää monen kohdalla paikkansa.
rose* kirjoitti:
tahdonvoimaa löytyy, niin kolme päivää alkuun vain hedelmiä ja vettä, näin painonpudotus lähtee hyvin alkuun, sen jälkeen voi syödä normaalisti(herkkuja vältellen), liikkua pitää runsaasti joka päivä.
ja sokeri pois ja tilalle proteiinia eikä nälkä kurni masussa. Ja liikuntaa.
- Kutv M
voin sanoa kirjoitti:
Tikkataulu mukaan ja siihen exän kuva ja a vot...Mieluummin pysytellä iloisella linjalla.
Surut kun on niin surullisia.:)) - kuvat***
voin sanoa kirjoitti:
Tikkataulu mukaan ja siihen exän kuva ja a vot...sopisi paremmin. Suottahan tikkataulua on
siihen käyttää. - tammikuun likka
Niistä luopuisin, siis liikakiloista. Sitten olis niille kauniille vaatteille tilaa mitkä tuolla kaapis roikkuu ja odottaa, jos joskus mahtus päälle. Tosin, siihen tais löytyä ny apu. Loma alkaa ja polkupyörä on kunnossa...siis polkupyörä. Saas nähä olenko loman jälkeen itte kunnos ja luopunu jokusesta kilosta :))
- Viljo iisakki
Lahtiskasta,se vie paljon tilaa.
- Kutv M
Täytyy sovittaa mukaan vaikka kattotelineelle.
Kun ei ole kaikkia mukavuuksia,niin saa joskus
syödä puhtaalta lautaselta.:) - Pirre*
Kutv M kirjoitti:
Täytyy sovittaa mukaan vaikka kattotelineelle.
Kun ei ole kaikkia mukavuuksia,niin saa joskus
syödä puhtaalta lautaselta.:)tisoojoos katolle sentäs..tunnoton.
:)
- enkelitrio
Ei nii mistää.Vaan ostais peräkärryn....ja taas mahtuis !
- Kutv M
Sieltä se sitten tuli.
Kuiskaa:Hävettää sannoo kun on kaks kärryy ja
nekkii on mualimalla varastoituna.
.
.
.
Olis Lahtiskakin helpompi lastata kärryyn kun katto telineelle.:)))
- Kaupunkilainen
Mitä tavaraa sinne mökille niin kauheasti pitää kuskata? Meillä riittävät yleensä ruuat, ja pitempään viivyttäessä pitää ehkä ottaa vähän vaatetta ja lukemista mukaan. Perusvarustus on mökillä valmiina.
Vai onko ongelma siinä, että mökille hankitaan kaiken aikaa uutta varustetta niin, ettei tahdo mukaan mahtua?- Kutv M
Pitää kasata työkaluista lähtiin kaikenlaista.
Pari-kolmekertaa vuodessa kun käy,niin aina viemistä löytyy.
Vanhoissa paikoissa löytyy aina korjaamista.
Lähinnä muistuttaa"pakkotyölaitosta"kun
pitää tietyssä ajassa ehtiä joka kohtaa
hipasemmaan.
Ja ne tärkeimmät,marja sankot ja kylmälaukut
joilla saalis kuljetetaan kotipakastimeen.:)
- Sinimarjanen
tietsikka vie tietenkin apukuskin paikkatilan.:)))
- Kutv M
Tossa oliskin yksi joutilas vietäväksi.
Vain yksi ongelma on,yhteyksiä siellä ei ole.
Puhelin linjat on aikapäiviä jo käärineet pois rullalle.
Kännykin kuuluu just just kun navetan katolle
jaksaa kiivetä.:)
Televisioonkin tän päivän kuva tulee vasta
seuraavana päivänä.:)
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu162320- 1682249
- 1131818
- 1491789
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4791399- 921215
- 551011
Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa423942- 49921
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä237881