Mistä luopuisin

Kutv M

Tossa kesän korvilla vaihdoin entisen
tilavan autoni uudempaan.

Tässäpä olikin aika huomattavasti
pienempi tavaratila kuin entisessä.

Näin mökkimatkan kynnyksellä tuskailee
mitä ottaa mukaan ja mitä joutuu jättämään pois.

Tilan puutteesta pakko kai jättää hammasharja ja partakone kotio.

19

1025

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rose*

      Luopuisin liikakilostani, sen jälkeen olisi tilaa vaikka mille.

      • Kutv M

        Hyvää ja nopeata konstia.

        Mullakin löytys muutaman kilon verran
        kotiin jätettäväksi.:)


      • rose*
        Kutv M kirjoitti:

        Hyvää ja nopeata konstia.

        Mullakin löytys muutaman kilon verran
        kotiin jätettäväksi.:)

        tahdonvoimaa löytyy, niin kolme päivää alkuun vain hedelmiä ja vettä, näin painonpudotus lähtee hyvin alkuun, sen jälkeen voi syödä normaalisti(herkkuja vältellen), liikkua pitää runsaasti joka päivä.


      • voin sanoa
        Kutv M kirjoitti:

        Hyvää ja nopeata konstia.

        Mullakin löytys muutaman kilon verran
        kotiin jätettäväksi.:)

        että sydänsurut laihduttaa. Hommaa niitä itsellesi roppakaupalla, niin pysyt hoikkana, kuten minä. Ja se mökkielämä yksin alkaa tuntua ainoalta oikealta vaihtoehdolta.

        Tikkataulu mukaan ja siihen exän kuva ja a vot...


      • voin sanoa kirjoitti:

        että sydänsurut laihduttaa. Hommaa niitä itsellesi roppakaupalla, niin pysyt hoikkana, kuten minä. Ja se mökkielämä yksin alkaa tuntua ainoalta oikealta vaihtoehdolta.

        Tikkataulu mukaan ja siihen exän kuva ja a vot...

        Tuossa olikin ihana idea. Minulla ei ole vihattua exää, mutta yhden kuvan kyllä tietäisin johon tikkoja nakkelisin mielelläni. Ollankohan me sadisteja.hih hih


      • päivastoin
        voin sanoa kirjoitti:

        että sydänsurut laihduttaa. Hommaa niitä itsellesi roppakaupalla, niin pysyt hoikkana, kuten minä. Ja se mökkielämä yksin alkaa tuntua ainoalta oikealta vaihtoehdolta.

        Tikkataulu mukaan ja siihen exän kuva ja a vot...

        Joillekin taas sydänsurut tuovat lisää läskiä, tuttu sanonta "syö suruunsa", pitää monen kohdalla paikkansa.


      • rose* kirjoitti:

        tahdonvoimaa löytyy, niin kolme päivää alkuun vain hedelmiä ja vettä, näin painonpudotus lähtee hyvin alkuun, sen jälkeen voi syödä normaalisti(herkkuja vältellen), liikkua pitää runsaasti joka päivä.

        ja sokeri pois ja tilalle proteiinia eikä nälkä kurni masussa. Ja liikuntaa.


      • Kutv M
        voin sanoa kirjoitti:

        että sydänsurut laihduttaa. Hommaa niitä itsellesi roppakaupalla, niin pysyt hoikkana, kuten minä. Ja se mökkielämä yksin alkaa tuntua ainoalta oikealta vaihtoehdolta.

        Tikkataulu mukaan ja siihen exän kuva ja a vot...

        Mieluummin pysytellä iloisella linjalla.

        Surut kun on niin surullisia.:))


      • kuvat***
        voin sanoa kirjoitti:

        että sydänsurut laihduttaa. Hommaa niitä itsellesi roppakaupalla, niin pysyt hoikkana, kuten minä. Ja se mökkielämä yksin alkaa tuntua ainoalta oikealta vaihtoehdolta.

        Tikkataulu mukaan ja siihen exän kuva ja a vot...

        sopisi paremmin. Suottahan tikkataulua on
        siihen käyttää.


      • tammikuun likka

        Niistä luopuisin, siis liikakiloista. Sitten olis niille kauniille vaatteille tilaa mitkä tuolla kaapis roikkuu ja odottaa, jos joskus mahtus päälle. Tosin, siihen tais löytyä ny apu. Loma alkaa ja polkupyörä on kunnossa...siis polkupyörä. Saas nähä olenko loman jälkeen itte kunnos ja luopunu jokusesta kilosta :))


    • Viljo iisakki

      Lahtiskasta,se vie paljon tilaa.

      • Kutv M

        Täytyy sovittaa mukaan vaikka kattotelineelle.

        Kun ei ole kaikkia mukavuuksia,niin saa joskus
        syödä puhtaalta lautaselta.:)


      • Pirre*
        Kutv M kirjoitti:

        Täytyy sovittaa mukaan vaikka kattotelineelle.

        Kun ei ole kaikkia mukavuuksia,niin saa joskus
        syödä puhtaalta lautaselta.:)

        tisoojoos katolle sentäs..tunnoton.

        :)


    • enkelitrio

      Ei nii mistää.Vaan ostais peräkärryn....ja taas mahtuis !

      • Kutv M

        Sieltä se sitten tuli.

        Kuiskaa:Hävettää sannoo kun on kaks kärryy ja
        nekkii on mualimalla varastoituna.
        .
        .
        .
        Olis Lahtiskakin helpompi lastata kärryyn kun katto telineelle.:)))


    • Kaupunkilainen

      Mitä tavaraa sinne mökille niin kauheasti pitää kuskata? Meillä riittävät yleensä ruuat, ja pitempään viivyttäessä pitää ehkä ottaa vähän vaatetta ja lukemista mukaan. Perusvarustus on mökillä valmiina.

      Vai onko ongelma siinä, että mökille hankitaan kaiken aikaa uutta varustetta niin, ettei tahdo mukaan mahtua?

      • Kutv M

        Pitää kasata työkaluista lähtiin kaikenlaista.
        Pari-kolmekertaa vuodessa kun käy,niin aina viemistä löytyy.
        Vanhoissa paikoissa löytyy aina korjaamista.

        Lähinnä muistuttaa"pakkotyölaitosta"kun
        pitää tietyssä ajassa ehtiä joka kohtaa
        hipasemmaan.

        Ja ne tärkeimmät,marja sankot ja kylmälaukut
        joilla saalis kuljetetaan kotipakastimeen.:)


    • Sinimarjanen

      tietsikka vie tietenkin apukuskin paikkatilan.:)))

      • Kutv M

        Tossa oliskin yksi joutilas vietäväksi.

        Vain yksi ongelma on,yhteyksiä siellä ei ole.

        Puhelin linjat on aikapäiviä jo käärineet pois rullalle.
        Kännykin kuuluu just just kun navetan katolle
        jaksaa kiivetä.:)
        Televisioonkin tän päivän kuva tulee vasta
        seuraavana päivänä.:)


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1955
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      109
      1025
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      30
      611
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe