että täällä huuhaalla alkaa olla pilvin pimein
suhteita? Siis muita, kun pelkkiä huuhaasuhteita.
Ei sillä, et kade oisin, mutta sen verran järkevyyttä katsosin kuitenkin itelläni olevan, et sellaset suhteet etsisin livestä.
Jos kuitenkin sitä suhdetta etsii tai löytää palstalta, niin suhteessa on joku vika, jos sitä pitää tuoda korostetusti esiin huuhaalla.
Suomi24:llä on kyllä erikseen palstoja, joista voi hakea seuraa.
Ettekö hyvät immeiset malta pitää niitä suhdejuttuja omina tietoinanne??
Ilmeisesti täällä osa porukasta kulkee pää pilvissä, vaikka ei käsittääkseni ihan murrosikäisistäkään ole kyse.
Jos pidettäis huuhaa huuhaana, kuten sen kuuluukin olla :=)))
Sorry vaan tää vuodatus. En tiedä sitten oletteko muut eri mieltä.
Tää oli vaan mun mielipide.
Onko tosi
112
5182
Vastaukset
ei mulla ainakaan ja muitten jutut ei paljoo kiinnosta;)
Huomenta silti, Typy;)- Yxitypy
kirjautumisen vastaan.
Eihän muakaan ne kiinnosta, mut jos huuhaa alkaa olla sellasia juttuja puolillaan, niin väkisin niihin törmää.
Joskus luen noita alkuajan huuhaajuttuja, ja ne ovat olleet aivan toista :=))
Huomenta a-v. Se olis perjantai taas :=)) Yxitypy kirjoitti:
kirjautumisen vastaan.
Eihän muakaan ne kiinnosta, mut jos huuhaa alkaa olla sellasia juttuja puolillaan, niin väkisin niihin törmää.
Joskus luen noita alkuajan huuhaajuttuja, ja ne ovat olleet aivan toista :=))
Huomenta a-v. Se olis perjantai taas :=))Siis perjantai ja täällä koko viikon eka sateeton päivä;)
Hianoo;)- Yxitypy
a-v kirjoitti:
Siis perjantai ja täällä koko viikon eka sateeton päivä;)
Hianoo;)pilvessä, mutta parempaa lupas huomenna.
Johan sen paremman sään aika olis jo.
Muuten täytyy ottaa pikalähtö lämpöön :=)))
Jäänyt nuo hellekaljatkin liian vähälle tään kesä aikana. Minkäs voi, kun ei janota :=((( - parasta mitä
Yxitypy kirjoitti:
pilvessä, mutta parempaa lupas huomenna.
Johan sen paremman sään aika olis jo.
Muuten täytyy ottaa pikalähtö lämpöön :=)))
Jäänyt nuo hellekaljatkin liian vähälle tään kesä aikana. Minkäs voi, kun ei janota :=(((suomen ilmasto tarjoaa, miksi lähteä pakoon?
- Kylli.Kyllä
Kai siihen vaan on alistuttava että tseksi tunkee kaikkialle.
Lähdenkin tästä ratsastamaan auringonlaskuun minua valkealla orhilla hakemaan tulleen prinssin kanssa. Just näin mä teenkin :D- silmilläsi eli
a-v kirjoitti:
ny tietty on, mut että niinku oikeesti...???
olen salarakkaasi
- Yxitypy
olla nykyään vähän ylipursuavaa joka paikassa :=))
Vai orhilla sua tullaan hakeen. Ja muistakaakin ratsastaa sitten sinne auringonlaskuun, eikä huuhaalle :=)))
Hauskaa retkeä :=)) - yksi orhi
Yxitypy kirjoitti:
olla nykyään vähän ylipursuavaa joka paikassa :=))
Vai orhilla sua tullaan hakeen. Ja muistakaakin ratsastaa sitten sinne auringonlaskuun, eikä huuhaalle :=)))
Hauskaa retkeä :=))sekaan mahtuu
- Kylli.Kyllä
a-v kirjoitti:
ny tietty on, mut että niinku oikeesti...???
etten vapaaehtoisesti mene viittä metriä lähemmäksi hevosta. Se pitää edelleen paikkansa. Valkea porche sen sijaan ja rinssi johan tää likka lähtis lujaa.
- Kylli.Kyllä
silmilläsi eli kirjoitti:
olen salarakkaasi
on toi näkökenttä niin himmee. Sormet pois, pikkupoika, sormet pois......
- Yxitypy
yksi orhi kirjoitti:
sekaan mahtuu
sanoikin et prinssi tulee hakeen orhilla.
Eihän rinssit varmaan huuhaalla ole. Ne on sen verran aatelisia :=))) - porssea pitäisi
Kylli.Kyllä kirjoitti:
etten vapaaehtoisesti mene viittä metriä lähemmäksi hevosta. Se pitää edelleen paikkansa. Valkea porche sen sijaan ja rinssi johan tää likka lähtis lujaa.
olla. Eikö se riitä ku pesukoneet on valkosia?
- Kylli.Kyllä
Yxitypy kirjoitti:
Eihän rinssit varmaan huuhaalla ole. Ne on sen verran aatelisia :=)))on huuhikselta häipynyt. Oi niitä tanssiaisia Hesperian puistossa....rahvas sai silloin aina katsella aidan takaa.
- oot siä
Kylli.Kyllä kirjoitti:
on toi näkökenttä niin himmee. Sormet pois, pikkupoika, sormet pois......
miä a-v:n rakas oon
- Kylli.Kyllä
porssea pitäisi kirjoitti:
olla. Eikö se riitä ku pesukoneet on valkosia?
Pesukone pyörii vain paikoillaan. Porchella pääsee vaikka Tuurin kyläkauppaan ostelemaan hepeneitä ja irtoripsiä.
- tilanteen vakavuuden
Yxitypy kirjoitti:
Eihän rinssit varmaan huuhaalla ole. Ne on sen verran aatelisia :=)))silloin ei kelpaa hali puskasta
- Kylli.Kyllä
oot siä kirjoitti:
miä a-v:n rakas oon
A-v tais jo pyörtyä onnesta kun hiljeni.
(hei kuule, a-v has gone but I´m still here ja lemmin sua salaa) - pääsee bussilla
Kylli.Kyllä kirjoitti:
Pesukone pyörii vain paikoillaan. Porchella pääsee vaikka Tuurin kyläkauppaan ostelemaan hepeneitä ja irtoripsiä.
mukavassa seurassa. halit sulle
- lemmen huumaa
Kylli.Kyllä kirjoitti:
A-v tais jo pyörtyä onnesta kun hiljeni.
(hei kuule, a-v has gone but I´m still here ja lemmin sua salaa)ja syliä kuumaa. nyt tuli hali.
- Kylli.Kyllä
pääsee bussilla kirjoitti:
mukavassa seurassa. halit sulle
ja pusut sulle. Eiku lähetään sit vaan.
- tarpeeksi rahaa
Kylli.Kyllä kirjoitti:
ja pusut sulle. Eiku lähetään sit vaan.
katos ku oon vaan köyhä laulajapoika ja voin ostaa sulle vaan helyjä.
- tarkoitat, että
lemmen huumaa kirjoitti:
ja syliä kuumaa. nyt tuli hali.
Halituli?
- olen kirjottanu
tarkoitat, että kirjoitti:
Halituli?
kohta ne häviää ku toi yks äkkää..... eikä tää oo kivaa, ku kaikki pelkää....
- Kylli.Kyllä
olen kirjottanu kirjoitti:
kun toiset joutuu kuikuilemaan joittenkin toisten takia.
olen kirjottanu kirjoitti:
No sie oot tietty poikkeus, pusipusihalihali;)
- Kylli.Kyllä
tarpeeksi rahaa kirjoitti:
katos ku oon vaan köyhä laulajapoika ja voin ostaa sulle vaan helyjä.
että sitä on kaikilla.
Rahahan on tehty kiertämään. Laulatat tätejä siinä bussissa menomatkalla maksua vastaan niin sitten sitä on sullakin. - Hönö hei
a-v kirjoitti:
No sie oot tietty poikkeus, pusipusihalihali;)
miehä se vaan. Rutistan hellästi.
Hönö hei kirjoitti:
miehä se vaan. Rutistan hellästi.
kiittää ja kuittaa ja rutistaa lujasti mut hellästi takas;)
- kuinka hyvä
a-v kirjoitti:
kiittää ja kuittaa ja rutistaa lujasti mut hellästi takas;)
olo nyt on? Annan sulle pusun, jotta jaksat rysköössä rymytä.... *PUSU*
kuinka hyvä kirjoitti:
olo nyt on? Annan sulle pusun, jotta jaksat rysköössä rymytä.... *PUSU*
lisäpoweri on tarpeeseen;)
Mä korvaan tään sulle joskus jotenki, lainaan omastani tai jotain...;)- kesken ei koskaan
a-v kirjoitti:
lisäpoweri on tarpeeseen;)
Mä korvaan tään sulle joskus jotenki, lainaan omastani tai jotain...;)olla velkaa. Ettäs tiiet.
- vaan huuhaata
vaikka ei olekaan
- tää mitä
ole mitenkään aikuismaista käytöstä! Siis ventovieraat toisilleen jakelee puseja ja haleja! Eihän tuol kadullakaan mennä vieraiden, eikä edes tuttujenkaan kaulaan roikumaan, pusi haleja jakamaan! Onkos siviilielämästä menny hohto kun siellä ei ole ihmistä kenelle niintä halejaan antaa? Jos pikkusen vähentää netissä istumista, niin saattaa tärpätä livessäkin, et saa sit aitoja, eikä virtuaalipuseja ja haleja.
- tosi kummallista
että kun palstan otsikko on huuhaa, niin täällä aikuiset ihmiset käyttäytyvät vähemmän tosikkomaisesti.
- ihme ja kumma
provo yxitypyltä,luulisin niin tai sitten hänestä on tullut tiukka pipo.
- Yxitypy
olekaan provo, vaikka mut provoilusta tunnetaan palstoilla yleisesti :=)))
Ihan oli mun oikea mielipide. Enkä suinkaan ole tiukkapipoinen, mutta täytyy sanoo, et nämä jatkuvat pusuttelut ja liirumlaarumit, mitä huuhaalla nykyään on, alkaneet ottaa pattiin.
Huuhaalla on kait hyvät jutunaiheet loppuneet :=(( - Mona-Liiza
Yxitypy kirjoitti:
olekaan provo, vaikka mut provoilusta tunnetaan palstoilla yleisesti :=)))
Ihan oli mun oikea mielipide. Enkä suinkaan ole tiukkapipoinen, mutta täytyy sanoo, et nämä jatkuvat pusuttelut ja liirumlaarumit, mitä huuhaalla nykyään on, alkaneet ottaa pattiin.
Huuhaalla on kait hyvät jutunaiheet loppuneet :=((ihan sammaa mielipuolta että nuo jatkuvat pusuttelut ja halitukset on vähän niinku lapsellista touhua, eihän sitä livessäkään pusutella puolituttuja ihmisiä..:)
Samoin että ei täällä kantsi selvitellä oikeita suhteitaan, eri juttu on nää huuhaaflirttailut, mutta sen huomaa kirjotustyylistä millon on huuhaata ja milloin ei..:) - on taivas
Mona-Liiza kirjoitti:
ihan sammaa mielipuolta että nuo jatkuvat pusuttelut ja halitukset on vähän niinku lapsellista touhua, eihän sitä livessäkään pusutella puolituttuja ihmisiä..:)
Samoin että ei täällä kantsi selvitellä oikeita suhteitaan, eri juttu on nää huuhaaflirttailut, mutta sen huomaa kirjotustyylistä millon on huuhaata ja milloin ei..:)sanotaan jo Sanassa. mutta ymmärrän, mitä tahansa asiaa kun on liikaa, niin pattiin ottaa. arvaa vaan, kuinka näen punaista ku täällä jatkuvasti siivotaan kotia viikonloppua varten.... aaaaarrrrrggghhhhh
- Yxitypy
Mona-Liiza kirjoitti:
ihan sammaa mielipuolta että nuo jatkuvat pusuttelut ja halitukset on vähän niinku lapsellista touhua, eihän sitä livessäkään pusutella puolituttuja ihmisiä..:)
Samoin että ei täällä kantsi selvitellä oikeita suhteitaan, eri juttu on nää huuhaaflirttailut, mutta sen huomaa kirjotustyylistä millon on huuhaata ja milloin ei..:)mullakaan ole livessä outojen kans halittaminen oikeen onnistu :=))
Ollaankohan me Iita (tuli vahingossa):=)) liian jalat maassa olevia immeisiä?
Huuhaaflirtti on ihan eri juttu. Sitähän me osataan.
Minäkin pöyritin aikoinaan sitä Ilokadun bisnestä :=)))
Meijän pitäis joku ilta ottaa Iita vähän kuppia, ja näyttää huuhaamallia pitkästä aikaa :=))) - kaikenlainen
Yxitypy kirjoitti:
mullakaan ole livessä outojen kans halittaminen oikeen onnistu :=))
Meijän pitäis joku ilta ottaa Iita vähän kuppia, ja näyttää huuhaamallia pitkästä aikaa :=)))doping-aineiden käyttö huuhaan luomiseksi on valheellista iloa. aito huuhaa tulee pää selvänä, jos sitä on tullakseen.
- Yxitypy
kaikenlainen kirjoitti:
doping-aineiden käyttö huuhaan luomiseksi on valheellista iloa. aito huuhaa tulee pää selvänä, jos sitä on tullakseen.
mä sanonutkaan et mitään dopingista :=)))
Iita ottais kahvia kupista, ja mä rooibos teetä.
Pois meistä tuollaiset pahat aineet.
Me ollaan Iitan kans vähän uskovaista sorttia, eikä hyväksytä niitä :=(( - uskomaan
Yxitypy kirjoitti:
Me ollaan Iitan kans vähän uskovaista sorttia, eikä hyväksytä niitä :=((tuon. että kahvia ja teetä. höh, ja mitä väliä, mimmosessa tilassa tänne viestiä heittää, kunhan pysyy asiassa, eikä örvellä.
- nimimerkkisalaisuus
Yxitypy kirjoitti:
Meijän pitäis joku ilta ottaa Iita vähän kuppia, ja näyttää huuhaamallia pitkästä aikaa :=)))tuosta tiedosta että Mona-Liiza on Iita, tuota tiennytkään.
- siivotaan
on taivas kirjoitti:
sanotaan jo Sanassa. mutta ymmärrän, mitä tahansa asiaa kun on liikaa, niin pattiin ottaa. arvaa vaan, kuinka näen punaista ku täällä jatkuvasti siivotaan kotia viikonloppua varten.... aaaaarrrrrggghhhhh
eihän täällä SIIVOTA älä höpsi
- Mona-Liiza
Yxitypy kirjoitti:
Meijän pitäis joku ilta ottaa Iita vähän kuppia, ja näyttää huuhaamallia pitkästä aikaa :=)))maassa olevia..? Niin no kyllähän ne aika tukevasti maan kamaralla on mutta ei me ainakaan tiukkapipoja olla..! Mekun päästäs nokat vastakkain istumaan niin kyllä meillä sitä juttua piisais ja naurettas niin että meikit valus pitkin poskia..:))
Mää taijanki ottaa ton Iita-nikin taas käyttööni,se tuntuu jotenkin niin kotosalta..vai ottasko ison iitan..vaikken mää nyt niin iso oo, alipainonen mieluumminkin..:) - Mona-Liiza
Yxitypy kirjoitti:
Me ollaan Iitan kans vähän uskovaista sorttia, eikä hyväksytä niitä :=((pitikö sun nyt se paljastaa että ollaan uskovaisia..nyt ne tietää sen kaikki..:(
En minä juo sen väkevämpää kun kahvia..en oo ikinä etes maistanu alkohoolia enkä aijo maistaakaan..! - Mona-Liiza
nimimerkkisalaisuus kirjoitti:
tuosta tiedosta että Mona-Liiza on Iita, tuota tiennytkään.
olen Iita sekä Iso-Iita..ja mitähän muita nikkejä mulla on ollukkaan, ei passaa paljastaa kaikkia..;)
- Yxitypy
nimimerkkisalaisuus kirjoitti:
tuosta tiedosta että Mona-Liiza on Iita, tuota tiennytkään.
on ihmeitä täynnä :=)))
No enhän mä ole varma, onko Iita ja Mona sama, mut niin oon päätellyt tekstistä :=)) - Yxitypy
Mona-Liiza kirjoitti:
maassa olevia..? Niin no kyllähän ne aika tukevasti maan kamaralla on mutta ei me ainakaan tiukkapipoja olla..! Mekun päästäs nokat vastakkain istumaan niin kyllä meillä sitä juttua piisais ja naurettas niin että meikit valus pitkin poskia..:))
Mää taijanki ottaa ton Iita-nikin taas käyttööni,se tuntuu jotenkin niin kotosalta..vai ottasko ison iitan..vaikken mää nyt niin iso oo, alipainonen mieluumminkin..:)meijän jutuissa rohkeenpikin mies kalpenee :=)))
Kyllä huuhaalla veet on valunut usein poskella, varsinkin Iitan aikoihin :=))
Ota ihmeessä se Iita takas, niin tunnut tutummalta.
Mona-Liisasta mulle tulee väkisellä mieleen se autuas hymy :=)))
Ps. ja älä laita sitä isoa siihen eteen, kun hoikkakin oot. Saa porukka muuten väärän käsityksen :=))) Mona-Liiza kirjoitti:
olen Iita sekä Iso-Iita..ja mitähän muita nikkejä mulla on ollukkaan, ei passaa paljastaa kaikkia..;)
Määkään en tienny... oon vähä hidas...
- Yxitypy
Mona-Liiza kirjoitti:
pitikö sun nyt se paljastaa että ollaan uskovaisia..nyt ne tietää sen kaikki..:(
En minä juo sen väkevämpää kun kahvia..en oo ikinä etes maistanu alkohoolia enkä aijo maistaakaan..!ne kaikki jo sen, että ollaan täältä uskovaisten paikkakunnalta kotoisin.
Kerran oon maistanut väkevämpää vahingossa, mut sylykäsin heti pois, kun oli niin pahaa :=(( - se typsykkä
ihan asiaa kirjoittaa.
- Pulis.
taas meni,mokomien pusuttelujen takia,voe,voe.Pusipusi sullekkin typy,kyllä se taas siitä.
- Yxitypy
kukaan tappele Pulis :=))
Jos niin sanot, et oo tappelua koskaan nähnytkään.
Ihanhan täällä on porukka ollut asiallista.
Tää on vaan mielipiteiden vaihtoa :=))) - ihan oikeassa
ei oo tappelus. parempi tää on ku halinallehymistely.
- Yxitypy
ihan oikeassa kirjoitti:
ei oo tappelus. parempi tää on ku halinallehymistely.
Kerrankin kunnon asiaa.. hih :=)))
Jaah.. mutta enpä olekaan lukenut kaikkia kommentteja. Ettei vaan joku tässkin ketjussa oo mennyt halittaan perk... - ja seksi
Yxitypy kirjoitti:
Jaah.. mutta enpä olekaan lukenut kaikkia kommentteja. Ettei vaan joku tässkin ketjussa oo mennyt halittaan perk...ovat sitä jotain, kumma tiukkis sinäkin.
- varten oo....
ja seksi kirjoitti:
ovat sitä jotain, kumma tiukkis sinäkin.
omat kanavat....
- Yxitypy
ja seksi kirjoitti:
ovat sitä jotain, kumma tiukkis sinäkin.
on ihan kiva asia. Mitenhän me voitais toteuttaa se täällä palstalla?
Kerro, niin aletaan heti hommiin :=))) - hyvä !
varten oo.... kirjoitti:
omat kanavat....
missäs ne muut kanavat ois, aina vois laittaa huuhaan päähän kaikki, son kivaa
- mä sinut saan
Yxitypy kirjoitti:
on ihan kiva asia. Mitenhän me voitais toteuttaa se täällä palstalla?
Kerro, niin aletaan heti hommiin :=))):DDDDD
- niin kavalan teon
Yxitypy kirjoitti:
Jaah.. mutta enpä olekaan lukenut kaikkia kommentteja. Ettei vaan joku tässkin ketjussa oo mennyt halittaan perk...olen tehnyt. pitäisikö ottaa ylläpitoon yhteyttä, jotta saamme tänne tarkennetut säännöt? siis asiat, joista ei saa puhua, ja teot, joita ei saa tehdä.
- loppuun
niin kavalan teon kirjoitti:
olen tehnyt. pitäisikö ottaa ylläpitoon yhteyttä, jotta saamme tänne tarkennetut säännöt? siis asiat, joista ei saa puhua, ja teot, joita ei saa tehdä.
perkele tälläinen hymistely!
- Yxitypy
mä sinut saan kirjoitti:
:DDDDD
saat kun noin komeen hymyn väläytit :=)))
- kielletään kokonaan
loppuun kirjoitti:
kiroilu ja toisten kirjoitusten nälviminen.
- Yxitypy
loppuun kirjoitti:
kerrankin asiat loppuun, ja mähän en hymistele enää yhtään!! Näetkös?
- ja eiku mäkeen
Yxitypy kirjoitti:
saat kun noin komeen hymyn väläytit :=)))
:))
- typyn sävelet
Yxitypy kirjoitti:
kerrankin asiat loppuun, ja mähän en hymistele enää yhtään!! Näetkös?
älä anna aina periksi
- vaiti
kielletään kokonaan kirjoitti:
kiroilu ja toisten kirjoitusten nälviminen.
kuuntelet vain kirjaimia
- palstan voi lopettaa
varten oo.... kirjoitti:
omat kanavat....
koska kaikelle puheelle täällä löytyy joku muu kanava.
- Yxitypy
ja eiku mäkeen kirjoitti:
:))
ennemmin mäen alle, niin ei kukaan nää.
Ja se ois romattisempaaki :=)) - Yxitypy
typyn sävelet kirjoitti:
älä anna aina periksi
pohojalaanen periks anna, ennen haudassa, jos sielläkään :=))
Ja pienet sievät äksönit piristää kummasti :=)) - muille
Yxitypy kirjoitti:
ennemmin mäen alle, niin ei kukaan nää.
Ja se ois romattisempaaki :=))tuntuu niin hyvältäkin...
- Yxitypy
muille kirjoitti:
tuntuu niin hyvältäkin...
muuri. Muhun voit luottaa :=))
Ja kun ollaan oltu suhteessa 20 vuotta, niin sitten taatusti ilmoitan sen täällä huuhaalla :=))) - :))
Yxitypy kirjoitti:
pohojalaanen periks anna, ennen haudassa, jos sielläkään :=))
Ja pienet sievät äksönit piristää kummasti :=))tyytyväinen
- et mä ja sä
Yxitypy kirjoitti:
muuri. Muhun voit luottaa :=))
Ja kun ollaan oltu suhteessa 20 vuotta, niin sitten taatusti ilmoitan sen täällä huuhaalla :=)))huuhaa huuhaa haha haa hei hei taas
- huuhaata
Jos rakkaus asiat ei sovi huuhaalle, niin silloinhan täällä olisi vain kylmiä tyyppejä. Ei ei, kaikki soppii, niin riidat ja huuhaat ja todet ja tarut.
Ottaa siittä sitte selvän missä mennään. - aihe !
kuka tiivistäisi?
- tietysti
:))))))))))
yrittänny oon vonkailla tääl ukkoja mut samperi muut vie ne mun silmien edestä...=;0))))
ei vaaa..... ei tää suhdepalsta ole...ainakaan kuuluis olla....- suhde on
siellä missä kaksi
- Yxitypy
Brune, et mä en ainakaan ikinä oo ketään vonkaillut :=)))
Sulla ollut kyllä huono säkä. Melkein yhtä huono ku mulla :=)) Yxitypy kirjoitti:
Sulla ollut kyllä huono säkä. Melkein yhtä huono ku mulla :=))säkä....ei meinaa äijät lämmetä yhtään......=:////
nooh huuhaa...=;0))))- tommosta
Yxitypy kirjoitti:
Sulla ollut kyllä huono säkä. Melkein yhtä huono ku mulla :=))ikuista valittajaa huolis,hyi hitto,itsekeskeinen pöpi.Kännissä juttu jotenkin luistaa mut selvinpäin vaan vali,vali,vali.
- Yxitypy
tommosta kirjoitti:
ikuista valittajaa huolis,hyi hitto,itsekeskeinen pöpi.Kännissä juttu jotenkin luistaa mut selvinpäin vaan vali,vali,vali.
Kuules kun mulla on täällä livessä ottajia niin paljon, et osa pitää huonoimmasta päästä hätistellä pois :=))
Taitaapa sieltä puskasta huudella eräs, jonka tiedänkin :=))
Mutta sulle antaisin yhden äidillisen neuvon:
Pitäiskö sun opetelle kirjoittamaan hieman ihmismäisemmin? - sulla meni
Yxitypy kirjoitti:
Kuules kun mulla on täällä livessä ottajia niin paljon, et osa pitää huonoimmasta päästä hätistellä pois :=))
Pitäiskö sun opetelle kirjoittamaan hieman ihmismäisemmin?typy herne nenään! Tulokos joku joka ei olekkaan sun kans samaa mieltä, niin välittömästi tuo ikuisuusreaktio, kirsu rutussa ja kauhee meso päällä!
- yxitypy evk
sulla meni kirjoitti:
typy herne nenään! Tulokos joku joka ei olekkaan sun kans samaa mieltä, niin välittömästi tuo ikuisuusreaktio, kirsu rutussa ja kauhee meso päällä!
mieltä??
Siitäkö että oon pöpi, ällöttävä, itsekeskeinen jne.
No en kyllä ihan samaa mieltä ole :=)))
Ja luulen että herne tais nekkuun menä nyt ihan jollain muulla :=))
Mutta yhden asian suhteen olen tosissani.
Jokinlainen sivistynyt kielenkäyttö olis suotavaa jokaiselle.
Itselläni ei ole koskaan tapana loukata ketään henk.kohtaisesti. Varsinkaan palstalla, missä olemme toisille tuntemattomia.
Ja itsekeskeisyyttä löytyy takuulla meistä kaikissa.
Niin sinusta, kuin minustakin :=))))
Hyvää jatkoa sulle :=)) - vaikka tästä
yxitypy evk kirjoitti:
mieltä??
Itselläni ei ole koskaan tapana loukata ketään henk.kohtaisesti. Varsinkaan palstalla, missä olemme toisille tuntemattomia.
Hyvää jatkoa sulle :=))http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=122&conference=550&posting=22000000027341196
- jatkoit
yxitypy evk kirjoitti:
mieltä??
Hyvää jatkoa sulle :=))kauheen kauniisti!
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=122&conference=550&posting=22000000027341830 - tunnetko
Yxitypy kirjoitti:
Pitäiskö sun opetelle kirjoittamaan hieman ihmismäisemmin?sää mut,ihmellistä kun kirjoitin sulle vasta ensimmäistä kertaa ja heti tunsit.
- turhaa valitusta..
Kun ei tälläinen virkavallan..kröhöm..karhean miehekäs..ja silti herkkä runoilija-konstaabelikaan kerta näitä huuhaan jääpaloja sulata...
Ehdotuksia tulee.. kaikenmaailman pervertikoilta..sanottakoon ny täs ettei virkapukuun kuulu kannuksia ja ratsupiiskaa..ja käsiraudat on henkilökohtaisen kuittauksen takana..
Normaalein kiinnostunut ettii kyllä tilaisuutta kahdenkeskiseen hetkeen..naulapistoolin kanssa..sen sorttista kiihkoa varten joutunu kulkemaan leikkuulauta takapualen suajana päiviä..
jotta jos jollakin hormoonit hyrrää niin siitä vaan ..sen mukaan kuitenkin mitä lait ja asetukset asiasta määrää..
Päivystävä konstaabeli Koistinen- rekattu nikki?
Typyä olen aina ihaillut siitä kun uskaltaa sanoa mielipeet omalla nikillä. Tässä ketjussa on taas ihmeen paljon puskasta huutelijoita.
jk. minulla ei ole koskaan ollut rekattua nikkiä. - tytsi-90
rekattu nikki? kirjoitti:
Typyä olen aina ihaillut siitä kun uskaltaa sanoa mielipeet omalla nikillä. Tässä ketjussa on taas ihmeen paljon puskasta huutelijoita.
jk. minulla ei ole koskaan ollut rekattua nikkiä.*nauraa*
- nyt ....
jk. minulla ei ole koskaan ollut rekattua nikkiä.muka on ihailtavaa,sama se on huuteleeko nikillään vai puskasta,et sä sitä kuiteskaan saa oikeella nimellään huuteleen.Lyötäänkö vaikka vetoa.
- Jos..
jk. minulla ei ole koskaan ollut rekattua nikkiä.Konstaabeli Koistinen jotain sanoo..niin alla lukee Koistinen..eikä vastaa muiden huuteluista..kunkin huuteluiden selvittäminen ny ei oo temppu ei mikään..vois välillä tehdä hyvääkin palstalle..asia selvä? herra ..öö..???
- ne vaki
pusuttelijat oikeestaan nyt luuhaa? Eivät kehtaa tulla esille, kun huomaavat kait itsekkin et mitä heillä tulee tehtyy jatkuvasti! Aamusin ei viitsi edes mitään tulla huuhaaman, kun het ventovieraiden pusut lentelee, yäks, pthyi, tai alkaa joku ihmeellinen soidinmenojen toitotus!
- hurja-hilda
ihan asiajutun, huuhaalle, ettes häpee, Hihiiiiii
No mutta onhan asia niinkin että meitä ihmisiä on moneen junaan, ei lienee mahdotonta se että suhteita muodostuu.
Eri asia taas on kyllä se että onko järkevää tuoda niitä huuhaalle, ei varmaankaan.
Noi halipusujutut, suurimmaksi osaksi ne on silkkaa huuta, itte kukin niitä on viljellyt.
Itse en voisi kuvitella tuovani huulle jos jotain vipinää olisikin.
Ne asiat ovat niin yksityisiä ja herkkiä.- Yxitypy
joskus vähän polkasta hiltu kuten oot nähnyt.
Minkäs luonteelleen voi :=((
Tosi rakkaus on sen verran hieno asia mielestäni, että sen pitää omana tietona.
Nauttii, kun saa ihan kahelleen salaa vaan sipistä :=))
Tosin voihan mainita, jos on rakastunut, mut kohdetta en ainakaan itse sanois millään palstalla.
Mites muuten Hiltun ilta on lähtenyt käyntiin? - hurja-hilda
Yxitypy kirjoitti:
joskus vähän polkasta hiltu kuten oot nähnyt.
Minkäs luonteelleen voi :=((
Tosi rakkaus on sen verran hieno asia mielestäni, että sen pitää omana tietona.
Nauttii, kun saa ihan kahelleen salaa vaan sipistä :=))
Tosin voihan mainita, jos on rakastunut, mut kohdetta en ainakaan itse sanois millään palstalla.
Mites muuten Hiltun ilta on lähtenyt käyntiin?mun suusta, noin minäkin ajattelen.
kyllä mäkin sen voin toitottaa että olen tykästynyt, mutta ei nimiä.
Tulin tunti sitten Alavudelta, siellä oli jotkut Ryskööt, kattelin hetken sitä meininkä, mukavaa.
Nyt sitten vaan huilailen ja höpötän......... - Yxitypy
hurja-hilda kirjoitti:
mun suusta, noin minäkin ajattelen.
kyllä mäkin sen voin toitottaa että olen tykästynyt, mutta ei nimiä.
Tulin tunti sitten Alavudelta, siellä oli jotkut Ryskööt, kattelin hetken sitä meininkä, mukavaa.
Nyt sitten vaan huilailen ja höpötän.........sieltä päin kotoisin?
Minä oon siitä naapurikunnasta :=))
Ajattelin lähtee käymään siellä päin loman lopuks kattomaan serkkuja :=))
Pst.. on mulla muuten yks suuri rakkaus. Toi ykköskolli, mut älä kerro kellekään :=)))) - hurja-hilda
Yxitypy kirjoitti:
sieltä päin kotoisin?
Minä oon siitä naapurikunnasta :=))
Ajattelin lähtee käymään siellä päin loman lopuks kattomaan serkkuja :=))
Pst.. on mulla muuten yks suuri rakkaus. Toi ykköskolli, mut älä kerro kellekään :=))))Nurmosta, mutta jotain siteitä on Alavudellekkin päin, hyvin kaukaisia.
En mää kerro, ole huoleti, jos sää et edes vihjase että mun mielestä toi J-H Viki on sulonen....... - Yxitypy evk
hurja-hilda kirjoitti:
Nurmosta, mutta jotain siteitä on Alavudellekkin päin, hyvin kaukaisia.
En mää kerro, ole huoleti, jos sää et edes vihjase että mun mielestä toi J-H Viki on sulonen.......sitten kaksoishäät ens juhannuksena? :=))
Viki ja sä. Kolli ja mä.
Voisko kauniimpaa enää olla :=))
Ketäs otettais morsiusneidoiksi?
Ainakin noi Iita, a-v, ja kyllikyllä.
Ketä sä ehdottaisit?
Niin muuten... saako niitä morsiusneitoja olla kuin paljon? Mä en tiijä :=((
Taas nakkas mun kirjautumisen ulos :=(( - hurja-hilda
Yxitypy evk kirjoitti:
sitten kaksoishäät ens juhannuksena? :=))
Viki ja sä. Kolli ja mä.
Voisko kauniimpaa enää olla :=))
Ketäs otettais morsiusneidoiksi?
Ainakin noi Iita, a-v, ja kyllikyllä.
Ketä sä ehdottaisit?
Niin muuten... saako niitä morsiusneitoja olla kuin paljon? Mä en tiijä :=((
Taas nakkas mun kirjautumisen ulos :=((juhannusmormaikkuja, ihanaa.
Ny pitää saada enää noi sulhot sisäistään tää juttu, mutta kyllä me se hoirellaan.
Ainaskin Outzak, noitten lisäksi, toi ajankulu vois kans tulla.......
Kuule, meitillä saa olla useempikin....
Muuten, uskalla kuvitellakkaan millaset polttarit toi porukka meille järjestäs, heranpiaksut, ajattele sitä.... - Yxitypy
hurja-hilda kirjoitti:
juhannusmormaikkuja, ihanaa.
Ny pitää saada enää noi sulhot sisäistään tää juttu, mutta kyllä me se hoirellaan.
Ainaskin Outzak, noitten lisäksi, toi ajankulu vois kans tulla.......
Kuule, meitillä saa olla useempikin....
Muuten, uskalla kuvitellakkaan millaset polttarit toi porukka meille järjestäs, heranpiaksut, ajattele sitä....käydä niin ettei alttarille ehittäis ajoissa.
Musta olis kiva viettää kyllä viikon polttarit, kun niin monta järjestäjääkin ois :=)))
Kyllä sulhot sen ymmärtäis, jos ne oikeesti meitä rakastaa :=))) - hurja-hilda
Yxitypy kirjoitti:
käydä niin ettei alttarille ehittäis ajoissa.
Musta olis kiva viettää kyllä viikon polttarit, kun niin monta järjestäjääkin ois :=)))
Kyllä sulhot sen ymmärtäis, jos ne oikeesti meitä rakastaa :=)))saanu polttareita, mutta kuullu olen hurjia juttuja........
Mä saan vielä ripityksen, mun "sulholta", kullanmuru on ihan tietämätön että asiat on näin pitkällä....... Hihiiiiiiiiii *kikattaa* - Yxitypy
hurja-hilda kirjoitti:
saanu polttareita, mutta kuullu olen hurjia juttuja........
Mä saan vielä ripityksen, mun "sulholta", kullanmuru on ihan tietämätön että asiat on näin pitkällä....... Hihiiiiiiiiii *kikattaa*ole ikinä vielä saanut... siis polttareita :=))
Hurjia juttuja liikkuu niistä, mutta nehän ei meitä lannista, kun ollaan niin rohkeita :=))
Munkin sulho tais jo sammua, mutta nehän me osataan hoidella.
Mietitään vaan sitä pääasiaa.. eli polttareita :=)) - hurja-hilda
Yxitypy kirjoitti:
ole ikinä vielä saanut... siis polttareita :=))
Hurjia juttuja liikkuu niistä, mutta nehän ei meitä lannista, kun ollaan niin rohkeita :=))
Munkin sulho tais jo sammua, mutta nehän me osataan hoidella.
Mietitään vaan sitä pääasiaa.. eli polttareita :=))kättelyssä että sitä benji hyppyä mä en sitten ala, mutta liitolentsikalla mä voisin mennä........
Ja sitten mä haluun kunnon ralliauton kyytiin, mutta mä en ole kuski............
Mullon yks juttu, mä kuiskaan, mä olen aina haaveillu että kun sais joskus kunnon
kasvo ja käsihoiron...........
Mitä sää luulit!
Joo ei se miestanssijuttukaan olis hullumpi..........se missä se yks salkkarityyppi on............. - Yxitypy
hurja-hilda kirjoitti:
kättelyssä että sitä benji hyppyä mä en sitten ala, mutta liitolentsikalla mä voisin mennä........
Ja sitten mä haluun kunnon ralliauton kyytiin, mutta mä en ole kuski............
Mullon yks juttu, mä kuiskaan, mä olen aina haaveillu että kun sais joskus kunnon
kasvo ja käsihoiron...........
Mitä sää luulit!
Joo ei se miestanssijuttukaan olis hullumpi..........se missä se yks salkkarityyppi on.............sun toiveen.
Mä kyllä arvelin ensin, et jalkahoitoo toivot :=))
Mä taas haluaisin päästä moottoripyörän kyytiin.
Kuskiks toivosin näyttelijä
Kevin Costneria. Tanssittais ihan susien kaa :=))
Ei ne kuitenkaan mun toivetta voi toteuttaa, niin tyydyn ihan niska-hartiahierontaan :=)) - hurja-hilda
Yxitypy kirjoitti:
sun toiveen.
Mä kyllä arvelin ensin, et jalkahoitoo toivot :=))
Mä taas haluaisin päästä moottoripyörän kyytiin.
Kuskiks toivosin näyttelijä
Kevin Costneria. Tanssittais ihan susien kaa :=))
Ei ne kuitenkaan mun toivetta voi toteuttaa, niin tyydyn ihan niska-hartiahierontaan :=))sen lentoliitokonejutun vois vaihtaa moottoripyörään, mutta sen täytyy olla sit kunnon vehje........ IIIIhhhhhhhh, mä halkeen, se olis hienooooo.......(just, taitasin olla aika halko)
- mikhaildenisov
moni täällä lyöny hynttyyt yhteen.......
Ketjusta on poistettu 67 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3492997Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3011463En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841292- 1081291
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991285Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591235- 481135
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi781037Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa24931- 33837