Uusi Hayabusa 2008

Turo--Inkeri

tämän mallin uudistumisesta on höpisty ´varmana tietona´ vuosittain noin vuodesta 2001 alkaen, ja nyt se ilmeisesti sitten jopa tapahtuu. Roomassa on esittelytilaisuus ensi viikon alussa, ei tosin ole vahvistettu mitä malleja siellä esitellään, mutta uusi Busa on kuulemma Jenkkilässä jo esitelty kauppiaille.

Yleensä suhtaudun suurella varauksella näihin hevosmiestentietotoimiston huhuihin varsinkin tämmöisissä aiheissa, mutta tämä "tieto" alkaa hieman vaikuttaa jopa mahdollisesti paikkansapitävältä. Noh, muutaman päivän päästä tiedämme, onko se.

Jos on, niin sittenhän HTT voikin heti alkaa arvuuttelemaan, milloinka tähän UUTEEN tulee seuraava iso päivitys..:)

43

11428

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Turo--Inkeri

      ...ja kyllä tämä alkaa nyt ihan aikuisten oikeasti ja 99.99999999999999999% varmuudella olemaan tosiasia:

      1340cm3

      Titaaniventtiilit

      11% lisää tehoa (tekee 175:stä laskettuna ~194hv)

      Vaihdettavat moottorinohjaukset a la GSXR1000

      Akseliväli 1485mm

      Kuivapaino 220 kg

      Ja ulkonäössä tietty faceliftiä.... näyttää edelleen ihan Hayabusalta.. ja jos minulta kysytään, ehkä hieman vanhahtava ´look´ 08-malliksi.

      • mukavaa

        kun kuningas palaa takaisin huipulle,,,jos kava siellä oli vähän aikaa.zzrr1400.


      • Turo--Inkeri

        ainakin jenkkilän media.suzuki.com:in mielestä. Sama kone (todnäk. hieman miedonnettuna) on tulossa myös B-Kingiin.

        Mutta ei aleta siitä tulevan mallin kuutiotilavuudestakaan sen enempiä inttämään. 2-3 päivän päästä on luvassa ihan virallistakin tietoa.


      • Turon
        Turo--Inkeri kirjoitti:

        ainakin jenkkilän media.suzuki.com:in mielestä. Sama kone (todnäk. hieman miedonnettuna) on tulossa myös B-Kingiin.

        Mutta ei aleta siitä tulevan mallin kuutiotilavuudestakaan sen enempiä inttämään. 2-3 päivän päästä on luvassa ihan virallistakin tietoa.

        piti taas päästä pätemään :) Tuo nyt on aika epäolennainen asia....kun entisessä on tarkalleen 1299 cm3 ja sinun mukaasi uudessa 1340 cm3. Katsotaanhan kun se ensin tulee markkinoille edes. Onhan tässä B-Kingiäkin ooteltu jo melkoinen tovi. Ja muuten bussijussin busassa on pikkasen vaille 1600 cm3, eli isoja lohkoja tehdään myös vanhaan (lue:nykyiseen) linjuriin.


      • T--I TT:n
        Turo--Inkeri kirjoitti:

        ainakin jenkkilän media.suzuki.com:in mielestä. Sama kone (todnäk. hieman miedonnettuna) on tulossa myös B-Kingiin.

        Mutta ei aleta siitä tulevan mallin kuutiotilavuudestakaan sen enempiä inttämään. 2-3 päivän päästä on luvassa ihan virallistakin tietoa.

        jutut olekkaan virallista tietoa. Sitähän täällä aina on yritetty sanoa et jätkä puhuu paskaa, mutta vihdoin myönsit sen itsekkin.


      • Turo--Inkeri
        Turon kirjoitti:

        piti taas päästä pätemään :) Tuo nyt on aika epäolennainen asia....kun entisessä on tarkalleen 1299 cm3 ja sinun mukaasi uudessa 1340 cm3. Katsotaanhan kun se ensin tulee markkinoille edes. Onhan tässä B-Kingiäkin ooteltu jo melkoinen tovi. Ja muuten bussijussin busassa on pikkasen vaille 1600 cm3, eli isoja lohkoja tehdään myös vanhaan (lue:nykyiseen) linjuriin.

        mutta kun joku nimenomaan väitti, että se olisi edelleen 1300, mikä ei pidä paikkaansa. Asia on merkittävä silloin, kun on kyse ns.täysin uudesta moottorista, kuten nyt varmastikin on asian laita. Myös sylinterimitat olisi kiva saada tietää, mutta eiköhän ne ensi viikolla julkisteta.


      • siiess
        T--I TT:n kirjoitti:

        jutut olekkaan virallista tietoa. Sitähän täällä aina on yritetty sanoa et jätkä puhuu paskaa, mutta vihdoin myönsit sen itsekkin.

        levähtään jos et muuta keksi.


      • gwert
        Turo--Inkeri kirjoitti:

        mutta kun joku nimenomaan väitti, että se olisi edelleen 1300, mikä ei pidä paikkaansa. Asia on merkittävä silloin, kun on kyse ns.täysin uudesta moottorista, kuten nyt varmastikin on asian laita. Myös sylinterimitat olisi kiva saada tietää, mutta eiköhän ne ensi viikolla julkisteta.

        Eikös se ole aika todennäköistä että pyörä on lähempänä 1300 kuutioista kuin 1340 kuutioista,jos kylkitarrassa lukee GSX 1300 R

        En nyt kuitenkaan ole aivan varma asiasta,koska joidenkin näillä palstoilla kirjoittelevien henkilöiden jutut saavat minutkin välillä epäilemään omaakin järjenköyhyyttä,mutta kuitenkin...

        JOS EI ASIA SELVIÄ NIISTÄ 21:STÄ KUVASTA JOTKA LAITOIN NÄYTILLE,NIIN SOITELKAAHAN TAI KIRJOITELKAAHAN TAAS NIILLE MAAHANTUOJILLE JA KYSELKÄÄ SIELTÄ.

        HUOM!!!!
        Älkää nyt kuitenkaan turhaan kyselkö asiaa Suomen maahantuojalta koska he ei asiasta juuri mitään kerro,koska uutta Busaa ei ole vielä julkistettu Suomessa.


      • Turo--Inkeri
        gwert kirjoitti:

        Eikös se ole aika todennäköistä että pyörä on lähempänä 1300 kuutioista kuin 1340 kuutioista,jos kylkitarrassa lukee GSX 1300 R

        En nyt kuitenkaan ole aivan varma asiasta,koska joidenkin näillä palstoilla kirjoittelevien henkilöiden jutut saavat minutkin välillä epäilemään omaakin järjenköyhyyttä,mutta kuitenkin...

        JOS EI ASIA SELVIÄ NIISTÄ 21:STÄ KUVASTA JOTKA LAITOIN NÄYTILLE,NIIN SOITELKAAHAN TAI KIRJOITELKAAHAN TAAS NIILLE MAAHANTUOJILLE JA KYSELKÄÄ SIELTÄ.

        HUOM!!!!
        Älkää nyt kuitenkaan turhaan kyselkö asiaa Suomen maahantuojalta koska he ei asiasta juuri mitään kerro,koska uutta Busaa ei ole vielä julkistettu Suomessa.

        kun teipissä lukee "pyöristetty" kuutiotilavuus.

        Esim:
        GSF1200: 1157cc
        VL1400: 1360cc

        Uudessa Busassa voi aivan hyvin lukea "1300", mutta moottori tulee olemaan 1340cc.

        Alkusyksystähän tulee myös B-King, jossa on sama peruspata, pikkulinnut on laulaneet että siinäkin on yli 180 kaakkia. Melkoinen nakupeli, jos se on totta!!


      • olet jo
        Turo--Inkeri kirjoitti:

        kun teipissä lukee "pyöristetty" kuutiotilavuus.

        Esim:
        GSF1200: 1157cc
        VL1400: 1360cc

        Uudessa Busassa voi aivan hyvin lukea "1300", mutta moottori tulee olemaan 1340cc.

        Alkusyksystähän tulee myös B-King, jossa on sama peruspata, pikkulinnut on laulaneet että siinäkin on yli 180 kaakkia. Melkoinen nakupeli, jos se on totta!!

        varma asiasta. Älä sitten aina muita syytä erilaisten hevostietotoimistojen käytöstä, kun tämäkin juttu on sieltä peräisin. Olkoon se nyt vaikka 1300 cm3 tai 1340 cm3, ei sillä ole tässä vaiheessa mitään merkitystä. Et sinäkään sitä kuiteskaan koskaan hanki itsellesi. Jos vaikka odotellaan että se joskus tänne rantautuu ja keskustellaan sitten terhakammin asiasta sellaisten kanssa jotka sen oikeasti hankkivat ja keräävät siitä kokemuksia.


      • Turo--Inkeri
        olet jo kirjoitti:

        varma asiasta. Älä sitten aina muita syytä erilaisten hevostietotoimistojen käytöstä, kun tämäkin juttu on sieltä peräisin. Olkoon se nyt vaikka 1300 cm3 tai 1340 cm3, ei sillä ole tässä vaiheessa mitään merkitystä. Et sinäkään sitä kuiteskaan koskaan hanki itsellesi. Jos vaikka odotellaan että se joskus tänne rantautuu ja keskustellaan sitten terhakammin asiasta sellaisten kanssa jotka sen oikeasti hankkivat ja keräävät siitä kokemuksia.

        se on siis 1340 cm3.


      • mistä
        Turo--Inkeri kirjoitti:

        se on siis 1340 cm3.

        asian kuulit? Kerro meillekkin :)


      • kaivattas
        Turo--Inkeri kirjoitti:

        se on siis 1340 cm3.

        faktaa tommosen tiedon perusteeksi.


      • tietoa!

      • Turo--Inkeri
        kaivattas kirjoitti:

        faktaa tommosen tiedon perusteeksi.

        jenkkilän suzuki-kauppiassaitilta nämä tiedot.. tosin poistivat linkin, kun se vuoti julki yksityisillekin. Mutta odota pari päivää, niin saat nämä ihan samat tiedot "virallisestikin".


      • tuolla..
        Turo--Inkeri kirjoitti:

        jenkkilän suzuki-kauppiassaitilta nämä tiedot.. tosin poistivat linkin, kun se vuoti julki yksityisillekin. Mutta odota pari päivää, niin saat nämä ihan samat tiedot "virallisestikin".

        yläpuolellakin samat tiedot ja ihan suomalaisella sivulla.
        Kyllä tää internet onkin ihmeellinen juttu ja sit vielä Turon tieto-toimisto. Vai mitä Turo?


      • ymmärrä????
        Turo--Inkeri kirjoitti:

        jenkkilän suzuki-kauppiassaitilta nämä tiedot.. tosin poistivat linkin, kun se vuoti julki yksityisillekin. Mutta odota pari päivää, niin saat nämä ihan samat tiedot "virallisestikin".

        Poistivat kun tieto vuoti myös yksityisille!???
        Eihän tuo sivu mikään salainen ole ja et kai sinä ala
        syöttämään sellaista pajunköyttä meille että sinua ei lueta niillä sivuilla yksityishenkilöksi.
        Olet lukenut sen jutun vaan tosta mp-lehden jutusta joka julkaistiin jo viime viikolla. Yritätkö brassailla täällä jotain ylimääräistä?


      • Turo--Inkeri
        ymmärrä???? kirjoitti:

        Poistivat kun tieto vuoti myös yksityisille!???
        Eihän tuo sivu mikään salainen ole ja et kai sinä ala
        syöttämään sellaista pajunköyttä meille että sinua ei lueta niillä sivuilla yksityishenkilöksi.
        Olet lukenut sen jutun vaan tosta mp-lehden jutusta joka julkaistiin jo viime viikolla. Yritätkö brassailla täällä jotain ylimääräistä?

        siellä media.suzuki.com:issa kun laittoi 2007-mallien pääsivulla osoiteriville numeron "8" siihen kohti, missä oli "7",
        niin pääsi katselemaan mm. uutta Busaa. Eipä taida päästä enää.

        Hyvin todennäköisesti esim. Biken ja MPmaailman lähde on juuri tämä samainen saitti, siksi uskalsivat julkaista tämän "varmana tietona".


      • mutta,
        Turo--Inkeri kirjoitti:

        siellä media.suzuki.com:issa kun laittoi 2007-mallien pääsivulla osoiteriville numeron "8" siihen kohti, missä oli "7",
        niin pääsi katselemaan mm. uutta Busaa. Eipä taida päästä enää.

        Hyvin todennäköisesti esim. Biken ja MPmaailman lähde on juuri tämä samainen saitti, siksi uskalsivat julkaista tämän "varmana tietona".

        mutta, sinähän itse olet paimentanut muita täällä ettei pidä missään tapauksessa uskoa mitä netistä löytyy,heh,heh.
        Onko se sitten 100% varmaa et tuo kyseinen bussi tulee sellaisenaan Euroopan markkinoille?
        Kyllähän olis jo aika ilmaantua, Busan uusiutumisesta on jo huhuiltu varmaan 5 vuotta ja B-kingiäkin kauppaan saa vaan odottaa....


      • Turo--Inkeri
        mutta, kirjoitti:

        mutta, sinähän itse olet paimentanut muita täällä ettei pidä missään tapauksessa uskoa mitä netistä löytyy,heh,heh.
        Onko se sitten 100% varmaa et tuo kyseinen bussi tulee sellaisenaan Euroopan markkinoille?
        Kyllähän olis jo aika ilmaantua, Busan uusiutumisesta on jo huhuiltu varmaan 5 vuotta ja B-kingiäkin kauppaan saa vaan odottaa....

        tässä tapauksessa lähteenä on kuitenkin Ameriikan Suzuki, ei mikään HTT, voi tämän varmaan jo laskea faktaksi.

        Tai mistäs sitä tietää, jos päättävätkin, ettei Busaa tule Eurooppaan..... mutta kyllä veikkaan että melkein lehmätkin lentää ennen kuin niin käy! Varsinkin Suomessa ko. "munanjatke" tulee myymään kuin kokispullot, sillä on semmoinen maine tuolla pyörällä, ja uusi tuskin on vanhaa kehnompi.

        B-King tulee vielä tälle kaudelle, kiirettähän sen kanssa kohta toki alkaa jo kovastipaljon pitämään..


      • Turo--Inkeri
        Turo--Inkeri kirjoitti:

        tässä tapauksessa lähteenä on kuitenkin Ameriikan Suzuki, ei mikään HTT, voi tämän varmaan jo laskea faktaksi.

        Tai mistäs sitä tietää, jos päättävätkin, ettei Busaa tule Eurooppaan..... mutta kyllä veikkaan että melkein lehmätkin lentää ennen kuin niin käy! Varsinkin Suomessa ko. "munanjatke" tulee myymään kuin kokispullot, sillä on semmoinen maine tuolla pyörällä, ja uusi tuskin on vanhaa kehnompi.

        B-King tulee vielä tälle kaudelle, kiirettähän sen kanssa kohta toki alkaa jo kovastipaljon pitämään..

        ei se aivan 100% samanlaisena toki tule Euroopan markkinoille, kun nuo ameriikan piästömiäräykset on erilaiset kuin meillä.


      • s.s.
        Turo--Inkeri kirjoitti:

        kun teipissä lukee "pyöristetty" kuutiotilavuus.

        Esim:
        GSF1200: 1157cc
        VL1400: 1360cc

        Uudessa Busassa voi aivan hyvin lukea "1300", mutta moottori tulee olemaan 1340cc.

        Alkusyksystähän tulee myös B-King, jossa on sama peruspata, pikkulinnut on laulaneet että siinäkin on yli 180 kaakkia. Melkoinen nakupeli, jos se on totta!!

        Tuo pyöristyshän tehdään ylöspäin kuten noissa esimerkeissäkin on tehty,niin miksi ihmeessä Busassa se pyöristetään alas päin???

        Jos uusi Busa olisi 1340 kuutioinen,niin eikö sen tarran pitäisi olla GSX 1400 R


      • Turo--Inkeri
        s.s. kirjoitti:

        Tuo pyöristyshän tehdään ylöspäin kuten noissa esimerkeissäkin on tehty,niin miksi ihmeessä Busassa se pyöristetään alas päin???

        Jos uusi Busa olisi 1340 kuutioinen,niin eikö sen tarran pitäisi olla GSX 1400 R

        nekin oli pyöristetty.

        Ja olisiko tämmöisen macho-pyörän tapauksessa ehkä vielä semmoinen psykologinen pointti, että "tilavuus yli 1300" kuulostaa paremmalta kuin "tilavuus alle 1400"?


      • s.s.
        Turo--Inkeri kirjoitti:

        nekin oli pyöristetty.

        Ja olisiko tämmöisen macho-pyörän tapauksessa ehkä vielä semmoinen psykologinen pointti, että "tilavuus yli 1300" kuulostaa paremmalta kuin "tilavuus alle 1400"?

        Suzukin insinöörit ei osaa tehdä 1400 tai yli 1400 kuutioista moottoria,jos pitää pelata jollakin psykologisella tempulla?

        Vai onkohan niillä vaan jäänyt niitä GSX-1300R tarroja varastoon ja ne pitää ensin käyttää loppuun ennen kun otetaan uudet käyttöön,ettei sellainen pikkupulju mee konkkaan?


      • insinöörit
        s.s. kirjoitti:

        Suzukin insinöörit ei osaa tehdä 1400 tai yli 1400 kuutioista moottoria,jos pitää pelata jollakin psykologisella tempulla?

        Vai onkohan niillä vaan jäänyt niitä GSX-1300R tarroja varastoon ja ne pitää ensin käyttää loppuun ennen kun otetaan uudet käyttöön,ettei sellainen pikkupulju mee konkkaan?

        niin sitten joku muu ;) Tossakin mopossa taitaa olla
        lähes 1600 CM3, mut vaan 1500 tarra.

        http://galleria.busanistit.org/bussijussin-bussi/IMG_0196


      • Turo--Inkeri
        s.s. kirjoitti:

        Suzukin insinöörit ei osaa tehdä 1400 tai yli 1400 kuutioista moottoria,jos pitää pelata jollakin psykologisella tempulla?

        Vai onkohan niillä vaan jäänyt niitä GSX-1300R tarroja varastoon ja ne pitää ensin käyttää loppuun ennen kun otetaan uudet käyttöön,ettei sellainen pikkupulju mee konkkaan?

        en tiedä, onko kyseessä psykologinen jippo.

        Eipä se nyt tunnu sinulle kelpaavan yhtään mitenkään, että se on 1340, vaikka tarrassa lukee 1300. Vaikka moista menettelyä on harrastettu aikaisemminkin melko usein.


      • sillä
        Turo--Inkeri kirjoitti:

        en tiedä, onko kyseessä psykologinen jippo.

        Eipä se nyt tunnu sinulle kelpaavan yhtään mitenkään, että se on 1340, vaikka tarrassa lukee 1300. Vaikka moista menettelyä on harrastettu aikaisemminkin melko usein.

        todellakin noin suuri merkitys sinun elämääsi? Aika tois sijainen juttu vielä tuo kuutiotilavuus kun koko mopoakaan ei vielä markkinoilla näy. Ja eiköhän ostopäätökseen vaikuta paljolti muut argumentit kuin se todellinen iskutilavuus. Ulkonäkö,myynti esitteessä ilmoitettu kuutio tilavuus,teho,vääntö,ajettavuus,hinta....taitavat olla niitä ostoratkaisuun vaikuttavia seikkoja. En ainakaan itse ole koskaan törmännyt henkilöön joka sanoo et hei mulla on 593 cm3 pyörä sen sijaan että sanoisi 600 cm3.
        Tämä vaan siksi, että onpa taas teillä tyhmimmästä
        päästä tuo riidan aihe.


      • Turo--Inkeri
        sillä kirjoitti:

        todellakin noin suuri merkitys sinun elämääsi? Aika tois sijainen juttu vielä tuo kuutiotilavuus kun koko mopoakaan ei vielä markkinoilla näy. Ja eiköhän ostopäätökseen vaikuta paljolti muut argumentit kuin se todellinen iskutilavuus. Ulkonäkö,myynti esitteessä ilmoitettu kuutio tilavuus,teho,vääntö,ajettavuus,hinta....taitavat olla niitä ostoratkaisuun vaikuttavia seikkoja. En ainakaan itse ole koskaan törmännyt henkilöön joka sanoo et hei mulla on 593 cm3 pyörä sen sijaan että sanoisi 600 cm3.
        Tämä vaan siksi, että onpa taas teillä tyhmimmästä
        päästä tuo riidan aihe.

        joku ihan muu kuin minä yrittää haastella riitaa. Jollekin ei vaan sovi se, että siellä nyt faktisesti sattuu lukemaan pyöristetty iskutilavuus tarroissa.

        Mutta omapa on ongelmansa. Minulle taas on aivan täysin yhdentekevää, kun en moista aio hankkia, vaikka uuden Hayabusan tarroissa lukisi KAWASAKI RULES!!


      • päästiin
        Turo--Inkeri kirjoitti:

        joku ihan muu kuin minä yrittää haastella riitaa. Jollekin ei vaan sovi se, että siellä nyt faktisesti sattuu lukemaan pyöristetty iskutilavuus tarroissa.

        Mutta omapa on ongelmansa. Minulle taas on aivan täysin yhdentekevää, kun en moista aio hankkia, vaikka uuden Hayabusan tarroissa lukisi KAWASAKI RULES!!

        asian ytimeen. Elikkä vänkäsitte vaan vänkäämisen ilosta :) Tarkemmin kun rupesit ajattelemaan, niin eihän sillä ollut sullekkaan mitään merkitystä, piti saada vaan viimeinen sana.


      • Turo--Inkeri
        päästiin kirjoitti:

        asian ytimeen. Elikkä vänkäsitte vaan vänkäämisen ilosta :) Tarkemmin kun rupesit ajattelemaan, niin eihän sillä ollut sullekkaan mitään merkitystä, piti saada vaan viimeinen sana.

        ole siitäkään kyse. Ensin väitettiin, että uusi Busa on 1300cc (ei ole) ja sitten väitettiin että se on jotenkin tavatonta että tarroissa lukee niin vaikka kone on 1340 (ei suinkaan tavatonta).

        Oikaisin vain nämä pari virheellistä väittämää, ei sen kummempaa.

        Ja sinä saat vapaasti käyttää sen viimeisen puheenvuoron, koska sehän on nimenomaan SINULLE hirmuisen tärkeää. Joten, ole hyvä:)!


      • yleisö
        Turo--Inkeri kirjoitti:

        ole siitäkään kyse. Ensin väitettiin, että uusi Busa on 1300cc (ei ole) ja sitten väitettiin että se on jotenkin tavatonta että tarroissa lukee niin vaikka kone on 1340 (ei suinkaan tavatonta).

        Oikaisin vain nämä pari virheellistä väittämää, ei sen kummempaa.

        Ja sinä saat vapaasti käyttää sen viimeisen puheenvuoron, koska sehän on nimenomaan SINULLE hirmuisen tärkeää. Joten, ole hyvä:)!

        se oli sitten tässä!
        Kiitos ja namn :)


      • s.s.
        Turo--Inkeri kirjoitti:

        joku ihan muu kuin minä yrittää haastella riitaa. Jollekin ei vaan sovi se, että siellä nyt faktisesti sattuu lukemaan pyöristetty iskutilavuus tarroissa.

        Mutta omapa on ongelmansa. Minulle taas on aivan täysin yhdentekevää, kun en moista aio hankkia, vaikka uuden Hayabusan tarroissa lukisi KAWASAKI RULES!!

        Minä en ainakaan ole haastanut riita kenenkään kanssa,enkä ole edelleenkään väittänyt kenellekään mitään,enkä myöskään mistään mitään,olen yrittänyt vaan pari kertaa aikani kuluksi pitää tätä paskaa keskustelua yllä kun joku tuppukylän tietopankki on tämän ääliömäisen aiheen tänne aloittanut,mutta voi herranjestas sentään,että aina pitää jonkun ottaa nokkiinsa ja paskantaa housuihinsa,oli sitten kyse mistä tahansa aiheesta.

        Mainittakoon vielä,että minua ei oikeasti juuri nimeksikään kiinnosta tuo uusi Busa,oli se sitten kuutiotilavuudeltaan kuinka iso tai pieni tahansa,tai vaikka niissä teipeissä lukisi HIV-200000,niin minulle se on aivan saatanan sama.

        En myöskään tule koskaan hankkimaan sellaista pyörää,jossa on kuplawolkkarin perse,koska olen koko pienen ikäni inhonnut kuplawolkkareita.

        ON SE VAAN NIIN SAATANAN RUMA!!!

        SIIS SE KUPLAWOLKKARI!!!

        Kyllä minulle tulee jatkossakin,niin kauan kun minua moottoripyöräily jaksaa kiinnostaa, riittämään tuo vuonna 2003 ostamani Hayabusa,niin tehojen kuin kuutiotilavuuksienkin puolesta,
        joten hankkikoot sellaiset motoristit,jotka haluavat moottoripyörän kuplan perseellä ihan rauhassa niitä uusia Busia,en minä heitä tule karehtimaan,enkä heidän asioihinsa tai hankintoihinsa puuttumaan,kuten eräät näillä palstoilla jatkuvasti tekevät,vaan jätän sen heidän omaksi asiaksensa.


      • Turo--Inkeri
        s.s. kirjoitti:

        Minä en ainakaan ole haastanut riita kenenkään kanssa,enkä ole edelleenkään väittänyt kenellekään mitään,enkä myöskään mistään mitään,olen yrittänyt vaan pari kertaa aikani kuluksi pitää tätä paskaa keskustelua yllä kun joku tuppukylän tietopankki on tämän ääliömäisen aiheen tänne aloittanut,mutta voi herranjestas sentään,että aina pitää jonkun ottaa nokkiinsa ja paskantaa housuihinsa,oli sitten kyse mistä tahansa aiheesta.

        Mainittakoon vielä,että minua ei oikeasti juuri nimeksikään kiinnosta tuo uusi Busa,oli se sitten kuutiotilavuudeltaan kuinka iso tai pieni tahansa,tai vaikka niissä teipeissä lukisi HIV-200000,niin minulle se on aivan saatanan sama.

        En myöskään tule koskaan hankkimaan sellaista pyörää,jossa on kuplawolkkarin perse,koska olen koko pienen ikäni inhonnut kuplawolkkareita.

        ON SE VAAN NIIN SAATANAN RUMA!!!

        SIIS SE KUPLAWOLKKARI!!!

        Kyllä minulle tulee jatkossakin,niin kauan kun minua moottoripyöräily jaksaa kiinnostaa, riittämään tuo vuonna 2003 ostamani Hayabusa,niin tehojen kuin kuutiotilavuuksienkin puolesta,
        joten hankkikoot sellaiset motoristit,jotka haluavat moottoripyörän kuplan perseellä ihan rauhassa niitä uusia Busia,en minä heitä tule karehtimaan,enkä heidän asioihinsa tai hankintoihinsa puuttumaan,kuten eräät näillä palstoilla jatkuvasti tekevät,vaan jätän sen heidän omaksi asiaksensa.

        prätkän ulkonäköä ei oikein kuvista kunnolla hahmota.

        Eipä tuo nykyinenkään Hayabusa tosiaan miltään kaunistukselta vaikuttanut silloin kun se markkinoille tuli, mutta kummasti vaan on silmä tottunut siihen. Ehkä tämän uuden kanssa käy samoin, ja vaikkei kävisikään, niin menestysmalli tästä tulee ihan pomminvarmasti. Se on toki aivan eri asia, kuka nykymallinkaan tehoilla oikeasti tekee paljon mitään.


      • ja toiset
        Turo--Inkeri kirjoitti:

        prätkän ulkonäköä ei oikein kuvista kunnolla hahmota.

        Eipä tuo nykyinenkään Hayabusa tosiaan miltään kaunistukselta vaikuttanut silloin kun se markkinoille tuli, mutta kummasti vaan on silmä tottunut siihen. Ehkä tämän uuden kanssa käy samoin, ja vaikkei kävisikään, niin menestysmalli tästä tulee ihan pomminvarmasti. Se on toki aivan eri asia, kuka nykymallinkaan tehoilla oikeasti tekee paljon mitään.

        taas ei, toisille taas ei edes riitä vakkari busankaan tehot alkuunsa...osaavat vieläpä hyödyntääkin niitä tehoja muualla kuin torin parkissa kehuskelemalla.


      • Turo--Inkeri
        ja toiset kirjoitti:

        taas ei, toisille taas ei edes riitä vakkari busankaan tehot alkuunsa...osaavat vieläpä hyödyntääkin niitä tehoja muualla kuin torin parkissa kehuskelemalla.

        puheet ne on aina kovat. Jos normaalista suomalaisesta tieliikenteestä on puhe, eikä kuljettaja ole latvasta aivan laho, niin tuommoisella suorituskyvyllä ei tee mitään. Tuo kulkee ykkösvaihteella kovempaa kuin meilläpäin saa laillisesti ajaa!

        Ratatouhut ja esim. kiihdytyskisat on sitten asia erikseen, mutta kyllä rata-ajoon löytyy parempiakin pyöriä.

        On sitä tehoreserviä sinänsä kiva olla olemassa, ja onhan tuommoisessa pyörässä toki mukavasti vääntöä jo alempana. Eikä näitä hankintoja aina järjellä tarvitsekaan perustella.


      • sinähän
        Turo--Inkeri kirjoitti:

        puheet ne on aina kovat. Jos normaalista suomalaisesta tieliikenteestä on puhe, eikä kuljettaja ole latvasta aivan laho, niin tuommoisella suorituskyvyllä ei tee mitään. Tuo kulkee ykkösvaihteella kovempaa kuin meilläpäin saa laillisesti ajaa!

        Ratatouhut ja esim. kiihdytyskisat on sitten asia erikseen, mutta kyllä rata-ajoon löytyy parempiakin pyöriä.

        On sitä tehoreserviä sinänsä kiva olla olemassa, ja onhan tuommoisessa pyörässä toki mukavasti vääntöä jo alempana. Eikä näitä hankintoja aina järjellä tarvitsekaan perustella.

        sen kaiken tiedät :) Olisit ollut vaikka eilen motoparkissa mukana, niin olisit nähnyt miten voi hauskaa pitää hiukan enemmän tehoja antavalla menopelillä. Kuules Turo, 99 % ns. siviilipyöräilystä on hauskanpitoa ja nautiskelua. Jotkut osaa pitää hauskaa myös tehokkaillakkin peleillä. Se että onko sillä varsinaisen järkevän tekemisen kanssa mitään yhteistä, mutta yleensä hauskanpitoa ei voi järjelä selittää. Niinkuin moottoripyöräilyä tai tänne kirjoitteluakaan voisi kukaan järkeväksi kehua ;)


      • lisätä....
        sinähän kirjoitti:

        sen kaiken tiedät :) Olisit ollut vaikka eilen motoparkissa mukana, niin olisit nähnyt miten voi hauskaa pitää hiukan enemmän tehoja antavalla menopelillä. Kuules Turo, 99 % ns. siviilipyöräilystä on hauskanpitoa ja nautiskelua. Jotkut osaa pitää hauskaa myös tehokkaillakkin peleillä. Se että onko sillä varsinaisen järkevän tekemisen kanssa mitään yhteistä, mutta yleensä hauskanpitoa ei voi järjelä selittää. Niinkuin moottoripyöräilyä tai tänne kirjoitteluakaan voisi kukaan järkeväksi kehua ;)

        vielä. Jos liukkaalla lentokentällä menee varttimaili alle 9.5 sekunnin katulaillisella vehkeellä, niin kyllähän sellaisella mopolla tulee aivan varmasti annettua kunnon räpsyjä myös maantiellä ;) En väitä että se olisi mitenkään järjellä selittävää mutta nälkä vaan kasvaa syödessä...Varmaan fiksuin tapa ois liikkua vaikka polkupyörällä.


      • Tekemään

        Vielä rumemman kuin entinen


      • per..eetä
        Turo--Inkeri kirjoitti:

        prätkän ulkonäköä ei oikein kuvista kunnolla hahmota.

        Eipä tuo nykyinenkään Hayabusa tosiaan miltään kaunistukselta vaikuttanut silloin kun se markkinoille tuli, mutta kummasti vaan on silmä tottunut siihen. Ehkä tämän uuden kanssa käy samoin, ja vaikkei kävisikään, niin menestysmalli tästä tulee ihan pomminvarmasti. Se on toki aivan eri asia, kuka nykymallinkaan tehoilla oikeasti tekee paljon mitään.

        busan perse olis siistimpi jos ei nää suomalaiset rekkarit olis tämmösiä postilaatikon kokoa, pitäs ottaa vaikka usasta mallia niin ok..


    • matti, turon serkku

      Itsekin olen jo vuosia odotellut, että koska se Hayabusa Athletic 1700 Turbo oikein tulee. Se Suomen erikoismalli. Eräs lierihattua pitänyt mustapartainen kemmeri kertoi Laukaan Essolla ko. mallista jo vuosia sitten istuessani tauolla matkalla Savoon. Kemmeri joi muuten kahvit ja sen itsepaisto-Dallaspullan. Ilmeisesti joku jenkki siis.

      Suomessahan ei pienemmällä pyörällä voi edes työmatkaa ajaa... No, odotus on alkanut...

    • malta odottaa
      • edelliseen

        siis joutuvat tekemään itse....tämän linkin lähettäjällä ei ole mitään tekoa pyörän rakentamisen tai omistamisen kanssa. Ihaillaan vaan kateellisena toisten kätten jälkeä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1498
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      39
      773
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      771
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      666
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe