Yö on hellä

joku vaan

Mitä mieltä olette kyseisestä Tapani Kansan ja Arja Korisevan duetto-levystä ? Se levyhän ilmestyi joskus v. 1997-1998.
Tykkään kaikista muista Tapsan levyistä tosi paljon, mutta tuon "Yö on hellä" sekä " Moment musical"- levyjen biisit ovat hieman liian "erikoisia" ts. taiteellisia minun makuuni.

11

677

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuula**

      En ole kuunnellut, johtunee siitä etten voi sietää Arja Korisevaa.

    • Niin niin

      Tapani Kansan tuotannossa hyvää on vain ne 1980-luvun joululaulut joita penskana kuunneltiin.

    • Ei tuo YÖ ON HELLÄ- levy ihan niitä mun suosikkejani ole, mutta ei se huonokaan ole. En vaan kauheesti tykkään tollasesta gabaree-tyylisestä musiikista tms. " Dick ja Nicole" on kyllä hyvä.

      • kyllä mä oon sitä mieltä kansan ja korisevan levy on tosi hyvä.se on nimittäin niin että se on niin erilaista kansaa johon olemme tottuneet,sitäpaitsi arjakin on hyvä ja osaa myös laulaa.


    • Yö on hellä kappaleesta olen pitänyt siitä saakka, kun sen ensimmäsitä kertaa kuulin, se on loistava tulkinta Tapsalta ja Arjalta.

      • OK.

        Arjan ja Tapanin äänet sopivat hyvin yhteen. Myös duetto :Se on rakkautta oikeaa, on ihan hieno.


    • H.Seikinheimo

      Siihen aikaan molemmat olivat kovia nimiä, joten heidän yhteen laittamisensa oli hyvä markkinointiratkaisu levy-yhtiöltä. Äänellisesti ei niinkään. Kansalla on jylyä äänessään, Koriseva on jokaisen ylimenoalueen jälkeen tulevalla korkealla äänellä pulassa. Olisi kannattanut laittaa puhdas sopraano Tapanin kanssa. Minun mielestäni.

      • elekeepojjat

        olet täysin oikeassa seikinheimo. onneksi meillä on täällä tuollaisia asiantuntioita niin jokainen tietää mistä puhutaan!!!


    • Ughughugh

      Ketään ei tuommoisen uppaajan mielipiteet kiinnosta. Olisit vain pysynyt siellä laitoshoidossa.

    • elekeepojjat

      oli se hyvä levy kuitenkin?!?

      • HuonoLaulajaHänOn

        Aivan hirveä horror-levy. Kaksi niin tyhjänpäiväistä riekkujaa että!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      162
      1398
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      323
      1008
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      865
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      148
      665
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      34
      663
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      607
    7. 52
      561
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      548
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      508
    Aihe