Yö on hellä

joku vaan

Mitä mieltä olette kyseisestä Tapani Kansan ja Arja Korisevan duetto-levystä ? Se levyhän ilmestyi joskus v. 1997-1998.
Tykkään kaikista muista Tapsan levyistä tosi paljon, mutta tuon "Yö on hellä" sekä " Moment musical"- levyjen biisit ovat hieman liian "erikoisia" ts. taiteellisia minun makuuni.

11

652

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuula**

En ole kuunnellut, johtunee siitä etten voi sietää Arja Korisevaa.

• Niin niin

Tapani Kansan tuotannossa hyvää on vain ne 1980-luvun joululaulut joita penskana kuunneltiin.

• Ei tuo YÖ ON HELLÄ- levy ihan niitä mun suosikkejani ole, mutta ei se huonokaan ole. En vaan kauheesti tykkään tollasesta gabaree-tyylisestä musiikista tms. " Dick ja Nicole" on kyllä hyvä.

• kyllä mä oon sitä mieltä kansan ja korisevan levy on tosi hyvä.se on nimittäin niin että se on niin erilaista kansaa johon olemme tottuneet,sitäpaitsi arjakin on hyvä ja osaa myös laulaa.

• Yö on hellä kappaleesta olen pitänyt siitä saakka, kun sen ensimmäsitä kertaa kuulin, se on loistava tulkinta Tapsalta ja Arjalta.

• OK.

Arjan ja Tapanin äänet sopivat hyvin yhteen. Myös duetto :Se on rakkautta oikeaa, on ihan hieno.

• H.Seikinheimo

Siihen aikaan molemmat olivat kovia nimiä, joten heidän yhteen laittamisensa oli hyvä markkinointiratkaisu levy-yhtiöltä. Äänellisesti ei niinkään. Kansalla on jylyä äänessään, Koriseva on jokaisen ylimenoalueen jälkeen tulevalla korkealla äänellä pulassa. Olisi kannattanut laittaa puhdas sopraano Tapanin kanssa. Minun mielestäni.

• elekeepojjat

olet täysin oikeassa seikinheimo. onneksi meillä on täällä tuollaisia asiantuntioita niin jokainen tietää mistä puhutaan!!!

• Ughughugh

Ketään ei tuommoisen uppaajan mielipiteet kiinnosta. Olisit vain pysynyt siellä laitoshoidossa.

• elekeepojjat

oli se hyvä levy kuitenkin?!?

• HuonoLaulajaHänOn

Aivan hirveä horror-levy. Kaksi niin tyhjänpäiväistä riekkujaa että!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      19
      4975
    2. Yritystuet pois ja työeläkevaroilla maksettava valtion velka pois

Nyt on teille kerrottu keino kuinka Suomen velkaongelmasta päästää eroon kertalaakista. Älkää saatanat enää minulle tul
      Maailman menoa
      85
      4411
    3. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      266
      3607
    4. Ylen juttu sisäministeristä oli selvän tarkoitushakuinen

haluttiin vielä vuoden loppuun saada joku "kohu". (Olisiko Yle tehnyt jutun jos sisäministerinä olisi esim. RKP:n, jota
      Maailman menoa
      106
      3084
    5. Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota

Muualla maailmassa yrittäjät elävät asiakkaiden rahoilla, Suomessa palkansaajien maksamilla veroilla. Palkansaajahan ma
      Maailman menoa
      43
      2645
    6. 25
      1988
    7. Ulkoministeriön konsulipäällikkö arvostelee rajusti Haavistoa: "Täällä on pelon ilmapiiri"

"– Täällä on ministerin toimien takia aivan selvästi pelon ilmapiiri. Jos sellaisen annetaan pesiytyä virkamieskulttuuri
      Maailman menoa
      10
      1827
    8. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      106
      1754
    9. Mikä on pahinta

Mitä kaivattusi voisi tehdä sinulle?
      Ikävä
      230
      1705
    10. Pyydän anteeksi etten osannut ratkaista

Mitään muuta kuin lähtemällä. Et oikein tullut vastaan etkä kuunnellut. Tuntui että minun piti koittaa sopia ja sovitell
      Ikävä
      71
      1651
    Aihe