Kimmo Sasin kolari

............

On esimerkki siitä että liikenneonnettomuuus voi sattua ihan kelle tahansa, koska tahansa.

Liikenneturvallisuus on oltava 1 tärkeimmistä aiheista valtionbudjeteissa ohi monen muun asian vai haluatteko lukea lisää tällaisia surullisia juttuja joka nyt mm tänään on Iltasanomassa?

8

1076

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juupa juu

poliittista peliä kolarin jälkeen. ei muista tapahtumasta yhtään mitään. sekin on unohtunut, että oli rättiväsynyt lähtiessään auton rattiin ja nukahti kesken ajon.

• torniolainen taas

Minulla putosi kerran kännykkä auton lattialle. Kurkotin sitä ja auto lähti vähän heittelehtiin. Jarrutin paniikissa ja löin solisluuni pahasti rattiin. Ei onneksi murtunut. Onneksi muillekaan ei tullut vahinkoa.

• t0+243

Kimmo sanoo että hänen mielestään hänestä tuli tajuton juuri ennen kolaria eli vaikka jos joku verensokeri tai jotain painui liian alas.

Kyllä minullekkin tuli kerran paniikkikohtaus autossa ja olin 1 min ihan OUT en muista mitään, onneksi tämä kuitenkin tapahtui mökkitiellä.

No hei tuskin Kimmo tahallaan ajoi vastaan tulevaa päin, sen nyt tietävät kaikki.

• ja valtaa on
        t0+243 kirjoitti:

Kimmo sanoo että hänen mielestään hänestä tuli tajuton juuri ennen kolaria eli vaikka jos joku verensokeri tai jotain painui liian alas.

Kyllä minullekkin tuli kerran paniikkikohtaus autossa ja olin 1 min ihan OUT en muista mitään, onneksi tämä kuitenkin tapahtui mökkitiellä.

No hei tuskin Kimmo tahallaan ajoi vastaan tulevaa päin, sen nyt tietävät kaikki.

Kummallsita kohtausa koko elämä ja valtaa saa pitää..

• Election
        ja valtaa on kirjoitti:

Kummallsita kohtausa koko elämä ja valtaa saa pitää..

Siinähän se kokoomuksen vaalityö oikein konkretisoitui Sasin tappaessa vähävaraisen eläkeläisen ikäänkuin muille kokkareille esimerkiksi. Itse olin tapahtumahetkellä kilometrin päässä, ja jos olisin sattunut paikalle, olisin "armahtanut" Sasin henkilökohtaisesti. Nyt armahdus tulee tuomarikavereilta..

• ^^^^^^^^

On mielenkiintoista nähdä, vaatiiko Sasi itselleen kovempaa rangaistusta, ja haluaako maksaa leskelle korvaukset omasta taskustaan.

Ennen kolariaan, Sasi vaati kovempia rangaistuksia kolarin aiheuttajalle ja suurempaa korvausvastuuta siten, että vakuutusyhtiöt ei nätiä korvauksia joutuisi maksamaan, vaan kolarin aiheuttaja itse.

• edes sakkoja

Katsokaaa vaan niin ei tuomiota tule,ihmisen tappamisesta ei nykyään anneta edes sakkoja ja lapsen tappamisesta silitellään vaan päätä.

• Nokivasara

Emmehän me tiedän miten holtiton ajaja Sasi on. Ehkä mies kirjoitti tekstiviestiä (jollekin typykälle, näinhän eduskunnassa toimitaan) tai teki muita konttoritöitä kun auto ajautui vastaantulijan kaistalle.

Minulla ei ole tapana ajelehtia vastaantulijan kaistalla tuli vastaantulijoita tai ei, eli en allekirjoita väitettäsi, että tuollainen onnettomuus voisi sattua kelle tahansa.

Ainakin Sasi oli turhaakin turhemmalla reissulla kiertelemässä vaalitilasuuksia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      186
      1395
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1198
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      49
      921
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      890
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      800
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      51
      788
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      772
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      764
    9. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      712
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60