Parantava oma kivi

Kivissä voimaa

Ravut: Teidän kivenne on Topaasi se kiehtoo ja siitä saa maagista voimaa.

51

1910

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin ................

Siitä vaan :)

• enkelitrio

Topaasi,voi,munt kiahtoo niin kovi sinisafiiri ja rubiini ja timantti tiätty.Kenen kivii net ova ?

• Kiehtoo

Safiiri on vesimiehen, rubiini leijonan. Timantti on keskiajalla ollut oinaan kivi.

• enkelitrio
        Kiehtoo kirjoitti:

Safiiri on vesimiehen, rubiini leijonan. Timantti on keskiajalla ollut oinaan kivi.

Munt kiahtoo kaik tämmöse "mystise assiat".
        Horoskooppeihi en usko,muuta ku ihmisluannet analysoires,kosk nii moni assia pittää paikkas.Mää
        ole ihan pal simmone ku ravust sanotaa.

• hildurvonhopsis
        Kiehtoo kirjoitti:

En kyllä usko horoskooppiinkaan enkä kiven voimaan, mutta timantit ovat kivoja ja olen oinas.

Sellainen timanttisormus tuohon nimettömään kimaltelemaan olisi kiva joltain Ihanalta Mieheltä. Olisi sen Miehen itsensäkin oltava ihana.

Olen lukenut että jotkut käyvät "parantavia puitakin halaamassa". Minä tahtoisin sellaisen halattavan, jolla on iho. En oikein jaksaisi puhumatonta puuta halata. Kertosi vielä puujalkavitsin ...

• Ei ole uskonkappale
        hildurvonhopsis kirjoitti:

En kyllä usko horoskooppiinkaan enkä kiven voimaan, mutta timantit ovat kivoja ja olen oinas.

Sellainen timanttisormus tuohon nimettömään kimaltelemaan olisi kiva joltain Ihanalta Mieheltä. Olisi sen Miehen itsensäkin oltava ihana.

Olen lukenut että jotkut käyvät "parantavia puitakin halaamassa". Minä tahtoisin sellaisen halattavan, jolla on iho. En oikein jaksaisi puhumatonta puuta halata. Kertosi vielä puujalkavitsin ...

Jos ammoisina aikoina näihin on uskottu ja on vähän kestävämpää plaatua kuin me ihmiset maailaman kaikkeudessa.
        Minä uskon luontoon, se on julma mutta oikeudenmukainen.

• Kiehtoo kirjoitti:

kun olis sitten mun kivi..Mä olen jo kauan ajatellut ostaa sellaisen kaulakorun,missä olis tuollainen aito kivi..:)

• leijonan mutta
        Kiehtoo kirjoitti:

jostain syystä en ole koskaan rubiineista välittänyt, vaikka leijona olenkin. Mistähän moinen voisi johtua?

• jartsev
        enkelitrio kirjoitti:

Munt kiahtoo kaik tämmöse "mystise assiat".
        Horoskooppeihi en usko,muuta ku ihmisluannet analysoires,kosk nii moni assia pittää paikkas.Mää
        ole ihan pal simmone ku ravust sanotaa.

Löytyi näin upea määritelmä ravulle horoskoopista.

"Hän on itsepintainen, herkkätuntoinen ja huomattavasti materialistisempi kuin haluaisi uskoa olevansa. Hän rakastaa mukavuutta ja pitää hämärästä sekä himmennetyistä valoista. Hän pitää niin ikään syvistä nojatuoleista, jotka houkuttelevat haaveilemaan ja rentoutumaan.

Hän on rakastettava ja kelpo ihminen, joskaan hän ei pääse eroon tietystä itsekeskeisyydestä. Tämä jää usein huomaamatta hänen sovittelevan asennoitumisensa vuoksi hänen yrittäessään olla aiheuttamatta hankaluuksia muille".

Oletko "pal simmone ku ravust saonotaa"

Minä olen vesimies, tuon sini-safiirin kaltainen. Vaikka safiiri voi olla vaikka minkä värinen.

• enkelitrio
        jartsev kirjoitti:

Löytyi näin upea määritelmä ravulle horoskoopista.

"Hän on itsepintainen, herkkätuntoinen ja huomattavasti materialistisempi kuin haluaisi uskoa olevansa. Hän rakastaa mukavuutta ja pitää hämärästä sekä himmennetyistä valoista. Hän pitää niin ikään syvistä nojatuoleista, jotka houkuttelevat haaveilemaan ja rentoutumaan.

Hän on rakastettava ja kelpo ihminen, joskaan hän ei pääse eroon tietystä itsekeskeisyydestä. Tämä jää usein huomaamatta hänen sovittelevan asennoitumisensa vuoksi hänen yrittäessään olla aiheuttamatta hankaluuksia muille".

Oletko "pal simmone ku ravust saonotaa"

Minä olen vesimies, tuon sini-safiirin kaltainen. Vaikka safiiri voi olla vaikka minkä värinen.

Moni assia men kohralles.Mut MATERIALISTI,ei vitti
        en taatust ole.Vaiks nätist kodist tykkäänki.
        Miälestäni mää ajattele ain ens muit ja vast sit itteäni.Passata tykkään kovi porukoit,leipoo kaik itte,piparit ym.
        Muttem mää "mittää" saa aikaseks rivakasti,katos tarttee ajatel ja haaveil välil.
        Mut kyl mää piru viä,ole noist mont.Taitava net muut ol vähä ittelt "piilos".Emmää ainaska niit tunnusta.

• Jousimies

Minun kiveni ?

• aina kiehtonut

Jousimiehen kivi on turkoosi.Oinaan kivi ametisti.Timanttia on pidetty keskiajalla oinaan kivenä.

• Pirre*
        aina kiehtonut kirjoitti:

Jousimiehen kivi on turkoosi.Oinaan kivi ametisti.Timanttia on pidetty keskiajalla oinaan kivenä.

kalijen, - tietysti mutapohjan rapakivi :(

• :DDD
        Pirre* kirjoitti:

kalijen, - tietysti mutapohjan rapakivi :(

Kooklettamalla onnenkiveä löytyi tietoa. Kalojen onnenkivet ovat ametisti ja krysopaasi. Minä olen kaksonen ja minun onnenkiveni ovat sitriini ja tiikerinsilmä. Pitänee kai hankkia omaksi ja katsoa alkaako vaikuttaa...

• Kiehtovat kiehtovat
        :DDD kirjoitti:

Kooklettamalla onnenkiveä löytyi tietoa. Kalojen onnenkivet ovat ametisti ja krysopaasi. Minä olen kaksonen ja minun onnenkiveni ovat sitriini ja tiikerinsilmä. Pitänee kai hankkia omaksi ja katsoa alkaako vaikuttaa...

Kalojen kivi on krysoliitti.

• turqueeezeee

Jousimiehen kivi on turkoosi, siis aito turkoosi. Jos meet johki suomalaiselle torille tai rihkamajalokivikauppaan ni yrittää helpostikin myydä sulle turkoosin näköstä krysopraasia, joka on tummemman turkoosi ja siin ei oo niit kröpöliäisiä juovia. Aito turkoosi on harvinaisempi, niitäkin tulee eteen, enemmän Jenkkilässä. Hasta la vista!

• Pirre*
        :DDD kirjoitti:

vaikuttaa yhtä paljon kuin mikä muu kivi tahansa, - en usko kiviin.

• tarvita.

Voihan halailla lähintä puuta. Omalla uskolla saa ihmeitä aikaan.

• :DDD

Olin jo ihan unohtanut kuinka puiden halailusta saa voimia. Nyt käydessäni Kreikassa halasin valtavan kokoista Pinjamäntyä ja juttelin sille. Ihan tuli sama olo kuin vanhaa, rakasta ystävää halatessa. Sen energiaa virtasi minuun. Saa nauraa vapaasti, mutta kokeilkaapa joskus ihan piruuttanne. Niin, että kukaan ei ole näkemässä...

• positiivista energiaa

Toisen käyttämät korutkin pitäis upottaa virtaavaan veteen, purkaa varauksista.

• olemme kaikki maailmankaikk...

Ladataan uudelleen auringon valossa.Kivet korut. Esi-isämme purki puukot ja kaikki teräaseet samalla tavalla.

• rose*

Vaaleanpunaiset, punaiset ja vihreät kivet ovat kauniita, samoin kermanvaaleat.
      Muistelen lukeneeni, että minun kiveni olisi kuukivi, mutta sehän on lähes musta, joten ei pidä paikkaansa.
      Myös rannoilta löytyvät, kirjavat, veden pyöreiksi hiomat kivet ovat kauniita.

• jartsev

Minä olen pitänyt että kuukivi o väriltään vaaleanpunainen tai vaaleanruskea kuultava. Ei se musta ole vai onko niitä mustiakin.

• rose*
        jartsev kirjoitti:

Minä olen pitänyt että kuukivi o väriltään vaaleanpunainen tai vaaleanruskea kuultava. Ei se musta ole vai onko niitä mustiakin.

Minulla on aina ollut sellainen käsityss, että kuukivi on musta, mutta nyt kun mainitsit, niin katsoin googlen kautta ja kyllä se tosiaan on vaalea,tai ruskea ja jopa vaaleanpunainen, mutta samean näköisiä olivat.

Olen varmaan sotkenut johonkin muuhun, vanhanajan sormuksissa on tummaa kiveä, mikä sitten lienee se.

• jartsev
        rose* kirjoitti:

Minulla on aina ollut sellainen käsityss, että kuukivi on musta, mutta nyt kun mainitsit, niin katsoin googlen kautta ja kyllä se tosiaan on vaalea,tai ruskea ja jopa vaaleanpunainen, mutta samean näköisiä olivat.

Olen varmaan sotkenut johonkin muuhun, vanhanajan sormuksissa on tummaa kiveä, mikä sitten lienee se.

Kuukivi on helmimäisen samea tosiaan. Morion-kvartsi on lähes mustaa, kuuluu korukiviin niin kuin kvartsit yleensä.

• huuhaata

Terveydenhoitoa ja tiedettä ihmiset tarvitsevat. Nyt myydään taas semmoista tietoa kalliilla, mikä on pelkkää huuhaata, kun terveydenhoidon kanssa ollaan sormi suussa.

Lääkäritkin on ruvenneet myymään huuhaata, kun se menee paremmin kaupaksi.

• käytetty

Asiasta voi olla mitä mieltä vaan, eihän niit kiviä kai Suomen lain mukaan oo pakko käyttää koruina, vielä toistaseks :).

Mut kyllä erilaisia energioita sisältäviä kiviä jotka "sopii" kantajalleen on käytetty ammosista ajoista lähtien, ei tää oo missään yhteydessä mihkään terveydenhuollon viime aikasiin juttuihin. Tuskin nyt lekurit sentään mitään kiviä kaupittelee esim diabetekseen tai polvivaivaan, tulis äkkilähtö terkkarin pestistä.

Itse en lähde edes ulos ovesta ilman isoa aitoa tiikerinsilmäsormustani ja tosi on.

• rose*

Minä olen pitänyt huuhaana kaikkea mitä ei voi järjellä selittää tai jotenkin todistaa,

mutta nyt olen vanhemmiten palautunut sellaiseksi kuin olin nuorena(joissakin ajatuksissani) ja uskon jälleen yliluonnolliseen,
        reikihoitoihin, chakroihin jne.,

oikeastaan se on mukavampaa, tekee elämästä mielenkiintoisemman ja kevyemmän.

• mites
        käytetty kirjoitti:

Asiasta voi olla mitä mieltä vaan, eihän niit kiviä kai Suomen lain mukaan oo pakko käyttää koruina, vielä toistaseks :).

Mut kyllä erilaisia energioita sisältäviä kiviä jotka "sopii" kantajalleen on käytetty ammosista ajoista lähtien, ei tää oo missään yhteydessä mihkään terveydenhuollon viime aikasiin juttuihin. Tuskin nyt lekurit sentään mitään kiviä kaupittelee esim diabetekseen tai polvivaivaan, tulis äkkilähtö terkkarin pestistä.

Itse en lähde edes ulos ovesta ilman isoa aitoa tiikerinsilmäsormustani ja tosi on.

.. noin taikauskoiseksi on ihminen päässykkin.

Eihän ne terkkarissa lääkärit mitään taikoja tee. Mutta nämä kaikki tutkimattomat luontaistuotteet on monien lääkärien suosittelemia ja ne edustavat näitä firmoja.

• huuhaata
        rose* kirjoitti:

Minä olen pitänyt huuhaana kaikkea mitä ei voi järjellä selittää tai jotenkin todistaa,

mutta nyt olen vanhemmiten palautunut sellaiseksi kuin olin nuorena(joissakin ajatuksissani) ja uskon jälleen yliluonnolliseen,
        reikihoitoihin, chakroihin jne.,

oikeastaan se on mukavampaa, tekee elämästä mielenkiintoisemman ja kevyemmän.

Onhan tiede vielä kesken, mutta en minä rupea ainakaan mitään kiviä kantelemaan. Se on huuhaata.

• pöppöne

Et ole sitten lukenut uusimpia tutkimuksia?
        Niissä korostuu ihmisen oma asenne. Esim. plasebot auttaa joka kolmannelle. Tutkimuksen kohteena oli verenpaine.Siis helppoa todeta vaikutus. Sama asia toistapäin. Viralliset lääkkeet eivät auttaneet, jos määräävä lääkäri oli jotenkin suttuinen, krapulaisen näköinen.

• Puunhalaaja
        pöppöne kirjoitti:

Et ole sitten lukenut uusimpia tutkimuksia?
        Niissä korostuu ihmisen oma asenne. Esim. plasebot auttaa joka kolmannelle. Tutkimuksen kohteena oli verenpaine.Siis helppoa todeta vaikutus. Sama asia toistapäin. Viralliset lääkkeet eivät auttaneet, jos määräävä lääkäri oli jotenkin suttuinen, krapulaisen näköinen.

Jos uskoo lujasti, niin kivetkin voivat parantaa. Ja lujan uskon avulla voi kävellä tulisten hiilten päällä niiden polttamatta jalkapohjia. Ja vastahan on tutkimuksin todettu, että kun kääntää suupielet ylöspäin, niin elimistö alkaa tuottaa endorfiineja. On psykosomaattisia sairauksia, jotka paranevat itsekseen, kun elinolosuhteet tai asenteet muuttuvat.

• ed. kirjottaja24567
        mites kirjoitti:

.. noin taikauskoiseksi on ihminen päässykkin.

Eihän ne terkkarissa lääkärit mitään taikoja tee. Mutta nämä kaikki tutkimattomat luontaistuotteet on monien lääkärien suosittelemia ja ne edustavat näitä firmoja.

Missä kohtaa kirjotin että kivissä on ehdottomasti ja kaikille jotain taikaa? Mainitsin vaan etten lähden minnekään ilman omaa sormustani, se on mun juttu mitä se mulle merkitsee.

Ja terkkarilääkäreistähän nimenomaan kirjotin niinku siinä lukee, jos osaat lukea.

Kumma kun ihmiset vastailee näihin viesteihin ihan vaan omista ajatuksistaan jotain heijastaen eikä ollenkaan siihen mitä toinen on kirjottanu.

• Pihlaja*

on vaakaihmisen kivi ja mitä se antaa?

• Sinimarjanen

kyselen, mikäs se vesimiehen kivi on?

• Wenla-G

on vesimiehen kivi.
        Mitä kuuluu?
        Itse jouduin olemaan koko päivän kotona. Olipa hyvä, että joku oli tehnyt tuon laulu-ketjun! :)

• Sinimarjanen
        Wenla-G kirjoitti:

on vesimiehen kivi.
        Mitä kuuluu?
        Itse jouduin olemaan koko päivän kotona. Olipa hyvä, että joku oli tehnyt tuon laulu-ketjun! :)

vasta vähänaikaa sitten avannut koneen.
        Oli semmoista huisketta viikonloppu.
        Käväsin lenkillä, kun en ole kerennyt lenkille
        moneen päivään. Kiitos kysymästä, ei kuulu mitään
        uutta. Veljen tilanne on pysynyt samana. joka
        päivä olen käynyt katsomassa.

Mietin tuohon lauluketjuun justiinsa laulua, kun
        haluaisin laittaa jonkun jota en ennen ole laittanut.:))

• Wenla-G
        Sinimarjanen kirjoitti:

vasta vähänaikaa sitten avannut koneen.
        Oli semmoista huisketta viikonloppu.
        Käväsin lenkillä, kun en ole kerennyt lenkille
        moneen päivään. Kiitos kysymästä, ei kuulu mitään
        uutta. Veljen tilanne on pysynyt samana. joka
        päivä olen käynyt katsomassa.

Mietin tuohon lauluketjuun justiinsa laulua, kun
        haluaisin laittaa jonkun jota en ennen ole laittanut.:))

hyvän toivotukset veljellesi!

Minulla on ollutkin ikävä noita lauluketjuja, joita ennen oli useinkin. Olkoot toisten mielestä mitä vain, mutta itse rakastan niitä. Olen kaikkiruokainen musiikin suhteen, ja erittäin paljon laulelen, tai vaikka viheltelen.

Toisilla on tietenkin toiset kiinnostuksen kohteet. Prinsessa Dianan muistokonserttia katselen nytkin. Tosi pitkä konsertti onkin.

• Sinimarjanen
        Wenla-G kirjoitti:

hyvän toivotukset veljellesi!

Minulla on ollutkin ikävä noita lauluketjuja, joita ennen oli useinkin. Olkoot toisten mielestä mitä vain, mutta itse rakastan niitä. Olen kaikkiruokainen musiikin suhteen, ja erittäin paljon laulelen, tai vaikka viheltelen.

Toisilla on tietenkin toiset kiinnostuksen kohteet. Prinsessa Dianan muistokonserttia katselen nytkin. Tosi pitkä konsertti onkin.

paljon. Musiikista pidän laidasta laitaan.
        Olisi pitänyt aikanaan hakeutua ammatissa
        musiikinalalle. Olisi ehkä jotenkin mielenkiintoisempaa. Uskoisin näin, mutta
        pystyyhän musiikkia harrastamaankin jos itsestä
        siltä tuntuu ja vapaa-aikaa jää.
        Musiikkiketjut on minustakin ihan kivoja.

• Wenla-G
        Sinimarjanen kirjoitti:

paljon. Musiikista pidän laidasta laitaan.
        Olisi pitänyt aikanaan hakeutua ammatissa
        musiikinalalle. Olisi ehkä jotenkin mielenkiintoisempaa. Uskoisin näin, mutta
        pystyyhän musiikkia harrastamaankin jos itsestä
        siltä tuntuu ja vapaa-aikaa jää.
        Musiikkiketjut on minustakin ihan kivoja.

etten ole oppinut soittamaan mitään intrumenttia. Kaipa puuttuu lahjat, mutta kun ei nuorena tullut mieleen opetellakaan. Isäni oli mainio soittaja omalla soittopelillään.

Saapa sitä ääntä aikaan omalla suullaankin ihan omiksi tarpeiksi, ehkä joskus toisten harmiksikin, ken tietää. :)

• Sinimarjanen
        Wenla-G kirjoitti:

etten ole oppinut soittamaan mitään intrumenttia. Kaipa puuttuu lahjat, mutta kun ei nuorena tullut mieleen opetellakaan. Isäni oli mainio soittaja omalla soittopelillään.

Saapa sitä ääntä aikaan omalla suullaankin ihan omiksi tarpeiksi, ehkä joskus toisten harmiksikin, ken tietää. :)

nokkahuilun, käytetyn, kun sitä hirveästi halusin.
        Korva kuulolta opettelin soittamaan. Myöhemmin
        sain sitten melodican. Koulussa, opettajalta salaa,
        järjestäjänä ollessa, harjoittelin harmoonilla.

Myöhemmin opettelin nuottejakin jonkin verran.
        En kuitenkaan itse omista mitään soitinta.
        Kiinnostaisi kylläkin. Osaan vähän soittaa
        pianoakin. Uruista tai pianosta olen haaveillut.
        Ehkä joskus, sitten kun on aikaa enempi.

• Wenla-G
        Sinimarjanen kirjoitti:

soittovälineet on ollut minullakin. Tuolla kaappien kätköissä ovat tänä päivänäkin. Samoin koulussa oli ihana saada salaa "soitella" harmoonilla.
        Itsellä on sähköurut, mutta enpä voi kehua osaavani niillä soittaa.

• Wenla-G
        Sinimarjanen kirjoitti:

kysymäni, kun olit kirjoittanut tuonne laulu-ketjuun ihan outoja säkeitä. Mikä laulu se on?

• Sinimarjanen
        Wenla-G kirjoitti:

kysymäni, kun olit kirjoittanut tuonne laulu-ketjuun ihan outoja säkeitä. Mikä laulu se on?

opittu laulu. Kokeilin ihan sattuisitko sinä tai joku toinen muistamaan.

• Sinimarjanen
        Wenla-G kirjoitti:

soittovälineet on ollut minullakin. Tuolla kaappien kätköissä ovat tänä päivänäkin. Samoin koulussa oli ihana saada salaa "soitella" harmoonilla.
        Itsellä on sähköurut, mutta enpä voi kehua osaavani niillä soittaa.

jää minullakin tuo taito. Nopeastihan se vähäinenkin
        taito palautuu jos alkaa treenata. Ehkäpä joskus
        kuitenkin vielä. En ole hankkinut senkään takia
        kun asun kerrostalossa, vaikka saahan sen äänen
        hiljaisemmaksi, mutta aikaisemmin kuitenkin ajattelin sen näin.

• Wenla-G
        Sinimarjanen kirjoitti:

opittu laulu. Kokeilin ihan sattuisitko sinä tai joku toinen muistamaan.

mielenkiintoista joskus, jotenkin, muistella juuri jotain erikoisempia lauluja ja värssyjä.
        Täällä on niin hyvämuistisia, ja tietäviä ihmisiä, että ihan ihmetyttää.

Minusta vain ei tunnu olevan ketjun avaajaksi, ainakaan nicilläni.

• Sinimarjanen
        Wenla-G kirjoitti:

mielenkiintoista joskus, jotenkin, muistella juuri jotain erikoisempia lauluja ja värssyjä.
        Täällä on niin hyvämuistisia, ja tietäviä ihmisiä, että ihan ihmetyttää.

Minusta vain ei tunnu olevan ketjun avaajaksi, ainakaan nicilläni.

avaaminen ei olisi mikään ongelma. Sinulla on
        niin sujuva kirjoitustaito, että rohkeasti vaan
        tekemään aloituksia.
        Minä olen niin aloittelija näissä kirjoitus hommissa
        asiaa olisi kyllä, mutta en saa niitä sujuvassa
        muodossa tuohon tekstiin.

• Wenla-G
        Sinimarjanen kirjoitti:

avaaminen ei olisi mikään ongelma. Sinulla on
        niin sujuva kirjoitustaito, että rohkeasti vaan
        tekemään aloituksia.
        Minä olen niin aloittelija näissä kirjoitus hommissa
        asiaa olisi kyllä, mutta en saa niitä sujuvassa
        muodossa tuohon tekstiin.

mutta enpä ole huomannut mitään vikaa sinunkaan ulostuonnissasi, kirjallisessakaan. :))

Pitää lähteä käyttämään tuota nelijalkaista ulkona, kun sillä on se aika. Ei oikein uskalla päästää ihan ypöyksin ulos, vaikka onneksi ei nykyisin olekaan irtokoiria.

Hyvää Yötä, jatketaan ensi kerralla!

• Sinimarjanen
        Wenla-G kirjoitti:

mutta enpä ole huomannut mitään vikaa sinunkaan ulostuonnissasi, kirjallisessakaan. :))

Pitää lähteä käyttämään tuota nelijalkaista ulkona, kun sillä on se aika. Ei oikein uskalla päästää ihan ypöyksin ulos, vaikka onneksi ei nykyisin olekaan irtokoiria.

Hyvää Yötä, jatketaan ensi kerralla!

ja kiitos taas jutustelusta.:))

• jartsev
        Wenla-G kirjoitti:

on vesimiehen kivi.
        Mitä kuuluu?

Minä olen vesimies, olen tainnut sen jo monesti paljastaa. Safiiri on se kivi niin kuin sanoit. Safiiri mielletään yleensä siniseksi vaikka se voi olla oikeastaan minkävärinen vain. Rubiini on läheistä sukua safiirille.

• a.mazon

Mikä on minun kiveni? Mistä voimani saan?
      Olen härkä, siis huhtikuussa syntynyt.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      83
      6019
    2. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      47
      4055
    3. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      131
      4011
    4. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      69
      3793
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2968
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      7
      2567
    7. 33
      2379
    8. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      28
      2252
    9. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      204
      2141
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      450
      1849
    Aihe