Ihmetyttää miten monet ihmiset täällä valittaa ettei halua HIMiä lämppäriksi. En itse pidä HIMistä, mutta olenkin menossa pääasiassa Metallicaa katsomaan. Jos se HIMi ottaa niin paljon päähän niin kyllä lipuista aina eroon pääsee. Ja on mahdollista että Helsingissä on niin paljon jonoa ettei kaikki ehdi ees paljon lämppäreitä nähdä.
Lämppäreistä
5
1030
Vastaukset
- Metlica
Totta puhut. Viimeksi jonotus kentälle kesti meikäläiseltä 3 tuntia, eipä paljoa Slipknottia nähnyt (eipä kyllä kiinnostanutkaan). Stadikalla olisi opittavaa Tallinnan Laululavan systeemeistä, porukkaa oli paljon enemmän kuin Stadikalle mahtuu, mutta jonotus kesti ehkä 15 min. Onneksi tänä vuonna ei tartte jonottaa kentälle.
- Äl oo Äl
Saahan sitä oman mielipiteensä lämppäreistä sanoa. Ei kukaan kuitenkaan niin ääliö ole, että jos on tzäänssi mennä kattomaan Metallicaa, niin jättää tilaisuuden käyttämättä jonkun helkkarin lämppärin takia...
- andymc
Äl oo Äl kirjoitti:
Saahan sitä oman mielipiteensä lämppäreistä sanoa. Ei kukaan kuitenkaan niin ääliö ole, että jos on tzäänssi mennä kattomaan Metallicaa, niin jättää tilaisuuden käyttämättä jonkun helkkarin lämppärin takia...
Mut onhan HIM sentään parhaiten menestynyt suomalaisbändi maailmalla. Mä oon ainakin tyytyväinen et näkee sen samalla.
- Muksis
andymc kirjoitti:
Mut onhan HIM sentään parhaiten menestynyt suomalaisbändi maailmalla. Mä oon ainakin tyytyväinen et näkee sen samalla.
Huh, kyllä on (onneksi) allekirjoittaneella asenne muuttunut. Kun Metallica oli miljardi vuotta sitten Oulunkylässä, ostin lipun ensisijaisesti LÄMPPÄRIN takia! Sen piti olla Alice In Chains, mutta bändin peruessa esiintymisensä, myös minä lippuni pois...
Onneksi voin korjata virheeni, näin miljardi vuotta myöhemmin... ;o)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Sanna: Nvidia sijoittaa miljardi dollaria Nokian osakkeisiin
Nvidia merkitsee osakkeet 6,01 Yhdysvaltain dollarin osakekohtaisella merkintähinnalla tavanomaisten toteutumisehtojen t535520Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin
Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo943408Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..
Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel453299Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"
Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L762477SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensa
SDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral562354Nepotismi jytkyttää porvaristossa
Taas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi751887Persut palkkaavat verorahoilla
avustajikseen lapsiaan ja naisystäviään. Juuso on palkannut avustajakseen oman poikansa. Hänen koulutustaustastaan ei2991705Anteeksi T
Aamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa71106Ville Rajainmäki, 25, omaishoitaja
Hän on 65 eläkeikääntyneen avustajana 24/7 Kerrankin omaishoitajaa arvostetaan ja maksetaan asiaankuuluvaa, 3000€, pal231092- 100957