Alkaa jo nyppiä. Mä en nimittäin osaa enää olla kenenkään kanssa. Itse en juurikaan ole ihastumassa tai sit jos ihastun niin se ei saa vastakaikua tai jos saakin, niin se kaatuu mun puolelta sit johonkin ihme traumaan... Mut enimmäkseen käy niin, että naiset kiinnostuu musta ja jotkut jopa vakavamminkin mutta mä en osaa ihastua, saati rakastua enää ollenkaan. Siis joskus ennenmuinoin sitä tuntui ihastuvan suurinpiirtein kaikkeen, mikä liikkui mutta nyt tuntuu sydän ihan kuolleelta. se on tiedättekö tuskallinen tunne. Mä haluisin takaisin sen entisajan ihastumisfiiliksen ja kivan tytön... Auttakaa mua ajatusteni kanssa.
Voi jestas tätä touhua...
1
288
Vastaukset
- moi
itselläkään ei ole vielä ketään, mutta uskon niin että jos pystyy odottamaan kauan niin sitten kun sen oikean löytää niin se tuntuu sitten tosi ihanalta kun on pitkään odottanut. itselläni oli myös vähän aikaa sitten sellainen tunne että en enää ihastu kehenkään. kaikki vaan oli niin tyhmiä ja silleen. kesti jonkun aikaa ja ajattelin että elämä ei tunnu miltään kun ei ihastu, ei ole mitään mistä voi unelmoida. sitten aloin taas ihastua. nyt olen ihastunut ja kertonutkin sen hänelle, valitettavasti oli varattu, mutta ei se minua haitannut. oli tosi hyvä olla kun sain kerrottua. kyllä sinä joskus vielä ihastut. jonakin päivänä se vaan yht äkkiä alkaa, niin kuin mullakin. ei siinä kauan kestänyt. mun sydän varmaan oli jossain tauolla tai jotain sillon mutta nyt taas kun on kevätkin niin kyllä ne tunteet alkaa heräillä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131354Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2511289- 1051085
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1171010- 52636
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä142599- 52562
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala368538Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52495- 71473