HEI LESBOT JA HOMOT SIEL RUUDUN TAKANA.OOTTE KYLLÄ NII TYHMII KU KATOTTE STAR WARSII!! STAR WARSIN SAISITTE KAIKKI JÄTTÄÄ KOKONAAN SIIS STAR WARS ON NIIN LAPSELLINEN ELOKUVA. IHMISET JUMANKAUTA LEIJUU ILMASSA. MÄÄHÄ KÄVIN PASKALLA JA VALOT ALKO VILKKUU JA 10 SULAKETTA PALO KOKONAAN ON MULLA VARMAAN VOIMIA. YKSKI KERTA MÄÄ KÄVIN KAUPAS JA AUTOT ALKO LEIJUUU VOI HELEVETTI MITÄ SON TAAA TOI STRA WARS O!!!!!!!!!! t:perse
KAIKKI LESBOT JA HOMOT
4
418
Vastaukset
- Veteranfan
Taas yks kaveri on pilvessä ja näkee kummia,taitaa kalja maistua kesähelteellä ? Lopettaa myös sen liiman imppaaminen.. ..hajoo aivot.. ..näkee.. ..kummia.. ..ja vihataan.. ..KAIKKEE !
ASENNETTA ELÄMÄÄNNE JO NYT POJAT, KÄYKÄÄ VAIKKA LENKILLÄ PURURADALLA,SE HELPOTTAA AIVO TOIMINTAA REIPPAASTI ! - DarkLordRevan
Että sinulla taitaa olla oikein pahanlaatuinen pakkomielle homouteen. Siis varmaan joka toisessa viestissäsi olet nimittelemässä meitä homoiksi ja nyt on mukaan tullut jo lesbo-sanakin. Jaa-a, mistäköhän tällainen vauhkoaminen mahtaisi johtua? Olisikohan asia niin, että eniten puhetta riittää aina niistä asioista, jotka itseäkin eniten koskettavat? ="D Ja mistä sinä voisit meidän seksuaalista suuntautumistamme tietää? Onko SW-fani sinulle yhtä kuin homo? Taidat olla vain pahainen kakara, joka on juuri oppinut uuden sanan, eikä vielä osaa käyttää sitä kun ei tiedä mitä se tarkoittaa X'DDD
- qew1211
tuo en ollu minä. mä harvoin kirjotan isoil kirjaimil.
- eki..
minunkin mielestä ne valo mikat o iha lapsellisia. miksi niilä ei voi olla oikeita miekkoja vaan sellaset taskulamput?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.855412Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.423591Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j612965Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin462181Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611936Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2921769- 471606
- 951427
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441376Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.81322