Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

MASTER GORMO

GJG

MASTER GORMO O IHA PERSEEESTÄ ``NIIN SANOTTUNA TÄYS PERSEESTÄ`` HAH HAH HAAAAAAAAA ON SE KYLLÄ TYHMÄ NII TYHMÄ ETTÄ USKOOO STAR WARSIIN ETTÄ KU NAURATTAA TOI JÄTKÄ SEHÄ O IHA SADISTINEN

11

420

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Veteranfan

      Uskoa Star Warsiin kuin teidän kirjoituksiinne,joka lietsoo eri puraa. Oletko edes nähnyt Star Wars elokuvaa kokonaan,vai ollaanko kateellisia ja tietämättömiä idiootteja !?

    • lukefani

      NYT VITTU MÄ OON SAANU TARPEEKSENI:TULKAA KAIKKI VITTUILIJAT SAATANA TENNISPALATSIIN NIIN HAKKAAN TEIDÄT JA SYÖTÄN RENNY HARLINILLE SAATANA....ANTEEKSI MESTARI KATARN MUTTA NOIDEN BANTHAN KASOJEN TAKIA JOUDUN KOKO AJAN LÄHEMMÄS PISTETTÄ JOSTA EI OLE PÄÄSYÄ TAKAISIN VALOON. :(

      • Myönnän että tuollainen ärsyttää, mutta muista, että tämä on Suomi24 keskustelu palsta. Johon kuka tahansa voi kirjoitella.

        Hey, äläs kuitenkaan viitsi Harlinia vetää tähän.

        Mies on ainut sellainen tai yksi sellaisita suomalaisista, jotka ovat ottaneet paljon riskejä uransa aikana.

        MM...monet vuodet jenkeissä ja melkein rahattomana etsimässä rahoitusta elokuviinsa, kun esim...Selin päätti luovuttaa ja palata takas Suomeen, kun Harlin puuskutti etiä päin.

        Ja kyllähän se kannatti, mutta totta kai suomalaiset ali-arvostavat, joka saattaa johtua YKSIKERTAISESTI vain kateudesta! En kyllä tajua aina sitä.

        No onhan siltä tullut joitakin leffoja mitkä ollut pashkaa, mutta löytyyhän niitä hyviäkin.

        Die Hard 2, Painajainen Elms streetiltä (ei muista osaa) ja pari muuta.

        Niin, eikös Harlin ole tunnettu ja varmaan pidetympi jenkkilässä kuin täällä Suomessa?


      • DarkLordRevan
        m.i.c01 kirjoitti:

        Myönnän että tuollainen ärsyttää, mutta muista, että tämä on Suomi24 keskustelu palsta. Johon kuka tahansa voi kirjoitella.

        Hey, äläs kuitenkaan viitsi Harlinia vetää tähän.

        Mies on ainut sellainen tai yksi sellaisita suomalaisista, jotka ovat ottaneet paljon riskejä uransa aikana.

        MM...monet vuodet jenkeissä ja melkein rahattomana etsimässä rahoitusta elokuviinsa, kun esim...Selin päätti luovuttaa ja palata takas Suomeen, kun Harlin puuskutti etiä päin.

        Ja kyllähän se kannatti, mutta totta kai suomalaiset ali-arvostavat, joka saattaa johtua YKSIKERTAISESTI vain kateudesta! En kyllä tajua aina sitä.

        No onhan siltä tullut joitakin leffoja mitkä ollut pashkaa, mutta löytyyhän niitä hyviäkin.

        Die Hard 2, Painajainen Elms streetiltä (ei muista osaa) ja pari muuta.

        Niin, eikös Harlin ole tunnettu ja varmaan pidetympi jenkkilässä kuin täällä Suomessa?

        että Die Hard 2 oli kyllä mieheltä aikamoinen kulttuuriteko ja siis ihan hyvässä mielessä, sillä teki tuo elokuva ainakin Finlandiaa tunnetuksi maailmalla. Mutta enpä kyllä enempää viitsi tässä alkaa tuosta Die Hardista keskustelemaan, sillä tämähän on kuitenkin Star Warsille pyhitetty palsta. Muita elokuvia varten on sitten omat palstansa..


      • KyleKatarn1987

        Älä anna vihalle periksi! Se ei ole oikea ratkaisu. Olet suuri ja hieno ihminen ja pystyt paljon parempaan. Lopeta raivoaminen ja palaa luoksemme sieltä pimeydestä. Emme me muutkaan täällä ukkosmyrskyn lailla riehu, niin miksi sinäkään? Siitä ei ole apua ja se johtaa vain kaaokseen. Paras tapa käsitellä Qewiä on hänen huomiotta jättäminen tai muitten psykologisten aseitten kuten ironian käyttäminen häntä vastaan. Hän kun on niin surkuhupaisa ja ristiriitainen hahmo, että se ei ole edes kovin vaikeata.

        Ja mistään banthan kasoista tuskin voi edes puhua, sillä minä olen alkanut uskomaan, että qew tai GJG on oikeasti vain yksi raukkamainen henkilö monella nimimerkillä ja aivan yksin täällä meitä haukkumassa. Hänellä ei ole tukijoinaan muita kuin hänen jakautuneet persoonallisuutensa >:)


      • MasterGormo
        KyleKatarn1987 kirjoitti:

        Älä anna vihalle periksi! Se ei ole oikea ratkaisu. Olet suuri ja hieno ihminen ja pystyt paljon parempaan. Lopeta raivoaminen ja palaa luoksemme sieltä pimeydestä. Emme me muutkaan täällä ukkosmyrskyn lailla riehu, niin miksi sinäkään? Siitä ei ole apua ja se johtaa vain kaaokseen. Paras tapa käsitellä Qewiä on hänen huomiotta jättäminen tai muitten psykologisten aseitten kuten ironian käyttäminen häntä vastaan. Hän kun on niin surkuhupaisa ja ristiriitainen hahmo, että se ei ole edes kovin vaikeata.

        Ja mistään banthan kasoista tuskin voi edes puhua, sillä minä olen alkanut uskomaan, että qew tai GJG on oikeasti vain yksi raukkamainen henkilö monella nimimerkillä ja aivan yksin täällä meitä haukkumassa. Hänellä ei ole tukijoinaan muita kuin hänen jakautuneet persoonallisuutensa >:)

        Sillä minulla on vastapainona aika paljon jakautuneita persoonia, kyllä me hoitelemme hänet, eikö niin kaverit?!!


      • DarthRevan
        MasterGormo kirjoitti:

        Sillä minulla on vastapainona aika paljon jakautuneita persoonia, kyllä me hoitelemme hänet, eikö niin kaverit?!!

        Me hoitelemme hänet yhdessä!


      • Ki-AdiMundi
        DarthRevan kirjoitti:

        Me hoitelemme hänet yhdessä!

        Me murskaamme hänet!


      • Yoda1
        Ki-AdiMundi kirjoitti:

        Me murskaamme hänet!

        Me häädämme hänet maanpakoon!


      • DarthPlagueis
        Yoda1 kirjoitti:

        Me häädämme hänet maanpakoon!

        Ja laitamme pisteen tälle hulluudelle!


      • CinDrallig
        DarthPlagueis kirjoitti:

        Ja laitamme pisteen tälle hulluudelle!

        henkilö, minä olen? Aika moniselkoinen (heh)! Jos joku aikoo sanoa hullu, niin käyttäkööt nimeä psykopaatti.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2258
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1944
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1838
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      79
      1685
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1598
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1502
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1403
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1362
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1331
    10. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1304
    Aihe