MEIJÄ OMA KOTITILAN PIHAAN TULI JOKU ISSIKKA RUUNA NII ISKÄ METSÄSÄTÄÄ KETTUJA NII SE HAKI HAULIKON VAJASTA JA AMPU SITÄ PÄÄHÄN KAUHEETA:( MUN ISÄ ON IHA HULLU MÄÄ RAKASTAN NIIN PALJON HEVOSIA TOIVOTTAVASTI SE EI OLLU KENENKÄÄ RAKAS SE OLI NII IHANA ISSIKKA RUUNA. YRITIN ESTÄÄ ISKÄÄ MUTKO SE OLI KÄNNISSÄ NII EN VOINU:( :( SE HEVONEN OLI OLLU JOSSAIN TALLILLA MUT SE OLI KUULMA MYYTY SE HEVONEN MINKÄ ISKÄ TAPPO:( :(
ISSIKKA RUUNA
OKIOOLLL
3
1320
Vastaukset
- -k-
Provo?
- kirjoitusvirheitä
sinulla ika lailla tuossa tekstissäsi.. isäsi joutuu vankilaan, jos noin tekee...
- jeesus
oon samaa mieletä,se on eläin rääkkäystä.
saatte aika moiset syytteet..
-kivat teille:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2417467Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1393901Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1172178Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy261477- 431453
- 331372
Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3411190Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1411002Milloin palaat
Odotan niin kauan kun vaan jaksan toivoa. Tiedät että sua jäi joku ikävöimään. ❤️23938Tiesitkö? Uusi Bachelor on raivannut tietään määrätietoisesti somessa, myös Böckermanin ex-rakas!
Arttu Kilpeläinen tuli julkisuuteen Pernilla Böckermanin rakkaana. Pariskunta päätyi eroon v. 2024. Ex-poliisi Kilpelä7907