Pyynikki?

Millaista seutua?

Olen muuttamassa Tampereelle ja olen kuullut kehuja Pyynikistä. Asuntojen hinnat tuntuvat olevan pilvissä, joten onko alue maineensa veroinen?
T: Kohta entinen Kuopiolainen

6

2351

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JapiJapi

      Maineensa veroinen...jos haluaa maksaa kämpästään maltaita ja ei halua mitään palveluja lähelleen, niin onhan se.

      • Anonyymi

        ja haluaa talvella ostaa neliveto auton koska muilla ei tee siellä paskaakaan. Ja katsella omahyväsen näkösiä osa äkkirikastuneita tolloja. Mieti tarkkaan. Talvikunnossapito alaarvoista.


    • seutua!

      Pyynikki on kaunis, rauhallinen ja niin lähellä keskustaa! Toki on eroa, asunto esimerkiksi Pyynikintorin läheisyydessä vai Trikoon nurkilla rannassa. Sinnekään ei ole pitkä ja harjunjämien kiipeileminen tuo hyvät pohkeet ;) Pyynikintorilla on kauppaa ja kioskia ja Trikoollekin pääsee bussilla, jos ei joskus ehdi kävellä tai pyöräillä. Upeat ulkoilumaastot heti ovesta astuttua!!!! Mäntymetsät ja järvi kodin tuntumassa. myös Papinkatu ja Koulukatu jne.todella kivoja ja rauhallisia. P.s. itse en asu enää Pynsällä, mutta olin jonkun vuoden siellä vuokralla. Nauttikaa, ken voitte
      nimim. Kateellinen

    • lähellä Pyynikkiä

      ja Pispalaa,siinä Epilän kupeessa.
      Oma tuntemukseni Pyynikistä ja Pispalasta on se,että asunnot ovat todella (lue:liian) lähekkäin eli omaa rauhaa ei ole. Hinnat ovat todellakin pilvissä, miksihän aluetta arvostetaan niin kovin,sillä se on jo aivan liian täyteen dumpattu ja pian (vai joko jo nyt?) porukka riitelee kun naapurin postilaatikko tai roskapönttö on karvan verran toisen tontilla...
      Noh,vain minun mielipide:) Itse en sinne kuitenkaan muuttaisi,pidän hieman väljemmästä asumisesta ja koska meillä on koiria niin niidenkin kannalta erittäin huono alue asua.
      T. Entinen Siilinjärveläinen:)

    • Anonyymi

      MÄ TYKKÄÄN JA JOS EN ASUISI NYKYISESSÄ ASUINTALOSSA ASUIISIN PYYNUIKILLÄ

    • Anonyymi

      siellä asu ennen köyhät.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      915
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      680
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      644
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      636
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      87
      561
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      38
      482
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      71
      457
    Aihe