Olen muuttamassa Tampereelle ja olen kuullut kehuja Pyynikistä. Asuntojen hinnat tuntuvat olevan pilvissä, joten onko alue maineensa veroinen?
T: Kohta entinen Kuopiolainen
Pyynikki?
6
2351
Vastaukset
- JapiJapi
Maineensa veroinen...jos haluaa maksaa kämpästään maltaita ja ei halua mitään palveluja lähelleen, niin onhan se.
- Anonyymi
ja haluaa talvella ostaa neliveto auton koska muilla ei tee siellä paskaakaan. Ja katsella omahyväsen näkösiä osa äkkirikastuneita tolloja. Mieti tarkkaan. Talvikunnossapito alaarvoista.
- seutua!
Pyynikki on kaunis, rauhallinen ja niin lähellä keskustaa! Toki on eroa, asunto esimerkiksi Pyynikintorin läheisyydessä vai Trikoon nurkilla rannassa. Sinnekään ei ole pitkä ja harjunjämien kiipeileminen tuo hyvät pohkeet ;) Pyynikintorilla on kauppaa ja kioskia ja Trikoollekin pääsee bussilla, jos ei joskus ehdi kävellä tai pyöräillä. Upeat ulkoilumaastot heti ovesta astuttua!!!! Mäntymetsät ja järvi kodin tuntumassa. myös Papinkatu ja Koulukatu jne.todella kivoja ja rauhallisia. P.s. itse en asu enää Pynsällä, mutta olin jonkun vuoden siellä vuokralla. Nauttikaa, ken voitte
nimim. Kateellinen - lähellä Pyynikkiä
ja Pispalaa,siinä Epilän kupeessa.
Oma tuntemukseni Pyynikistä ja Pispalasta on se,että asunnot ovat todella (lue:liian) lähekkäin eli omaa rauhaa ei ole. Hinnat ovat todellakin pilvissä, miksihän aluetta arvostetaan niin kovin,sillä se on jo aivan liian täyteen dumpattu ja pian (vai joko jo nyt?) porukka riitelee kun naapurin postilaatikko tai roskapönttö on karvan verran toisen tontilla...
Noh,vain minun mielipide:) Itse en sinne kuitenkaan muuttaisi,pidän hieman väljemmästä asumisesta ja koska meillä on koiria niin niidenkin kannalta erittäin huono alue asua.
T. Entinen Siilinjärveläinen:) - Anonyymi
MÄ TYKKÄÄN JA JOS EN ASUISI NYKYISESSÄ ASUINTALOSSA ASUIISIN PYYNUIKILLÄ
- Anonyymi
siellä asu ennen köyhät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62915
- 119704
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79680Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm40644- 39636
- 87561
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 38482
- 41481
- 71457