Mahani on tosi turvoksissa ollut jo 4 pvä, kaksi tuttuani kysyivät minulta olenko raskaana? Voiko mahan turvotus olla merkki raskaudesta ja voiko jo mahasta nähdä sen?
Voiko mahan turvotus olla merkki raskaudesta?
5
1022
Vastaukset
- fsh
mahan turvotus voi johtua myös monesta muusta, esim. itselläni maha turpoaa aina tietystä ruuasta ja ennen menkkoja..
- jhgjfhfgh
Mahani on kyllä aina hiukan turvoksissa ennen menkkojakin, mutta alkuraskauden turvotus on jotain aivan muuta..
- Kirsikka kukka
jhgjfhfgh kirjoitti:
Mahani on kyllä aina hiukan turvoksissa ennen menkkojakin, mutta alkuraskauden turvotus on jotain aivan muuta..
Siis millaista? Mulla on maha jo ollut 5 pvä kuin potkupallo eikä turvotus lähde mihinkään ja rintoja särkee mahdottomasti.Mun menkat ei ole nyt tulossa et sitäkään se ei voi olla.
- tuttua
Kirsikka kukka kirjoitti:
Siis millaista? Mulla on maha jo ollut 5 pvä kuin potkupallo eikä turvotus lähde mihinkään ja rintoja särkee mahdottomasti.Mun menkat ei ole nyt tulossa et sitäkään se ei voi olla.
Mulla turposi vatsa aivan älyttömän kokoiseksi jo ennen kuin kuukautisten olisi pitänyt alkaa. ENkä saanut vedettyä sisään. Eli aika selvä raskausoire minun näkökulmastani. Ennen kuukautisia vatsa ei turpoa.
- Kirsikka kukka
tuttua kirjoitti:
Mulla turposi vatsa aivan älyttömän kokoiseksi jo ennen kuin kuukautisten olisi pitänyt alkaa. ENkä saanut vedettyä sisään. Eli aika selvä raskausoire minun näkökulmastani. Ennen kuukautisia vatsa ei turpoa.
en saa vedettyä mahaani sisään ja maha tuntuu painavalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1195214- 472879
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332812Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺312581Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231959En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä111747- 1181657
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231445Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101418- 971407