rt/pt

KEH

Elellään rv 27 2 ja tuplat mahassa toinen oikein päin, toinen perätilassa.
Keisarinleikkausko edessä?

6

1383

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5:n äiti

      Jos A-vauva on rt:ssa, niin yleensä -huom!: YLEENSÄ- synnytys normaalisti alakautta, jos mikään muu seikka ei tätä estä.
      B-vauva tulee helpommin perätilassakin, kun A on raivannu tien, mutta meilläpäin lantio kuvataan varmistamiseksi.

      Ja vielähän vauvat ehtii pyöriä ympäri useampaankin kertaan...

      Onnea!

      • Kokenut

        Synnytykseen on vielä aikaa ja voi tapahtua vielä muutoksia.
        Itselläni kaksoset olivat perätilassa vielä raskausvikolla 36 ja jossain vaiheessa ei enään tuntunut painavan enään niin paljon kylkiluita ja toinen vauva olikin kääntynyt oikeinpäin.
        Synnytys kesti 2h ja ensin syntyi A lapsi, jonka jälkeen B lapsi ei syntynytkään perätilassa vaan kääntyi oikeinpäin ja syntyi myös normaalisti.


    • poison girl

      oli noilla viikoilla vielä molemmat pää alaspäin kunnes viikolla 29 a vauva päätti kääntyä vielä perätilaan täällä kainuussa on käytäntö että jos a on perätilassa tehdään suuniteltu sektio riskien minimoimiseksi jos taas a olisi pää alaspäin ja b perätilassa niin silloin yritetään alakautta...noh mulla a pysy perätilassa ja keisarin leikauksella syntyivät rv 37,5 a painoi 3250g/b 3010g molemmat olivat 50cm pitkiä tsemppiä jokatapauksessa

      • KEH

        Mulla on B perätilassa.
        Millä viikoilla synnytystä aletaan tarkemmin miettimään?
        Mulla vauvat on olleet rakenneultrasta saakka rt ja pt, yksi lääkäri meinasi etteivät enää edes mahdu kääntymään...


      • poison girl
        KEH kirjoitti:

        Mulla on B perätilassa.
        Millä viikoilla synnytystä aletaan tarkemmin miettimään?
        Mulla vauvat on olleet rakenneultrasta saakka rt ja pt, yksi lääkäri meinasi etteivät enää edes mahdu kääntymään...

        äidin jaksamisen ja vauvojen hyvinvoinnin mukaan.Lääkärin mielestä mun mahanahkat oli jo liian tiukilla, ´kun vauvat olivat jo kolmekiloisia kumpikin kahta viikkoa ennen leikkausta antoi ajan


      • ja suomessa turvallista
        poison girl kirjoitti:

        äidin jaksamisen ja vauvojen hyvinvoinnin mukaan.Lääkärin mielestä mun mahanahkat oli jo liian tiukilla, ´kun vauvat olivat jo kolmekiloisia kumpikin kahta viikkoa ennen leikkausta antoi ajan

        meillä 10-v t-p kaksoset eikä ollu noin pieniä murheita aikanaan.oli mahassa 5-myoomaakin ja kaikki suomen pätevät lääkärit sai nätisti ulos.
        olen isä,ja olin tietty läsnä.
        100- vuotta sitten, tai pohjoismaitten ulkopuolella mulla ei olis 3 tärkeintä ihmistä,
        mutta onneks ollaan täällä, ja kyllä se leikkaus
        varmaan onnistuu teilläkin,tsemppiä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      121
      1718
    2. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      61
      1086
    3. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      144
      1059
    4. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      97
      895
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      76
      890
    6. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      23
      861
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      830
    8. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      749
    9. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      60
      745
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      721
    Aihe