Mitä tarkottaa niiku suurin piirtein Hanna Pakarisen go go biisin alku: pump pump it up, pump it up rigt now? Muuten osaankin koko laulun suomeksi paitsi en tota kohtaa...
Enkkua osaavat!
Hannafani 91
3
710
Vastaukset
- se...
että ala tanssia. Näin sen ymmärtäisin, nuorisokieltähän se on joka tapauksessa.
- hannafani
kiitos. Nyt ku rupesin miettimään niin sehän siihen sopii et ala tanssimaan... Ainaku Hanna laulaa go go:ta nii siinä alussahan se sillei ilmehtii et tarkottas et tanssis...
- Enkun osaaja
pumppaa se ylös, heti nyt"
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as453046Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232904- 462757
- 562608
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582508Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482490On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532261Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782158- 692058
- 452052