Elikkäs jos joku viisaampi vois avittaa tietämätöntä, oisin aikeissa hommata tollasen 1.8 passatin vm-98. saaks sitä ahdettua? tarviiks esim jarruja ym vaihtaa tms? hommaisin muuten suoraan 1.8T:n mut on kiire saada auto ja ei sopivaa turbo mallia löydy... kiire ois!! kiitos. :)
VW PASSAT 1.8 20v -98 SAAKO AHDETTUA?
7
2886
Vastaukset
- turbo212
Kai sen ahtaminen onnistuu, mutta lailliseksi et sitä mitenkään saa. Tai saa jos vie auton vtt pakokaasutesteihin jotka maksavat pitkälle toista tuhatta läpäisee auto ne tai ei. Eli kaikki autot mitkä ovat vähäpäästöisiä niin niihin ei voi laillisesti oikein tehoa lisätä.
- uudeltamaalta
ei tosiaankaan kannata.osta mieluimmin valmiiksi ahdettu peli,eli tehdas sellainen.se on hankintahinnaltaan kalliimpi mutta toimii varmasti.ja mikä parasta pääsee suoraan ajelemaan.moni suunnittelee turbon asentamista mutta
esim tuohon sinun autoon se tosiaankin on kannattamatonta.- vain turbo puuttuu
Toi päästötesti on kyl aika suolasen hintanen.. Eli laitetaan suoraan turbo malli hakuun. kiitän ja kumarran, säästitte mulle just useemmaan tonnin. =D
- passat 1.8t
vain turbo puuttuu kirjoitti:
Toi päästötesti on kyl aika suolasen hintanen.. Eli laitetaan suoraan turbo malli hakuun. kiitän ja kumarran, säästitte mulle just useemmaan tonnin. =D
eli jos turbo passattia etsit niin minulla olisi 97 malli myytävänä...laita tänne vaikka viestiä jos kiinnostaa?
- vain turbo puuttuu
passat 1.8t kirjoitti:
eli jos turbo passattia etsit niin minulla olisi 97 malli myytävänä...laita tänne vaikka viestiä jos kiinnostaa?
paljon ajettu? hinta? mis päin auto on?
- 1,8T
vain turbo puuttuu kirjoitti:
paljon ajettu? hinta? mis päin auto on?
Ruotsista löytyy paljon turbo passatteja. Ostin itte yhden viime vuona. Passat -99 1,8T, ajettu 90tkm. Maksoi 12500€ veroineen päivineen.
- osta turbomalli
Ei mitään järkeä. Jaksa vähän odottaa, niin saat sen jo tehtaalla turbolla varustetun Passatin.
Rahaa menee muuten ihan tuhottoman paljon enemmän kuin valmiin ostamiseen. Tai no jos saat sen vapari-Passatin lähes ilmaiseksi ~1-2te ja teet muutostyöt kaikki itse niin sitten ehkä. Paitsi että sitten sinulla on sellainen "omavalmisteinen" prosenttipommi, jota ei varmasti osta kukaan.
Jos teet tuollaisen swapin niin ota edes 1.8 4Motion Passatti tai 2.8 niin ei tarvitse edes vaihtaa mitään alustasta. Sittenhän se on oikeastaan sama jo laittaa sinne 2.7bi-T konekin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631596Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä291574Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701348Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2251262- 1281135
Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda1761115Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3271094Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271047- 781046
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3121043