VW PASSAT 1.8 20v -98 SAAKO AHDETTUA?

vain turbo puuttuu

Elikkäs jos joku viisaampi vois avittaa tietämätöntä, oisin aikeissa hommata tollasen 1.8 passatin vm-98. saaks sitä ahdettua? tarviiks esim jarruja ym vaihtaa tms? hommaisin muuten suoraan 1.8T:n mut on kiire saada auto ja ei sopivaa turbo mallia löydy... kiire ois!! kiitos. :)

7

2876

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turbo212

      Kai sen ahtaminen onnistuu, mutta lailliseksi et sitä mitenkään saa. Tai saa jos vie auton vtt pakokaasutesteihin jotka maksavat pitkälle toista tuhatta läpäisee auto ne tai ei. Eli kaikki autot mitkä ovat vähäpäästöisiä niin niihin ei voi laillisesti oikein tehoa lisätä.

    • uudeltamaalta

      ei tosiaankaan kannata.osta mieluimmin valmiiksi ahdettu peli,eli tehdas sellainen.se on hankintahinnaltaan kalliimpi mutta toimii varmasti.ja mikä parasta pääsee suoraan ajelemaan.moni suunnittelee turbon asentamista mutta
      esim tuohon sinun autoon se tosiaankin on kannattamatonta.

      • vain turbo puuttuu

        Toi päästötesti on kyl aika suolasen hintanen.. Eli laitetaan suoraan turbo malli hakuun. kiitän ja kumarran, säästitte mulle just useemmaan tonnin. =D


      • passat 1.8t
        vain turbo puuttuu kirjoitti:

        Toi päästötesti on kyl aika suolasen hintanen.. Eli laitetaan suoraan turbo malli hakuun. kiitän ja kumarran, säästitte mulle just useemmaan tonnin. =D

        eli jos turbo passattia etsit niin minulla olisi 97 malli myytävänä...laita tänne vaikka viestiä jos kiinnostaa?


      • vain turbo puuttuu
        passat 1.8t kirjoitti:

        eli jos turbo passattia etsit niin minulla olisi 97 malli myytävänä...laita tänne vaikka viestiä jos kiinnostaa?

        paljon ajettu? hinta? mis päin auto on?


      • 1,8T
        vain turbo puuttuu kirjoitti:

        paljon ajettu? hinta? mis päin auto on?

        Ruotsista löytyy paljon turbo passatteja. Ostin itte yhden viime vuona. Passat -99 1,8T, ajettu 90tkm. Maksoi 12500€ veroineen päivineen.


    • osta turbomalli

      Ei mitään järkeä. Jaksa vähän odottaa, niin saat sen jo tehtaalla turbolla varustetun Passatin.

      Rahaa menee muuten ihan tuhottoman paljon enemmän kuin valmiin ostamiseen. Tai no jos saat sen vapari-Passatin lähes ilmaiseksi ~1-2te ja teet muutostyöt kaikki itse niin sitten ehkä. Paitsi että sitten sinulla on sellainen "omavalmisteinen" prosenttipommi, jota ei varmasti osta kukaan.

      Jos teet tuollaisen swapin niin ota edes 1.8 4Motion Passatti tai 2.8 niin ei tarvitse edes vaihtaa mitään alustasta. Sittenhän se on oikeastaan sama jo laittaa sinne 2.7bi-T konekin...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe