Johan on meille leijonille Tanhuan horoskooppin mukaan tulossa villi heinäkuu:
"Leijona
Alkukuusta Venus virittelee vielä lemmen ansojaan ollessaan yhtymässä Saturnukseen. Saattaapa olla että heinäkuun alussa kolahtaa kohdalle jotain todella koskettavaa. Jos näin käy, niin kortit on ehdottomasti katsottava katkeraan loppuun saakka. Jos kohdalle sattuukin lottovoitto, niin kysymyksessä on koko loppuelämän kestävä sielunkumppanuus sen oikean kanssa. Rohkeutta tällaisen suuren rakkauden vastaan ottamiseen sitten tarvitaankin hirmuinen määrä, sillä varmistuksia ei kannata lähteä kyselemään. Intohimon lieskat lyövät uskomattoman korkealle, eikä silloin kysytä aikaisemman suhteen laatua. Sinun on pakko päättää mitä haluat."
Johan on
4
1072
Vastaukset
- blueone....
sivun (Aboanet Oy) mukaan tällainen : )
"Kuukausihoroskooppi - Heinäkuu - Leijona 23.7.-22.8.
Kesän kuumin tai ei, heinäkuu on Leijonan luonteelle yleensä perin rentouttava. Heinäkuu tosin alkaa Venuksen ja Saturnuksen yhtymällä merkissäsi, joten vastuuta ja velvoitteita sisältävät ihmissuhteet pitävät sinua tiukassa otteessa. Järjen ja sydämen yhdistämiseen tähtäävät liitot ovat nyt tapetilla. Vakava henki saattaa olla hallitseva, kevyt jellonamainen lököttely ei sovikaan heti kuvaan. Ongelmallisia tunne-elämän lukkiutumia voi olla pakko purkaa kuukauden alussa, ja niistä voi jäädä pitkäaikaista miettimisen aihetta. Tilanne normalisoituu myöhemmin Jaksolla 7.-9.7. Venuksen ja Pluton kolmio antaa mahdollisuuden parantaa tunteiden ilmaisun rehellisyyttä ja lähestyä kumppania rakentavassa hengessä. Kuukauden lopuksi Saturnus lähestyy jo merkkisi loppua, mutta Mars tekee siihen kovan kulman jolloin tunnet olevasi pakkotilanteessa tai joudut puurtamaan rajusti rasittavien töiden tai ihmissuhteiden kanssa. Kuukausi loppuu ajolähtöön tai maaniseen energian purkaukseen." - löytyy!
Ihanku mun viime lokakuu. Horoskoopin tekijät vois kans laittaa niihi et "Huom. jos jämähdät paikoillesi odottamaan mitään ei tapahdu ja kaikki tilaisuudet menee!" Blää-ä
- hyvä...
Mä olenkin odotellut erään leijonan tekevän ratkaisevan liikun, ja tietenkin minun suuntaani. ;) Jospa se nyt vihdoin tapahtuisi... :)
*odottaa vesi kielellä leijonan tipahtamista suuhuni* - tanhua(rapu)
haluaa varmistaa,että saa nannaa jatkossakin.meinaan sen vaimo on leijona:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 133293
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831629Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2641468Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731445Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2371341Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121120Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341060- 921003
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65993