Olis kiva nähdä kokonaan :)
http://www.youtube.com/watch?v=uWVv_98qdGQ
tämä leffa..
5
838
Vastaukset
- ...noir
sehän on "Valo Taivaalta."
olisikohan sieltä jostain 90-luvun puolivälistä. kasettina luulisi olevan vielä suht' helppo löytää vuokraamoista.
ihan hyvä ns. realistinen käsitys abduktiosta - OCD
Omistan kyseisen elokuvan ja olen lukenut tapahtumasta kirjoitetun kirjan. Olen tämän tapahtuman ns. pieni *asiantuntija* koska olen siihen perehtynyt jo useamman vuoden ajan.
Huomautuksena kun katsot elokuvan niin tapahtumat ufo-aluksessa ovat täysin fiktiiviset ja keksityt. Travis Walton ei muista juuri mitään tapahtuneesta... - Veteranfan
Omistan kyseisen leffan DVD:nä,olisiko 2005.vuoden julkaisu Suomi-tekstinä ? Löytyy varmasti Filmifriikistäkin,ellei ole jo loppunut ?
Elokuva on enemmän draama kuin trilleri,tuo netin kohtaus leffasta on se jännittävin loppu huipentuma.- PinkCatz
Siinä Valo Taivaalta DVD-julkaisussa mitään hyviä extroja...haastatteluja ym...?
- butterfly123
PinkCatz kirjoitti:
Siinä Valo Taivaalta DVD-julkaisussa mitään hyviä extroja...haastatteluja ym...?
että jos asuu pk-seudulla niin monia leffoja voi varata kirjastosta (maksaa 50 centtiä) kuten myös tämän http://www.helmet.fi/search*fin/?searchtype=t&searcharg=valo taivaalta&searchscope=9&Submit.x=4&Submit.y=16
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1892395
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,911714Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1861508Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141395Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2461223Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita441154- 431030
- 98929
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan51857- 85855