Tietääkö kukaan mikä elokuva on kyseessä:
-Se tuli joskus 90 -luvulla tai aivan 2000-luvun alussa yleltä perjantai iltapäivänä, jolloin tuli vielä nuorten elokuvia.
-Elokuvassa pääosassa oli poikia, joiden piti jakaa sanomalehtiä (muistaakseen kerätäkseen johonkin rahaa?).
-Sitten siellä oli joku omituinen talo, johon ne ei voineet toimittaa ssanomalehteä jostakin syystä (mikäli nyt muistan oikein).
-Elokuva on mitä luultavammin 90-luvulla tehty. -Sitten elokuvassa, muistaakseni joku pojista kävi jonkun yksinäisen, vanhan naisen luona joka leipoi/antoi pojalle pikkuleipiä.
Mikä elokuva kyseessä? APUA!!!
6
825
Vastaukset
- jebsjebs
Kaikella kunnioituksella sanon tämän mahdollisimman kohteliaasti: Kannattaako vaivata päätään lähes 10 vuoden takaisella elokuvalla.. ?? ;)
- Nimetön
kannattaa, jos kyseessä on hyvä leffa!!
- selväääää
Nimetön kirjoitti:
kannattaa, jos kyseessä on hyvä leffa!!
Noooh.. Asioitas.. :) Ollaan nyt sitte ihan asiallisia ni mulla eij ainakaa oo mitää tietoa että mikä leffa mahtaa olla kyseessä.. :)
- Marienhof
maalainen elokuva oli?
- Nimetön
...Amerikkalainen
- Marienhof
Nimetön kirjoitti:
...Amerikkalainen
voit katsoa aiemmin Ylen kanavilla esitettyjä elokuvia:
http://www.yle.fi/tv1/elokuvat/elokuva-arkisto/index.htm
http://www.yle.fi/tv2/elokuvat/elokuvat_arkisto.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 785266
- 1253624
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj413486- 513104
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262778Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72329- 242111
- 1992000
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4251654Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91588