En tarkalleen ottaen ymmärrä edes mitä tapahtui, mutta kauriilta nyt on turha yrittää edes kysyä.
Jostain väärinkäsityksestä ilmeisesti kaurismies ystäväni käsitti,että pyysin vain häntä ulos tällä viikolla, vaikka tarkoitin tapaamista isommalla porukalla. Sain tylyn vastauksen, tekstiviestillä siis, ja sen jälkeen hän en ole hänestä mitään kuullut. Edes messingerissä tai muussa sellaisessa, vaikka ennen aina edes tervehdittiin. Säikähti? Ei kai sentään...
kaurismies säikähti?
en ymmärrä
2
1201
Vastaukset
- ...
että säikähti. Entäpä jos selittäisit tekstiviestillä tms, tuskin mitään häviäisit?
- älä selitä
jos äijä on niin tylsä, että on täynnä itseään. Anna mennä! parempi niin kuin pussillinen selityksiä, Show must go ooooon!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932109Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671557YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741329Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2391214- 731180
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511041Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2521006Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51926Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88901