Vesimiehen

käyttäytymisestä

Onko ihan tavallista vesimiehelle, että kun hän kadottaa mielenkiinnon, niin jättää vain vastailematta viesteihin tai soittoihin? Pyrkiikö tällä tavalla viestittämään, ettei enää halua olla yhteydessä, muttei halua sanoa suoraan tai loukata?

Entä humaltuuneena yhteydenotot, mistä ne kertovat?

37

11218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vesimiehet

      vastauksia!! saman haluun mäkin tietää, just noin mulle kävi veskari miehen kanssa..

      • kaksosnaikkonen

        haluaa myös tietää miksi veskari on välillä niin
        "vedoton",eikö jaksa vai eikö kiinnosta?
        Ja just tämä ,että miks sitten humalassa muistuu mieleen!!!!!!!
        Kaksosen kanssa käy "ohrasesti",jos ei "jaksa" pitää yhteyttä!!


      • niin..
        kaksosnaikkonen kirjoitti:

        haluaa myös tietää miksi veskari on välillä niin
        "vedoton",eikö jaksa vai eikö kiinnosta?
        Ja just tämä ,että miks sitten humalassa muistuu mieleen!!!!!!!
        Kaksosen kanssa käy "ohrasesti",jos ei "jaksa" pitää yhteyttä!!

        käy sitten muuten kalan kanssakin, jos ei yhteyttä kiinnosta tai välitä tai jaksa pitää. Ja tämän kalan kanssa kävi jo.. ;)
        No mitä kävi.. haksahdin toiseen vesimieheen, heh. ;)


    • VeskariN

      että kun mielenkiinto häviää, niin osa varmaan jättää vastaamatta. Itse kyllä vastaisin kerran ja niin, ettei jää epäselväksi. Humaltuneena yhteydenotot johtuvat ehkä siitä, että veskarit haluavat kuitenkin olla kavereita kaikkien kanssa tai sillä hetkellä jotenkin vaan tulee mieleen ihminen, josta kuitenkin haluaa jotenkin pitää kiinni. Me vaan "liidellään" aina vähän muualla, sori.

    • VesimiesN

      Valitettavasti olen itsekin käyttäytynyt monen monta kertaa juuri noin..!
      Minulle on ollut jotenkin helpompaa olla ottamatta yhteyttä,jos "kiinnostus lopahtaa".Olen saattanut olla hyvinkin kiinnostunut ihmisestä,mutta kun se järki...Ajattelen liikaa asioita ja jos ajattelen,ettei joku juttu tule onnistumaan,hylkään vain sen.Ei se itsellekään välttämättä ole helppoa,mutta kun toisellehan ei voi näyttää,miten paljon sattuu...Eli välttämättä ei ole kyse kiinnostuksen loppumisesta,jos ei vesimies ota yhteyttä.Mutta jos on,niin vesimiehen on helpompi vain hiljalleen jättää asia taka-alalle,sitä sen tarkemmin selittelemättä.Ei se ole reilua toista kohtaan,mutta se vaan on helpompaa.Vesimies osaa olla nimittäin hyvin itsekäs välillä.

      Kännipuhelut ovat myös tuttuja,itsekin olen niitä harrastanut nuoruusvuosinani. :) Eli esim joku biisi baarissa, tai ihan mikä tahansa,saattaa muistuttaa vesimiestä jostain ihmisestä ja sitten sitä on vaan pakko sille ihmiselle soittaa.Ja vesimies tosiaan haluaa myös olla kaikkien kaveri eikä tajua,että entiselle rakastetulle se ei ehkä ole ihan niin yksinkertaista.Juuri niin teki entinen vesimies-poikaystäväni minulle.

      Että kaikin puolin vaikeita tapauksia ollaan.Mutta sitten kun oikeasti välitetään toisesta ihmisestä,niin kyllä se näytetään.Koittakaa muut kestää meitä... :)

      • ap...

        Kirjoitit hyvin samalla tavalla kuin mitä olen oppinut vesimiestäni tuntemaan. Hän on juuri tuollainen ja usein on sanonut "mä oon vain tälläinen", piste. Tiedän, että vesimieheni rakastaa minua, mutta meillä on etäisyyttä jne, joten yhteinen tulevaisuus ei ole kovin helppo toteuttaa.

        Yrittää unohtaa ja sitten kuitenkin kännihumalassa soitellaan ja viestejä laitellaan. Me ihmiset ollaan erilaisia, jos toinen halutaan unohtaa, kuten tässä tapauksessa mut, niin sitten on parempi antaa toisen mennä kuin roikkua vuosikaudet kiinni. Ehkä hän pelkää, että löydän lopulta kuitenkin toisen ja samalla pelkää, että satuttaa itsensä.

        Kyllä mä silti nyt lopetan itse tämän ja jatkan eteenpäin, ehkä hän myöhemmin ymmärtää, että olisi kannattanut edes yrittää eikä pelätä asoita, joita ei tarvinnut pelätä.


      • vuosien kidutus
        ap... kirjoitti:

        Kirjoitit hyvin samalla tavalla kuin mitä olen oppinut vesimiestäni tuntemaan. Hän on juuri tuollainen ja usein on sanonut "mä oon vain tälläinen", piste. Tiedän, että vesimieheni rakastaa minua, mutta meillä on etäisyyttä jne, joten yhteinen tulevaisuus ei ole kovin helppo toteuttaa.

        Yrittää unohtaa ja sitten kuitenkin kännihumalassa soitellaan ja viestejä laitellaan. Me ihmiset ollaan erilaisia, jos toinen halutaan unohtaa, kuten tässä tapauksessa mut, niin sitten on parempi antaa toisen mennä kuin roikkua vuosikaudet kiinni. Ehkä hän pelkää, että löydän lopulta kuitenkin toisen ja samalla pelkää, että satuttaa itsensä.

        Kyllä mä silti nyt lopetan itse tämän ja jatkan eteenpäin, ehkä hän myöhemmin ymmärtää, että olisi kannattanut edes yrittää eikä pelätä asoita, joita ei tarvinnut pelätä.

        Näin se on vaan nähtävä. Itselläni ollut pitkäaikainen miesveskari suhde, tai jos sitä edes sellaiseksi voi kutsua. Nyt hänellä uusi nainen, mutta silti useasti yhteydessä kanssani ja erioten juuri humalapäissään. Viimeksi ilmoitti minulle että minun pitäsisi löytää hyvä mies...luoja kuinka voi joku olla kypsymätön, ei sitä tarvitsse heti uutta hankkia, ja olla lähimmäisriippuvainen.


      • samaa
        vuosien kidutus kirjoitti:

        Näin se on vaan nähtävä. Itselläni ollut pitkäaikainen miesveskari suhde, tai jos sitä edes sellaiseksi voi kutsua. Nyt hänellä uusi nainen, mutta silti useasti yhteydessä kanssani ja erioten juuri humalapäissään. Viimeksi ilmoitti minulle että minun pitäsisi löytää hyvä mies...luoja kuinka voi joku olla kypsymätön, ei sitä tarvitsse heti uutta hankkia, ja olla lähimmäisriippuvainen.

        sarjaa. Miten horoskoopeissa yksinkertaisesti voi olla tiettyjä piirteitä, en edes yleensä usko horoskooppeihin, mutta kyllä niiden luonteenpiirteissä on jotain yhtäläisyyttä.

        Itse olen juuri näin ajatellut, että jos toinen on kypsymätön hoitamaan asioita ja suhteita, niin sitten saa olla sitä jonkun toisen kanssa. Minä en palloteltavaksi enää ryhdy. Sitähän hän tietysti teki pitkään, mutta nyt yksinkertaisesti on jatkettava matkaa. Samaa mullekin on sanottu, että saa naisia vaikka kuinka mut kukaan ei kiinnosta ja sitten soitetaan mulle humalassa kun ei ollut taaskaan ketään sopivaa. Alkaa jo todella tuntuu pahalta riepottelemiselta. Kiitos ei ja ei kiitos.


      • olleet
        samaa kirjoitti:

        sarjaa. Miten horoskoopeissa yksinkertaisesti voi olla tiettyjä piirteitä, en edes yleensä usko horoskooppeihin, mutta kyllä niiden luonteenpiirteissä on jotain yhtäläisyyttä.

        Itse olen juuri näin ajatellut, että jos toinen on kypsymätön hoitamaan asioita ja suhteita, niin sitten saa olla sitä jonkun toisen kanssa. Minä en palloteltavaksi enää ryhdy. Sitähän hän tietysti teki pitkään, mutta nyt yksinkertaisesti on jatkettava matkaa. Samaa mullekin on sanottu, että saa naisia vaikka kuinka mut kukaan ei kiinnosta ja sitten soitetaan mulle humalassa kun ei ollut taaskaan ketään sopivaa. Alkaa jo todella tuntuu pahalta riepottelemiselta. Kiitos ei ja ei kiitos.

        yksinkertaisesti riittämättömiä vesimiehillenne. Mutta vesimieskin on ihminen ja ihminen ei haluaa olla yksin. Silloin se turvautuu mieluummin johonkin tuttuun kuin tuntemattomaan.

        Yksi asia mikä taitaa pitää paikkansa monessakin vesimiehessä on se, että vesimies tarvitsee aika ajoin yksinäisyytensä. Jokainen sitä tarvitsee. Kuin moni taas uskaltaa olla myös yksin itsensä kanssa? Jos te haluatte olla vesimiehen kanssa, teidän pitää huomata, että vesimies kehityy koko ajan ihmisenä. Kehityy ja oppii tekemällä rohkeasti virheitä. Muulla tavalla ei ole mahdollista oppia kuin tekemällä virheitä ensiksi. Ja voidakseen olla vesimiehen kanssa, on haluttava kehittyä ihmisenä itsekin. Muuten putoa äkkiä kärryiltä ja onkin tällä palstalla ihmettelemässä, että mikä niitä vesimiehiä vaivaa...

        Avoimempaa mieltä ja hyvää kesää kaikille! Ei me vesimiehet niin pahoja olla kuin moni voisi luulla. Ahdasmielisyys ei kuulu monenkaan vesimiehen piirteisiin. Ahdasmielisyys on aina rajoittavaa. Pitääkö vesimiehet rajoista?


      • päivänselvää,
        olleet kirjoitti:

        yksinkertaisesti riittämättömiä vesimiehillenne. Mutta vesimieskin on ihminen ja ihminen ei haluaa olla yksin. Silloin se turvautuu mieluummin johonkin tuttuun kuin tuntemattomaan.

        Yksi asia mikä taitaa pitää paikkansa monessakin vesimiehessä on se, että vesimies tarvitsee aika ajoin yksinäisyytensä. Jokainen sitä tarvitsee. Kuin moni taas uskaltaa olla myös yksin itsensä kanssa? Jos te haluatte olla vesimiehen kanssa, teidän pitää huomata, että vesimies kehityy koko ajan ihmisenä. Kehityy ja oppii tekemällä rohkeasti virheitä. Muulla tavalla ei ole mahdollista oppia kuin tekemällä virheitä ensiksi. Ja voidakseen olla vesimiehen kanssa, on haluttava kehittyä ihmisenä itsekin. Muuten putoa äkkiä kärryiltä ja onkin tällä palstalla ihmettelemässä, että mikä niitä vesimiehiä vaivaa...

        Avoimempaa mieltä ja hyvää kesää kaikille! Ei me vesimiehet niin pahoja olla kuin moni voisi luulla. Ahdasmielisyys ei kuulu monenkaan vesimiehen piirteisiin. Ahdasmielisyys on aina rajoittavaa. Pitääkö vesimiehet rajoista?

        että jokainen tarvitsee vapautensa ja itsenäisyytensä. Kyllä meissä muissakin horoskooppimerkeissä on tietysti ihmisiä, jotka niitä tarvitsevat, eikä kyse ole sitomisesta, vaan sitoutumisesta, joka tulee luonnostaan kun haluaa elää ja olla toisen ihmisen kanssa. Vapaus ja itsenäisyys tulee luottamuksen ja hyvän olon kylkiäisinä, ollessaan tasavertaisina kumppaneina.

        Jos on riittämätön toiselle, silloin ei ole toiselle se oikea ja pitää olla iloinen, ettei juttu jatkunut pidempään. Mutta vesimiehet voisivat joskus laskeutua alas puusta ja tavoitella sitä normaalia arkea, koska se onni tulee juuri siitä. Ylpeys joidenkin kohdalla (tunnen monta vesimiestä, ja heissä on yhtäläisyyksiä) on niin suunnattoman suuri, ettei edes omaa virhettä tai toiselle aiheuttamaa pahaa mieltä voi pyytää anteeksi, he vain toteavat, olen mikä olen. Silloin on onnellinen, ettei sitoutunut pidemmäksi aikaa ihmiseen, joka on hyvä sisältä, mutta vielä kehittymätön ja voi toivoa, että joskus kun aikaa on kulunut molemmilla, niin ehkä polut vielä yhteen johtaa. Ja jos eivät johda, silloin ei ollut tarkoituskaan johtaa. Vesimiehet ovat ihania luonteita, mutta heidän ylpeys ja itsekkyys ovat joskus hyvin raastavia. Virheitä teemme jokainen, se on selvä, ja niiden kautta on tarkoitus oppiakin ja niinhän me jokainen teemmekin tahollamme, opimme ja nousemme ylös uutta huomista varten.


      • VesimiesN
        olleet kirjoitti:

        yksinkertaisesti riittämättömiä vesimiehillenne. Mutta vesimieskin on ihminen ja ihminen ei haluaa olla yksin. Silloin se turvautuu mieluummin johonkin tuttuun kuin tuntemattomaan.

        Yksi asia mikä taitaa pitää paikkansa monessakin vesimiehessä on se, että vesimies tarvitsee aika ajoin yksinäisyytensä. Jokainen sitä tarvitsee. Kuin moni taas uskaltaa olla myös yksin itsensä kanssa? Jos te haluatte olla vesimiehen kanssa, teidän pitää huomata, että vesimies kehityy koko ajan ihmisenä. Kehityy ja oppii tekemällä rohkeasti virheitä. Muulla tavalla ei ole mahdollista oppia kuin tekemällä virheitä ensiksi. Ja voidakseen olla vesimiehen kanssa, on haluttava kehittyä ihmisenä itsekin. Muuten putoa äkkiä kärryiltä ja onkin tällä palstalla ihmettelemässä, että mikä niitä vesimiehiä vaivaa...

        Avoimempaa mieltä ja hyvää kesää kaikille! Ei me vesimiehet niin pahoja olla kuin moni voisi luulla. Ahdasmielisyys ei kuulu monenkaan vesimiehen piirteisiin. Ahdasmielisyys on aina rajoittavaa. Pitääkö vesimiehet rajoista?

        Vesimiehet usein etsivät "sitä oikeaa" ja muut ovat vain jotain varavaihtoehtoja. Toki saattavat oikeastikin välittää näistä muista, mutta lähtevät helposti lätkimään, jos löytävät ihmisen, joka on enemmän sen oikean kaltainen.

        Kun se oikea sitten löytyy, vesimies on ihan hyvä kumppani. Ei ole tosiaankaan ahdasmielinen,ei liian mustasukkainen ja kehittyy koko ajan. Huomioi kumppaninsa joka tilanteessa eikä petä. Vesimies vaan tarvitsee ne hetket itsekseen. Toisaalta itse olen huomannut, että päivä päivältä on vaikeampaa olla erossa rakkaastani ja kun olen yksin, olen jotenkin hukassa. Eli tuo vapauden kaipuu on jo kai mennyt ohi ja kultani avulla minusta on tullut jotenkin herkempi ja ymmärtäväisempi ihminen. Toisilta ihmisiltä siis voi oppia paljon, kunhan he eivät vaan tuputa neuvojaan vesimiehelle...


      • veskarin melkein oma
        vuosien kidutus kirjoitti:

        Näin se on vaan nähtävä. Itselläni ollut pitkäaikainen miesveskari suhde, tai jos sitä edes sellaiseksi voi kutsua. Nyt hänellä uusi nainen, mutta silti useasti yhteydessä kanssani ja erioten juuri humalapäissään. Viimeksi ilmoitti minulle että minun pitäsisi löytää hyvä mies...luoja kuinka voi joku olla kypsymätön, ei sitä tarvitsse heti uutta hankkia, ja olla lähimmäisriippuvainen.

        ole kypsymättömyydestä, vaan liiasta rärkeilystä. Veskari puhtii ja analysoi, eikä hän tajua tuon taivaallista siitä, että joku voisi loukkaantua järkijutuista. Hän vaan one sellainen, kuten itsekin asian ilmaisee: "olen vain tällainen"... mikäli tarrautujan haluat, ota rapu taikka kala, mutta kierrä vesimies kaukaa...


      • Siksikin
        veskarin melkein oma kirjoitti:

        ole kypsymättömyydestä, vaan liiasta rärkeilystä. Veskari puhtii ja analysoi, eikä hän tajua tuon taivaallista siitä, että joku voisi loukkaantua järkijutuista. Hän vaan one sellainen, kuten itsekin asian ilmaisee: "olen vain tällainen"... mikäli tarrautujan haluat, ota rapu taikka kala, mutta kierrä vesimies kaukaa...

        Että vesimiehen ego on suuri ja ilman katetta. Törkimyksiä järjestään. Eikä ne ole edes viisaita. Kuvitelua kaikki.


      • ihan tässä maailmassa
        Siksikin kirjoitti:

        Että vesimiehen ego on suuri ja ilman katetta. Törkimyksiä järjestään. Eikä ne ole edes viisaita. Kuvitelua kaikki.

        vaan hiukan aikaansa edellä. Siksi niiden kanssa on joskus vaikea tulla juttuun tai ymmärtää niiden aivoituksia.


      • maailmassa
        ihan tässä maailmassa kirjoitti:

        vaan hiukan aikaansa edellä. Siksi niiden kanssa on joskus vaikea tulla juttuun tai ymmärtää niiden aivoituksia.

        tai ei. Usemmiten tuntuu, etteivät.


      • Että Miksi
        Siksikin kirjoitti:

        Että vesimiehen ego on suuri ja ilman katetta. Törkimyksiä järjestään. Eikä ne ole edes viisaita. Kuvitelua kaikki.

        ....Vesimiehen on hajotettava kaikki ympärilläoleva? Liittyykö se tohon egoon? Muistakaa kuitenkin että itse ei kasva yhtään suuremmaksi nujertamallä muita.


      • ja muutenkin koko ihminen
        olleet kirjoitti:

        yksinkertaisesti riittämättömiä vesimiehillenne. Mutta vesimieskin on ihminen ja ihminen ei haluaa olla yksin. Silloin se turvautuu mieluummin johonkin tuttuun kuin tuntemattomaan.

        Yksi asia mikä taitaa pitää paikkansa monessakin vesimiehessä on se, että vesimies tarvitsee aika ajoin yksinäisyytensä. Jokainen sitä tarvitsee. Kuin moni taas uskaltaa olla myös yksin itsensä kanssa? Jos te haluatte olla vesimiehen kanssa, teidän pitää huomata, että vesimies kehityy koko ajan ihmisenä. Kehityy ja oppii tekemällä rohkeasti virheitä. Muulla tavalla ei ole mahdollista oppia kuin tekemällä virheitä ensiksi. Ja voidakseen olla vesimiehen kanssa, on haluttava kehittyä ihmisenä itsekin. Muuten putoa äkkiä kärryiltä ja onkin tällä palstalla ihmettelemässä, että mikä niitä vesimiehiä vaivaa...

        Avoimempaa mieltä ja hyvää kesää kaikille! Ei me vesimiehet niin pahoja olla kuin moni voisi luulla. Ahdasmielisyys ei kuulu monenkaan vesimiehen piirteisiin. Ahdasmielisyys on aina rajoittavaa. Pitääkö vesimiehet rajoista?

        Ainakin veskari jota olen tapaillut on helvetin kova tenttamaan, vaikka itse voi kadotakkin, niin teeppä itse sama temppu, niin tenttaus on armotonta..


      • tälläinen
        Että Miksi kirjoitti:

        ....Vesimiehen on hajotettava kaikki ympärilläoleva? Liittyykö se tohon egoon? Muistakaa kuitenkin että itse ei kasva yhtään suuremmaksi nujertamallä muita.

        tarkottaa sitä että vihasena vesimies ei ajattele järkevästi ja tästä syystä päästää fyysiset voimavarat irti jonka seurauksena saattaa aiheuttaa paljon tuhoa.


      • että hajoat
        Että Miksi kirjoitti:

        ....Vesimiehen on hajotettava kaikki ympärilläoleva? Liittyykö se tohon egoon? Muistakaa kuitenkin että itse ei kasva yhtään suuremmaksi nujertamallä muita.

        et ole vesimiehelle kylliksi riippumaton. Ei hän sinua yritä hajoittaa, hän rakastaa vaan vapauttaan niin paljon, että ei halua tulla sidotuksi. Jos sinä odotat sitoutumista, etsi härkä tai rapu. Niiden kanssa saat rauhassa leikkiä tiiviitä kotileikkejä. Avain veskarin sydämeen ei löydy sitoumuksista vaan näennäisestä vapaudesta, jonka hälle suot, niin hänen ei tarvitse lähteä sinua karkuun!


      • ap.
        että hajoat kirjoitti:

        et ole vesimiehelle kylliksi riippumaton. Ei hän sinua yritä hajoittaa, hän rakastaa vaan vapauttaan niin paljon, että ei halua tulla sidotuksi. Jos sinä odotat sitoutumista, etsi härkä tai rapu. Niiden kanssa saat rauhassa leikkiä tiiviitä kotileikkejä. Avain veskarin sydämeen ei löydy sitoumuksista vaan näennäisestä vapaudesta, jonka hälle suot, niin hänen ei tarvitse lähteä sinua karkuun!

        Kyllä itsekin rakastan vapautta, ehkä jopa enemmän kuin hän. Hän on kauemmin ollut sinkkuna, itse vasta vähän aikaa.

        Härän kanssa olen joskus kokeillut, ja särin hänen sydämensä riippumattomuudellani, ei voinut kesyttää vapaata luonnettani. Kotileikit on kivoja, mutta oma vapaus asioihin ja ystäviin pitää ehdottomasti olla.


      • Tuttua

        Toi oli kuin minua!!! Ketä sä oot sä oot samanlainen kuin minä. Mä oon ihan ällikällä??

        Ei toi voi olla totta?


    • kuulleet varhaisesta

      dementiasta? tiedä siitä johtuuko se horoskooppimerkistäni vai mistä, mutta minulla on usein taipumusta yksinkertaisesti unohtaa soittaa muutamaan päivään, mutta vastaamatta en jätä. en kuitenkaan halua roikkua pallona ja kahleena toisen nilkassa ihmissuhteesssa, joten annan toiselle osapuolelle runsaasti tilaa. samoja merkkejä olen huomannut muutamassa muussakin vesimiehessä

    • marraskuunneito

      Ainakin skorpionin ja vesimiehen yhteiselo näyttää olevan vaikeasti soviteltavissa yhteen. Vesimiehen vapauden kaipuu ja skorpionin "omistustarve" muodostaa sellaisen yhtälön, ettei kukaan ole onnellinen... Eikä kumpikaan tee väärin loppujen lopuksi, kumpikin toimii tavalla joka on itselle ominainen. Minun kohdallani kuitenkin näyttäisi nyt siltä, ettei tätä yhtälöä saada mitenkään toimivaksi. Onko jollakin parempia kokemuksia? Tai vinkkejä annettavaksi? Mutta onhan se toki niin, että jos haluaa koiran ei kannata ottaa kissaa, ja jos kuitenkin ottaa, turha hermostua, jos se ei opi haukumaan... joten ehkä pitää antaa vaan vesimiehen uida avaramille vesille ja jäädä itse maalailemaan taivaanrantaa hehuvilla väräeillä...

      • vesimies,skorpparinainen

        tästä minäkin olisin kiinnostunut, millainen yhdistelmä?


      • kymmenen kertaa
        vesimies,skorpparinainen kirjoitti:

        tästä minäkin olisin kiinnostunut, millainen yhdistelmä?

        päivässä nussia ja vielä tulee töihin tsekkaussoittoja, että oonko varmasti duunissa enkä vieraissa. Mä olin tukehtua sen skorpparin kyyläämiseen.


    • evita

      olen vesimiesnainen ja jostai syystä en jaksa olla kiinnostunut ihmisestä kauaa:(ja sitten mua alkaa ahdistamaan ku löhetellään viestiä perään nja soitellaan ...silloin menee lopullinen kiinostus.tarvin vapautta ja suon sen myös muille joten odotan että ei tolleen painosteta...mä ainaki poistan puh luettolasta aika nopeesti...

      • HärkäMies

        Olen hengailut jonkin aikaa VesimiesN kanssa. Hänellä tuntuu olevan pakottava tarve ottaa yhteyttä menneisiin suhteisiinsa, varsinkin yhdenillan suhteisiinsa. Se on pistänyt ihmetyttämään ja väittää ettei ole mitään heidän kanssaan. Vaikka sanoo saaneensa tarjouksia lähemmistä tarjouksista ym. Pistää ihmettelemään mikä tarkoitus tuollaisella käytöksellä on. Miksi pitää antaa toiseen päähän puhelinta antaa ymmärrys toisista ajatuksista? En pidä yhteyttä menneisiin suhteisiin, kun ei ole mitään tarvetta. Ei kiinnosta ottaa suuremmin kantaa hänen touhuisinsa, tuottaa vain enemmän riitaa. Katson vähän aikaa touhua ja lähden lätkimään, jos jatkuu samanlaisena suhde. Mitä itseään kiusaamaan sen enempää tuollaisessa suhteessa...


      • vesiwomen
        HärkäMies kirjoitti:

        Olen hengailut jonkin aikaa VesimiesN kanssa. Hänellä tuntuu olevan pakottava tarve ottaa yhteyttä menneisiin suhteisiinsa, varsinkin yhdenillan suhteisiinsa. Se on pistänyt ihmetyttämään ja väittää ettei ole mitään heidän kanssaan. Vaikka sanoo saaneensa tarjouksia lähemmistä tarjouksista ym. Pistää ihmettelemään mikä tarkoitus tuollaisella käytöksellä on. Miksi pitää antaa toiseen päähän puhelinta antaa ymmärrys toisista ajatuksista? En pidä yhteyttä menneisiin suhteisiin, kun ei ole mitään tarvetta. Ei kiinnosta ottaa suuremmin kantaa hänen touhuisinsa, tuottaa vain enemmän riitaa. Katson vähän aikaa touhua ja lähden lätkimään, jos jatkuu samanlaisena suhde. Mitä itseään kiusaamaan sen enempää tuollaisessa suhteessa...

        ei kannata kiusata itseänsä. Maailmasi on hyvin härkämäinen ja et näe ihmisiä suhteiden takana. Esimerkkinä tuon sulle kaksi lausetta ja toivon, että pohdit, onko lauseilla yhtenäinen tarkoitus tai puhutaanko kahdesta eri asiasta.
        1. Hän on tyttöystäväni.
        2. Hänen kanssa seurustelen.
        Ilmeisesti sinun likkakaverisikin näkee asioita pikkaisen eri tavalla kuin sinä.


      • -riitti
        HärkäMies kirjoitti:

        Olen hengailut jonkin aikaa VesimiesN kanssa. Hänellä tuntuu olevan pakottava tarve ottaa yhteyttä menneisiin suhteisiinsa, varsinkin yhdenillan suhteisiinsa. Se on pistänyt ihmetyttämään ja väittää ettei ole mitään heidän kanssaan. Vaikka sanoo saaneensa tarjouksia lähemmistä tarjouksista ym. Pistää ihmettelemään mikä tarkoitus tuollaisella käytöksellä on. Miksi pitää antaa toiseen päähän puhelinta antaa ymmärrys toisista ajatuksista? En pidä yhteyttä menneisiin suhteisiin, kun ei ole mitään tarvetta. Ei kiinnosta ottaa suuremmin kantaa hänen touhuisinsa, tuottaa vain enemmän riitaa. Katson vähän aikaa touhua ja lähden lätkimään, jos jatkuu samanlaisena suhde. Mitä itseään kiusaamaan sen enempää tuollaisessa suhteessa...

        Miksi et käytä hyväksesi saamaasi kokemusta? Olet ymmärtänyt oikein. Ota suhteesta loparit ja katso, se alkaa kuolata perääsi. Mutta kuseta kunnolla sitä. Vesimies ei ymmärrä tätä maailmaa. Se on tosi outo tyyppi, ei edes itse ymmärrä itseään ja siksi hakkaa päätään seinään. Syyttää toisia ja korottaa itsensä muiden yläpuolelle. Siis, fyysinen maailma on sille mahdoton ymmärrettäväksi. Usein myös vainoharhaisuutta tämän vuoksi. Mulle riitti, enkä siedä enää tuota kummajaista.


      • HärkäMies
        vesiwomen kirjoitti:

        ei kannata kiusata itseänsä. Maailmasi on hyvin härkämäinen ja et näe ihmisiä suhteiden takana. Esimerkkinä tuon sulle kaksi lausetta ja toivon, että pohdit, onko lauseilla yhtenäinen tarkoitus tai puhutaanko kahdesta eri asiasta.
        1. Hän on tyttöystäväni.
        2. Hänen kanssa seurustelen.
        Ilmeisesti sinun likkakaverisikin näkee asioita pikkaisen eri tavalla kuin sinä.

        mikä idea on tuollaisessa käytöksessä? Ei ihmisten tunteet ole leikkimistä varten tai mitään nurkkaan heitettävää materiaa. Itse olen aina uskollinen suhteessa, mutta jos luottamukseni petetään pahasti suhteessa. Sitä on aika vaikea saada takaisin tai riippuu tietenkin teosta. Ei kenenkään tunteilla saa kuitenkaan leikkiä, koskaan ei tiedä kuinka syvät tunteet toisella toista kohtaan. Mahdollisista ikävistä seuraukista puhumattakaan, mihin voivat johtaa pettymyksen myötä. Itsekästä tuollainen elämän asenne on, jos muista ei välitä pätkääkään.


      • vesiwomen
        HärkäMies kirjoitti:

        mikä idea on tuollaisessa käytöksessä? Ei ihmisten tunteet ole leikkimistä varten tai mitään nurkkaan heitettävää materiaa. Itse olen aina uskollinen suhteessa, mutta jos luottamukseni petetään pahasti suhteessa. Sitä on aika vaikea saada takaisin tai riippuu tietenkin teosta. Ei kenenkään tunteilla saa kuitenkaan leikkiä, koskaan ei tiedä kuinka syvät tunteet toisella toista kohtaan. Mahdollisista ikävistä seuraukista puhumattakaan, mihin voivat johtaa pettymyksen myötä. Itsekästä tuollainen elämän asenne on, jos muista ei välitä pätkääkään.

        En tunne sun likkakaveria, sen takia en voi hänen puolesta puhua, mutta pikkaisen saatan osata valoittaa hänen ajatusmaailma. Ensinnäkin sun olisi hyvä tietää, että veskarit eivät yleensä välitä kanssaihmisten asemasta, rikkauksista tai menneisyyksistä jne. Tärkeä on ihminen itse. Siitä johtuen myös silla ei ole väliä onko se ex pano, ex suhde tai ex puolisuo. Näin olleen veskari ei yritä ex'iin yhteyttä pitäessä loukata ketään, vaan taustalla on muut huvit. Toki, mikäli likkakaverisi vain kiusaa sinua, sitten olisi syytä ajatella onko suhteessanne rakkauden pula. Jos on, suhdetta on turhaa jatkaa, koska rakkaudettomassa suhteessa veskari ei pysy uskollisena.
        Luottamusasiassa olen kanssasi sama mieltä. Kerran mennyt...
        Mielipiteeni perustuu omiin kokemuksiin. Itsekin olen exien kanssa edellenkin ystävyyssuhteessä, vaikka perheelämäni on vakaa ja rakastan miestäni.


      • VesiMan.
        vesiwomen kirjoitti:

        ei kannata kiusata itseänsä. Maailmasi on hyvin härkämäinen ja et näe ihmisiä suhteiden takana. Esimerkkinä tuon sulle kaksi lausetta ja toivon, että pohdit, onko lauseilla yhtenäinen tarkoitus tai puhutaanko kahdesta eri asiasta.
        1. Hän on tyttöystäväni.
        2. Hänen kanssa seurustelen.
        Ilmeisesti sinun likkakaverisikin näkee asioita pikkaisen eri tavalla kuin sinä.

        Itseäkin on aina häirinnyt se "minun poikaystävä jne." Oikeampi on sanoa "me seurustellaan" tai "me ollaan yhdessä".

        Yrittäkää nyt hyvät ihmiset ymmärtää, että kukaan ei ole kenenkään omaisuutta. Vesimies ei ole kumppanin omaisuutta, eikä vesimiehen kumppani ole vesimiehen omaisuutta. Ei edes verbaalisesti.


      • jousimiesN
        VesiMan. kirjoitti:

        Itseäkin on aina häirinnyt se "minun poikaystävä jne." Oikeampi on sanoa "me seurustellaan" tai "me ollaan yhdessä".

        Yrittäkää nyt hyvät ihmiset ymmärtää, että kukaan ei ole kenenkään omaisuutta. Vesimies ei ole kumppanin omaisuutta, eikä vesimiehen kumppani ole vesimiehen omaisuutta. Ei edes verbaalisesti.

        Kutsutkohan kavereitasi 'mun kaveri' -nimikkeellä?? Ei se tarkoita, että OMISTAT kaverisi, jos kusut heitä kavereiksesi.. Kun kutsun (vesimies)poikaystävääni 'minun poikaystäväksi', en kuvittele omistavani häntä! En halua omistaa ketään, enkä halua, että kukaan kuvittelee omistavansa minua. Siltikin poikaystäväni saa halutessaan aivan vapaasti kutsua minua tyttöystäväkseen - koska sehän minä olen.


      • tosiaan.,
        jousimiesN kirjoitti:

        Kutsutkohan kavereitasi 'mun kaveri' -nimikkeellä?? Ei se tarkoita, että OMISTAT kaverisi, jos kusut heitä kavereiksesi.. Kun kutsun (vesimies)poikaystävääni 'minun poikaystäväksi', en kuvittele omistavani häntä! En halua omistaa ketään, enkä halua, että kukaan kuvittelee omistavansa minua. Siltikin poikaystäväni saa halutessaan aivan vapaasti kutsua minua tyttöystäväkseen - koska sehän minä olen.

        puhun kavereista, en "minun kavereista". Minulla ei ole yksinoikeutta niihin.


      • Veskarinainen
        tosiaan., kirjoitti:

        puhun kavereista, en "minun kavereista". Minulla ei ole yksinoikeutta niihin.

        Jos kerron jollekin kavereistani, en tosiaan sano "se on yks mun kaveri", vaan "se on yks kaveri". Kai sitä alitajuisesti ajattelee, ettei kukaan ole minun, vaan muidenkin ihmisten kaveri..... :)


    • VeskariN

      on aika tavallista tuollainen, ei viitsi millään vastata jos ei ole mielenkiintoa. Itse kyllä kuitenkin vastailen aina jonkin ajan päästä, toivoen, että toinen jättäisi jo rauhaan.

    • ap.

      jatkoa. Sovimme (siis hän sopi), ettemme pidä enää yhteyttä. Hän haluaa unohtaa minut, syynä, ettei meillä ole vain tulevaisuutta etäisyyden vuoksi. Enhän mä tuota uskonut tietysti, kyse oli mielenkiinnon loppumisesta. Se tiedän, ettei se ollut hänelle helppoa, sillä niin paljon meillä oli yhteistä.

      Seuraava? Kenties kokeilen suraavaksi jellonaa :D, löytyisköhän enemmän särmää?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2986
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      84
      2731
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2188
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      20
      1763
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1469
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1312
    Aihe