Skorppari = Kusipää ?

......

Olen tuntenut erään skorpparin jo muutamia vuosia, pientä peliä on ollut aina ja minä hölmö rakastuin, korviani myöten.

ei aikaakaan kun tämä skorppioni kun sai asian tietää hän muuttui täysin.. Käyttää hyväkseen sitä, että minä olen paikalla kun hän tarvitsee. Nyt kun olen hänelle sanonut etten halua häntä edes nähdä, mutta puheluita tulee enemmän kuin ikinä. Miksi?

Toinen asia on se, että yhteisille ystävillemme kuitenkin on ruvennut minua kovastikkin arvostelemaan.. hyvät ihmiset ,miten eroon skorpparista, lopullisesti? (( tämä nyt oli pelkästään tälläne vuodatus... eipä nyt mitään sellasta mihin en itse osaisi vastata, mutta halusin kirjoittaa kuitenkin, kommentoikaa jos on kommentoitavaa.))

15

4069

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • skorppionitar*

      jonkun asian skorpparille josta on vetänyt herneen nenään ja siitä kosto, itse jos haluaisin tehdä tilit selviksi jonkun kans niin kasvokkain juttelu auttais parhaiten, nykyään vaan ihmiset ei pysty sellaiseen.

      • ...

        Mielestäni en ole mitään tehnyt. Ja asiaa olen tiedustellut myös. ja saanut kieltävän vastauksen. Olen aivan ymmälläni!


      • tumpilo
        ... kirjoitti:

        Mielestäni en ole mitään tehnyt. Ja asiaa olen tiedustellut myös. ja saanut kieltävän vastauksen. Olen aivan ymmälläni!

        melkein sama juttu minullakin on ollut..oletko vahingossakin loukannut häntä..
        ovat pitkä muistisia ja kaiken lisäksi kostaavat..


      • ...
        tumpilo kirjoitti:

        melkein sama juttu minullakin on ollut..oletko vahingossakin loukannut häntä..
        ovat pitkä muistisia ja kaiken lisäksi kostaavat..

        Ainakin olen yrittänyt pitää kuin kukkaa kämmenellä, tietoisesti en ole mitään tehnyt. Mitä ihmettä olen vahingossa voinut tehdä? kuitenkin kun kysyttäessä en ole tehnyt mitään. voiko olla niin, että on kyllästynyt minun liialliseen huolehtimiseen hänen terveydestään ym asioista? . kun tasaisin väliajoin muistin aina kysyä onko sydämellä jotain =>


      • mipe68
        ... kirjoitti:

        Ainakin olen yrittänyt pitää kuin kukkaa kämmenellä, tietoisesti en ole mitään tehnyt. Mitä ihmettä olen vahingossa voinut tehdä? kuitenkin kun kysyttäessä en ole tehnyt mitään. voiko olla niin, että on kyllästynyt minun liialliseen huolehtimiseen hänen terveydestään ym asioista? . kun tasaisin väliajoin muistin aina kysyä onko sydämellä jotain =>

        tulitko ajatelleeksi että olet jo itseestään selvyys.oletko miettinyt ettei olisi monta rautaa tulessa? kokemuksen rinta äänellä puhuen. vasta sitten tuo uljas pistokas havahtuu kun olet kääntänyt selkäsija jatkanut nuollen näppejäsi elämääsi .jättänyt yhteyden pidon ja olet tavoittamattomissa.olen kauris nainen ja skorppioonit ja kaksoset hakeutuvat jatkuvasti seuraani.skorppiooni on vain niin itseensä uppoutuva että unohtaa välistä muun ympärillään.alvariinsa auttamassa muita ja huomaakin sotkevansa oman elämänsä omalla ystävyydellään koko maailman kanssa.unohtaen lähimmät.himoitsee kaikkea missä on haaste ja saaavuttaessaan voiton on valmis hakemaan uutta haaastetta. itse olen laittanut pillit pussiin ja sanonut tsau ,kääntänyt selkäni ja aloittanut uuden elämän.silloin tuo hurmaava pistokas löysi keskustelu taidon ja oli valmis antautumaan kokonais valtaisesti parisuhteelle. tee pelisäännöt selväksi. miten kanssasi toimitaan. onnea ja menestytä mystisen pistokkaan kanssa;)


    • yks Skorppari N75

      Ei ne kaikki kyllä tohon kategoriaan kuulu, kuten on opetettu ettei saa yleistää. Kyllä niitä mätiä löytyy joka horarista, miehistä ja naisista ne omat huonot. Mulla ei oo kokemusta et skorpparit olis mitään tollasta, (en ainakaan tunnista tosta sun tekstistä itseäni tai omia skorppariystäviäni) en löydä tästä normaaleja skorpparin piirteitä mut niinhän se on et poikkeus vahvistaa säännön. Älä anna sen yhden mädän vaikuttaa sun mielees liikaa, voi jäädä sen takia jotain hyvää kokematta :)

    • skorppionirouva

      Itselläni ei kyllä tulisi mieleen tehdä tuollaista. Mutta jos siihen on joku syy niin itse skorppionina tiedän että jos kuulen että joku on ihastunut/rakastunut minuun haluan heti tutustua häneen paremmin. En tiedä miksi mutta niin se on ollu koko elämäni ajan.

    • raputar...

      Olen samaa mieltä kanssasi skorppareista...täysiä idiootteja laiasta lukien kaikki...leikkivät ystävällistä ja sit kusetetaan toista ja käytetään hyväksi...valiettavasti....tosi itsekkäitä ihmisiä..

    • eeeeeh

      Aika helvetin naurettavaa sotkee jotku tähtimerkit tämmöseen..ihanku kaikki johtus siitä mikä tyyppi on horoskoopissa..hohohoo

    • Kaikkea maa päällään kantaa

      Olen itse härkä. Miesystäväni on skorpari ja hän käyttää siekailematta hyväksi sitä että minulla on enemmän tunteita häntä kohtaan kuin hänellä minua. Jos joskus pääsen niskan päälle, tuskin annan hänelle koskaan ihmisarvoa. Pohjapiirrustukset on nähty.

      • on niin hyviä

        näyttämään tunteitaan, kylmiä kiviä koko porukka, onko niillä edes sydäntä ollenkaan, tunnen muutaman härän ja eipä ole itserakkaampaa ja kylmempää kuin he ovat, mennään nenä pystyssä, ihme etteivät ole hukkuneet vesisateessa.


    • änimöl

      Kyseessä on skorp. jota on petetty elämässään paljon tavalla tai toisella, koska hän on niin sinisilmäinen ja nyt peittää sen kaiken...
      Joten juu selvät ja lyhyet ehdot kehiin...
      Voisi mullekin suoraan sanoa (olen mies skorp.) että,


      "nyt kuule ääliö päätät mitä haluat tehdä."
      "antaudu mulle tai jatka matkaas"

      • ................

        Pitää täysin paikkaansa,itse olen skorppari nainen ja petetty ja loukattu on pahasti ja moneen kertaan ja on käynyt niinkin kun joku on sanonut että rakastaa mua olen sanonut hyvästit kai liian ahdistavalta alkanut tuntuan.Nykyään oon sellasessa suhteessa vakavassa sellaisessa jossa ukko itse päättää mitä hän tekee eikä anna periksi jos alan mököttää jostain eli ei näköjään saa olla liian helppo tämä toinen osapuoli jos haluaa että skorpioni nainen kiinnostuu=)pientä salaperäisyyttä mutta ei liikaa...hankala selittää....


    • ja mieti !!!

      >SE riippuu missä roikkuu?Ja mitä sai tietää se siitä onko hyvää tai pahaa uutisia.Skorpari on sellainen että seläntakana jos tehdää väärää niin se ei hyväksy sitä ,eikä kukaan sellaista hyväksy.Me itseesi ja katso mitä teit väärin /puhumalla asiat selviää?

    • minä vain, skorppari.

      hei, ei ku sanot sille ällötykselle, ettei kinnosta,
      ja jos vielä ahdistelee, viran-omaisille ilmotus.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      327
      2742
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      89
      2035
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1600
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1144
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1002
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      973
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      930
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      143
      873
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      832
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      734
    Aihe