Inssiajo Joensuussa

Jeppunen_

Minkälaisia reittejä on tutvot ajatuttaneet teitä Joensuussa inssin suorittaneita? Millaisia kokemuksia noin muutoin?

Mie tässä opettelen äipän säestyksellä opetusluvilla ajamaan, ja autokoulun vinkit inssiä ajatellen jää sikäli kuulematta.

Kiitos asiallisista vastauksista.

14

4803

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -------------

      itse ajelin muistaakseni pilkko,niinivaara,siihtala lenkin.. eli isompia teitä..

      • risteysajoa siis

        Stop merkit on helposti puskassa. Ja ne yksisuuntaiset on osattava siinä rautatieaseman edessä. Ja ne puolitoista kaistaa Yliopistokadulla.


      • emmy001

        ite ajoin myös pilkko, siihtala ja niinivaara. oltais menty muuten rantakylään päin mut sanoin että en tunne sitä aluetta yhtään enkä osaa suunnistaa siellä nii mentii sit niinivaaralle (asun siellä :D). pelkäsin inssii hirveesti etukäteen, mutta se tutvo mikä mulla oli, olikin aika mukava :D joku toinen ei välttämättä ois päästäny läpi kun kevyt liikenne unohtu kattoo yhesti vasemmalle käännyttäessä eikä peruutus oikeen onnistunu vaan se joutu neuvomaan :D mut kortti tuli ekalla yrityksellä :)


    • inssi olis edessä

      Nostetaanpa aihetta,

      Joensuulaisten inssikokemukset kiinnostaisi? Ihan mitä vaan, missäpäin ajeltu, miten tiukkaa arviointi, jos tuli virheitä niin menikö läpi vai ei, jne.

      Asiallisista vastauksista suuret kiitokset! :)

    • idag

      Tänään inssissä ajoin Lehmoon, siellä asutusalueella jotain pienempiä teitä ja sitten vaan takasin. Kolmioristeyksiä oli paljon, mutta pääasiassa maantieajoa. Tutvo oli aika rento, reitti oli tosi helppo.

      Yhteen risteykseen käännyin pikkasen äkkinäisesti, kun olin ajaa ohi. Siitä sain merkinnän ja jossain hidastin vähän ennen hidastuskaistaa, siitä toinen. Parilla pikkuvirheellä päästi kuitenkin läpi.

    • 1+11

      Inssi sano mulle että aja kaupungintalolle vapaavalintaista reittiä ja sitten sieltä lähdettiin kohti karsikkoa ja mentiin pekkalansillalle ja sillalta ramppia pitkin rantakylään. (ryhmittymisestä ramppikaistalle sain huomutuksen) Matka jatkui mutalaan päin ja siitä nurmeksentietä pitkin siihen abc:n lähellä olevaan liikenneympyrään ja siitä takaisinpäin katsastuskeskusta prisman ohi. Sitten inssi sano et peruuta parkkiruutuun joka oli silleen vinossa. No se oli yhtä eteen taakse eteen touhua se. Mutta läpi pääsin! :)

      • Jesm

        Uppista! Kertokkee miullekki kokemukssii :)


    • Ajelija12

      Minun inssi lähti Prisman lähellä olevasta katsastusasemalta ja sieltä-> Kuopioon päin moottoritielle->Rampilta ylös kohti Joensuu L opasteita->Sieltä kohti Joensuuta-> Siilaiselle päin->Parkkeeraus harjoitus siilaisen uudella S-marketin parkkipaikalla-> Kohti keskustaa ja siellä tasa-arvoiset risteykset yms.

      Lopuksi paluu sinne A-katsastusasemalle Prisman viereen ja siellä parkkeeraus. Ajo kesti noin 30-minuuttia ja meni virheittä läpi.

    • Yksityinen

      Yleensä käyttävät ainakin jossain yksisuuntaisella tiellä ja pyörittelevät kiertoliittymissä. Olen huomannut ja kuullut monilta muiltakin, että Joensuun inssin ajattajilla on selkeästi joku vaino niitä kohtaan, jotka ovat tulevat suorittamaan ajokorttia yksityisen harjotteluluvan kautta. Niiden ajosta tutvot etsivät virheen ihan etsimällä. Tulee mieleen, että onko taustalla joku poliittinen tavoite, että saadaan tilastoihin näyttämään että ajoharjoitteluluvan kautta ei saa korttia liian helpolla.

      • Anonyymi

        Olen huomannut täysin saman asian


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen huomannut täysin saman asian

        aivan höpöhöpö juttuja 😅


    • Anonyymi

      Lähdettiin ajovarman pisteeltä kohti Joensuun keskustaa. Jonkin verran ajeltiin keskustassa ja parkkeerattiin pariin otteeseen. Tämän jälkeen lähdettiin Kuopiontielle josta jatkettiin Marjalaan. Marjalasta takaisin Kuopiontielle ja ajovarman toimipisteelle.

      Läpi meni ekalla vaikka tulikin jonkun verran mokailtua jännityksen takia

    • Anonyymi

      Mika Karttunen on ainaki aivan jäätävä kusipää joensuun ajovarman tutvoista. Kaveri keksimällä keksii jotain pikkupaskaa ja valittaa kokoajan. Ihme ukko kannattaa vältellä semmosta kusipäätä.

      • Anonyymi

        Ei ole ikinä ollut ongelmia läpäisyssä, kunhan ei vie puolivalmista oppilasta tutkintoon. Tää nykymeinikihän on täysin perseestä liikenneturvallisuuden kannalta. Opetuslupalaiset hakkaa 6-0 nämä nykyiset ns. liikennekoulut . Tutvoja on helppo haukkua kun simulaattorissa hankittuja taitoja ei osata oikeassa ympäristössä soveltaa. Eikä reittejä ulkoa osaamalla pitkälle pötkitä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      127
      3227
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1311
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1275
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1086
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      13
      1043
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      54
      972
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      966
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      934
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      839
    Aihe