Minkälaisia reittejä on tutvot ajatuttaneet teitä Joensuussa inssin suorittaneita? Millaisia kokemuksia noin muutoin?
Mie tässä opettelen äipän säestyksellä opetusluvilla ajamaan, ja autokoulun vinkit inssiä ajatellen jää sikäli kuulematta.
Kiitos asiallisista vastauksista.
Inssiajo Joensuussa
14
5340
Vastaukset
- -------------
itse ajelin muistaakseni pilkko,niinivaara,siihtala lenkin.. eli isompia teitä..
- risteysajoa siis
Stop merkit on helposti puskassa. Ja ne yksisuuntaiset on osattava siinä rautatieaseman edessä. Ja ne puolitoista kaistaa Yliopistokadulla.
- emmy001
ite ajoin myös pilkko, siihtala ja niinivaara. oltais menty muuten rantakylään päin mut sanoin että en tunne sitä aluetta yhtään enkä osaa suunnistaa siellä nii mentii sit niinivaaralle (asun siellä :D). pelkäsin inssii hirveesti etukäteen, mutta se tutvo mikä mulla oli, olikin aika mukava :D joku toinen ei välttämättä ois päästäny läpi kun kevyt liikenne unohtu kattoo yhesti vasemmalle käännyttäessä eikä peruutus oikeen onnistunu vaan se joutu neuvomaan :D mut kortti tuli ekalla yrityksellä :)
- inssi olis edessä
Nostetaanpa aihetta,
Joensuulaisten inssikokemukset kiinnostaisi? Ihan mitä vaan, missäpäin ajeltu, miten tiukkaa arviointi, jos tuli virheitä niin menikö läpi vai ei, jne.
Asiallisista vastauksista suuret kiitokset! :) - idag
Tänään inssissä ajoin Lehmoon, siellä asutusalueella jotain pienempiä teitä ja sitten vaan takasin. Kolmioristeyksiä oli paljon, mutta pääasiassa maantieajoa. Tutvo oli aika rento, reitti oli tosi helppo.
Yhteen risteykseen käännyin pikkasen äkkinäisesti, kun olin ajaa ohi. Siitä sain merkinnän ja jossain hidastin vähän ennen hidastuskaistaa, siitä toinen. Parilla pikkuvirheellä päästi kuitenkin läpi. - 1+11
Inssi sano mulle että aja kaupungintalolle vapaavalintaista reittiä ja sitten sieltä lähdettiin kohti karsikkoa ja mentiin pekkalansillalle ja sillalta ramppia pitkin rantakylään. (ryhmittymisestä ramppikaistalle sain huomutuksen) Matka jatkui mutalaan päin ja siitä nurmeksentietä pitkin siihen abc:n lähellä olevaan liikenneympyrään ja siitä takaisinpäin katsastuskeskusta prisman ohi. Sitten inssi sano et peruuta parkkiruutuun joka oli silleen vinossa. No se oli yhtä eteen taakse eteen touhua se. Mutta läpi pääsin! :)
- Jesm
Uppista! Kertokkee miullekki kokemukssii :)
- Ajelija12
Minun inssi lähti Prisman lähellä olevasta katsastusasemalta ja sieltä-> Kuopioon päin moottoritielle->Rampilta ylös kohti Joensuu L opasteita->Sieltä kohti Joensuuta-> Siilaiselle päin->Parkkeeraus harjoitus siilaisen uudella S-marketin parkkipaikalla-> Kohti keskustaa ja siellä tasa-arvoiset risteykset yms.
Lopuksi paluu sinne A-katsastusasemalle Prisman viereen ja siellä parkkeeraus. Ajo kesti noin 30-minuuttia ja meni virheittä läpi. - Yksityinen
Yleensä käyttävät ainakin jossain yksisuuntaisella tiellä ja pyörittelevät kiertoliittymissä. Olen huomannut ja kuullut monilta muiltakin, että Joensuun inssin ajattajilla on selkeästi joku vaino niitä kohtaan, jotka ovat tulevat suorittamaan ajokorttia yksityisen harjotteluluvan kautta. Niiden ajosta tutvot etsivät virheen ihan etsimällä. Tulee mieleen, että onko taustalla joku poliittinen tavoite, että saadaan tilastoihin näyttämään että ajoharjoitteluluvan kautta ei saa korttia liian helpolla.
- Anonyymi
Olen huomannut täysin saman asian
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen huomannut täysin saman asian
aivan höpöhöpö juttuja 😅
- Anonyymi
Lähdettiin ajovarman pisteeltä kohti Joensuun keskustaa. Jonkin verran ajeltiin keskustassa ja parkkeerattiin pariin otteeseen. Tämän jälkeen lähdettiin Kuopiontielle josta jatkettiin Marjalaan. Marjalasta takaisin Kuopiontielle ja ajovarman toimipisteelle.
Läpi meni ekalla vaikka tulikin jonkun verran mokailtua jännityksen takia - Anonyymi
Mika Karttunen on ainaki aivan jäätävä kusipää joensuun ajovarman tutvoista. Kaveri keksimällä keksii jotain pikkupaskaa ja valittaa kokoajan. Ihme ukko kannattaa vältellä semmosta kusipäätä.
- Anonyymi
Ei ole ikinä ollut ongelmia läpäisyssä, kunhan ei vie puolivalmista oppilasta tutkintoon. Tää nykymeinikihän on täysin perseestä liikenneturvallisuuden kannalta. Opetuslupalaiset hakkaa 6-0 nämä nykyiset ns. liikennekoulut . Tutvoja on helppo haukkua kun simulaattorissa hankittuja taitoja ei osata oikeassa ympäristössä soveltaa. Eikä reittejä ulkoa osaamalla pitkälle pötkitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä882871Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2991666Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461547- 871381
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4021364Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3981292Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21069Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat381027Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun329864Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden257845