Kalkusta asunto?

Monnali

Mietitään asunnon ostamista Tampereelta. Kalkusta saisi ison ja saunallisen... Millaisesta alueesta on kyse? Haluamme välttää lähiön näköisiä paikkoja eli sellaisia, joissa on PALJON korkeita 70-luvulla ja 80-luvun alussa rakennuttaja kerrostaloja.

Entäs Härmälä ja Takahuhti?

7

850

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Takahuhti

parhaita paikkoja asumiseen, kyllä härmäläkin, kunhan pysyy poissa niistä häiriöpesäkkeistä. Noilla kaikilla alueilla on omat pientaloalueensa ja ovat hyviä asuinalueita.

• pysy pois

"Häiriöpesäkkeistä". Kalkku on sellaine takapajula, kaupunkiin mieletön matka, bussilla jurruttaa tunnin. Samanlaisia häiriköitä löytyy täältäkin.

• tämä nyt on olevinaan
        pysy pois kirjoitti:

"Häiriöpesäkkeistä". Kalkku on sellaine takapajula, kaupunkiin mieletön matka, bussilla jurruttaa tunnin. Samanlaisia häiriköitä löytyy täältäkin.

a) kalkusta tulee bussilla 20min
        b) kalkku ole kerrostaloja juuri nähnytkään (puhutaan muutamasta kappaleesta)

• muistio
        tämä nyt on olevinaan kirjoitti:

Pispalan valtatie on joskus (ruuhka-aikaan) niin tukossa, että matka-aika venähtää parilla kymmenellä minuutilla.

• uusia kerrostaloja
        tämä nyt on olevinaan kirjoitti:

Kalkun suunnalle on rakennettu ja rakennetaan parasta aikaa aika paljon, myös kerrostaloja. Ne ovat tosin Mustavuoren takana, mutta Kalkkua alue kai yhä on.

• Anonyymi00006
        uusia kerrostaloja kirjoitti:

Kalkun suunnalle on rakennettu ja rakennetaan parasta aikaa aika paljon, myös kerrostaloja. Ne ovat tosin Mustavuoren takana, mutta Kalkkua alue kai yhä on.

Kalkku voisi muuttua arvostetuksi alueeksi, jos metsää harvennettaisiin, Nyt kaikkialla
        on vain metsäryteiköä lähse kiinni kerrostaloissa. Asunnot eivät mene juuri ollenkaan
        kaupaksi. Sitä täällä ihmetellään yhdessä. Kukaan ei halua harventaa metsää Kalkussa
        eikä Tesomallakaan. Täältä on hyvät yhteydet joka suuntaan pääsee autolla nopeasti.
        Enää ei ympäristöä rakenneta ihmisten ehdoilla, vaan luonnonsuojelun ehdoilla, jotta
        koko maailma pelastuu. Ihmiest kärsii, mutta kaikenmaailman koppakuoriaiset ja
        sarvimittarit lisääntyvät ryteikköljuonnon keskellä. Tulkaa itse katsomaan.

• Anonyymi00007

Isovanhemmilla oli 50luvulla rakennettu talo niin rauhallista aluetta Kalkku oli 70,-80,-90luvulla kun kävi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      160
      1522
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      129
      1190
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      879
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      65
      801
    5. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      63
      717
    6. 52
      690
    7. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      46
      685
    8. 76
      586
    9. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      582
    10. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      568
    Aihe