Tykkään kovasti nuolla miehen kalua ja lipoa ja imeskellä.. en ole mikään kovin kokenut mutta innokas kyllä. Sellaista mietin, kun ei ole juuri nyt vakiparia jolta voisin asiasta kysyä, että saako/voiko sitä kalua imeä ihan niinku loppuun asti? Tarkoitan että spermat otan suuhun ja nielenkin joskus mutta tekis mieleni nuolla vielä senkin jälkeen hitaasti.. ikäänkuin puhtaaksi .. Kerran tein yhdelle miehellä ja se alko voihkii että sattuu!! siis orkun jälkeen, siihen asti oli ollu oikeen ihanaa :) ja kysymys ei ollu mistään hampaista tms.
Onko miehissä vaan eroja, vai pitääkö ihanaisesta mulkusta päästää irti heti kun mälli on irronnut?
pippelin imeminen loppuun asti
15
6688
Vastaukset
- mies27_2
Nimenomaan pitää vielä nuolla orkun jälkeen, mutta vain hellemmin. Vaimo joskus vähän rankemmin imi orkun jälkeen ja se tosiaan melkein jo sattuu. Orkun jälkeen kun kulli menee aika herkäksi.
Mutta se tuntuu vaisulta jos saman tien kun mälli lähtee niin jättää munan siihe ja lähtee suihkuun. Näinkin on käynyt. :)Elä tee sitä virhettä.
Tavallinen pano ei vedä vertoja hyvin hoidetulle suuseksille.- mä vaan
...että kyllä mun mielestä KUNNON pano voittaa ihan leikiten suihinoton. Ja nyt ei puhuta mistään viiden minuutin pikasesta nylpytyksestä, jossa vain mies tyhjentää ittensä, vaan oikein oikeasta rakastelusta, joka päättyy kummankin osapuolen laukeamiseen.
Tietty tää on vaan mun mielipide ja varmaan seuraavaks joku sanoo, ettei muijas osaa ottaa suihin, mutta siitä EI ole kysymys. - mies27_2
mä vaan kirjoitti:
...että kyllä mun mielestä KUNNON pano voittaa ihan leikiten suihinoton. Ja nyt ei puhuta mistään viiden minuutin pikasesta nylpytyksestä, jossa vain mies tyhjentää ittensä, vaan oikein oikeasta rakastelusta, joka päättyy kummankin osapuolen laukeamiseen.
Tietty tää on vaan mun mielipide ja varmaan seuraavaks joku sanoo, ettei muijas osaa ottaa suihin, mutta siitä EI ole kysymys.Tietysti noin yleensä ottaen tavallinen pitkä rakastelu hetki voittaa pelkän suuhoidon.
Mutta puhuinkin orkun tehokkuudesta, joka taisi jäädä hiukan epäselväksi.
Tavallisessa panossa ainakin mun orkku on aina yhtä vaisu olet sitten nylkyttänyt vartin tai tunnin hitaasti edeten loppuun.
Se ei vaan jostaa syystä ole niin raju kun naisen suuhun laukeaminen. Naisen pitää vain muistaa orkun jälkeenkin vielä vähän aikaa nuolla.
- Harald H
niin.., minulla ainakin aina orkun jälkeen on kulli tosi herkkä ja suoraan sanoen ei kyllä kestä enään imuuttamista pariin minuuttiin. Nuolla hellästi toki voi ja se tuntuu tosi hyvälle !
- Anonyymi
Sikailua kukaan täysjärkinen kenenkään kusikeppiä lutkuta
- yksilöllistä
kalu menee "herkäksi"laukeamisen jälkeen,jopa sattuu.
- Imuttelija
Mutta kyllä mun kokemukseni mukaan orkun jälkeen pitää hellentää otetta/imua/nuolemista huomattavasti jokaisen kohdalla.
Se vaan, että paljonko on paljon ja milloin lopettaa?
Tärkeää on, ettet jätä orkkua kesken! Itse otan aina suihin loppuun asti ja nielen, eli annan kaikessa rauhassa laueta loppuun asti ja päästän kalun suusta vasta kun on ruiskutellut kaiken. Joku mies ottaa kalun jo aiemmin kun tykkää enemmän niin että sykkii ulkopuolella (mällit on kyllä jo tullut).
Sen jälkeen hyvin hellästi nuolen kielen kärjellä viimeiset pisarat pois, tai pusuttelen pehmein huulin - vain yksi on ollut mun miehistä sellainen, joka ei oikein kestänyt tätäkään.
Minä aina peräänkuulutan hyvässä seksissä ja parisuhteessa luottamusta ja kommunikointia ja tässäkin tapauksessa mun mielestä kyllä miehen kuin miehen kuuluis ja KANNATTAISI ihan sanoa selvällä suomen kielellä naiselleen, miten HÄN toivoisi itseään käsiteltävän ja miten hänelle olisi paras suuseksin lopetus! :-) Näin olisivat molemmat tyytyväisiä. - Anonyymi
Minäkin tykkään imeä kovasti miehen kalua ja rakastan panoa.
- Anonyymi
Porsas röh röh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Porsas röh röh
Mitäs olet hyh hyhy
- Anonyymi
Multa saat kuin vaa, olen vanhempi mies. Moi
Saiskin suihin kunnolla ooh
- Anonyymi
Kyllä saat knnolla ottaa suihin, olen vanhempi mies edellä, missä oot.moi
Nautin suunnattomasti siitä, kun kaluani imetään. Jos imeminen jatkuu laukeamisen jälkeen, minulla alkaa seistä uudestaan.
- Anonyymi
toi jälki nuoleskelu ja imeskely saa joillain heti kovenemaan uudestaan ihanaa tein jotain oikeen nyt peppuni vuoro
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631463Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on681284Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271281Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151144- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3171019Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2241012- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että276922- 72915