Noita kaupan teepusseja pitäis ohjeiden mukaan liottaa vedessä minuutti tai minuutteja mutta mä annan olla vedessä vain noin 10 sekuntia, silloin maistuu paremmalta kun ei ne parkkihapot o päässy liukenemaan. Jos vesi on lähes 100-asteista niin 10-15 sekkaa riittää hyvin muutenkin, ei siitä tu sen laihempaa kuin ohjeiden mukaan valmistetusta. Ehkä niiden paskaparkkihappojen takia tulee vaikutelma että minuutin liotuksen jälkeen tee on täyteläisempää.
Nää on vaan mun mielipiteitä. Tuskin kukaan on samaa mieltä.
Teepussin hauduttamisesta
5
991
Vastaukset
- ...
otin keväällä eräässä tilaisuudessa pussiteetä jota liotin muutaman minuutin ja se oli kamalan makuista.
kotona juon hyvälaatuista teetä, jota voi hauduttaa vaikka kuinka kauan, eikä se tule kitkerän makuiseksi. tavallisesti kaadan kiehuvan veden teelehtien päälle ja haudutan niin kauan että tee jäähtyy sopivan lämpöiseksi, eli vähän yli 15 minuuttia. - teenjuojapoika
Luin wikipediasta äsken että "Pitkäänhaudutetussa teessä esiintyvä karvas maku johtuu terveellisistä antioksidanteista."
- Anonyymi
Nopeasti pussia huljuttamalla teehen tulee pelkkä väri, mutta maku jää uupumaan.
- Anonyymi
40s mikrossa kupillinen, seuraavaan kupilliseen tulee vielä enemmän makua samasta pussista.
- Anonyymi
En käytä narullisia teepusseja. Käytössä Typhoo tea ja sitä pitää maailmalta tilata. En hauduta useinkaan enenpää kuin 30 sekunttia joskus menee kauemmin ja hyvää on maidon kanssa, kun maidon laittaa mukiin ensin. Tee tietysti teekannussa valmistuu ei suoraan mukiin kotioloissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2722411- 971931
- 911413
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!711130Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si171122Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman391021Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46971- 47968
- 46942
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika40914