Pitäskö ny lopettaa tupakoinnin lopettaminen, ruveta ravitsemaan itseään päivittäin JD:lla ja ruveta vauhtia ottamaan?Näyttäis pitävän ihmisen voimissaan ja järjissään.
Kaikkea kohtuudella tietysti.Tuli vaan mieleen ku 30 kin on jo rikki.
pitkän iän salaisuus
7
1414
Vastaukset
- BourbonKaalisoppa
Se käyttää kroppaansa elämiseen, kun suurin osa ihmisistä käyttää kroppaansa vain kuolemiseen. :)
- jatikka
Tiedä kuinka paljon Lemmyn imagossa on legendaa, tai sitte äijä on tosiaan kova luu. Meinaan kun alkaa nää kotimaiset huikka-hemmot putoilee tai olemaan työkyvyttömiä jo vuosikymmen aikasemmin kun missä hra. Kilminster tällä hetkellä vielä porskuttaa etiäpäin. En muista koskaan kuulleeni, että Mh:n keikkoja olisi peruttu, tai muuten vaan käynyt "mustajärvet"...
Tosin muistan haastattelun jossa Lemmy kertoi lääkärin sanoneen, "mitä tahansa oletkin tähän asti vetänyt, niin älä lopeta. Sitä kroppasi ei enää kestä."
Eli paree ottaa ainakin vähän, ja vähän enemmän tarvittaessa.- nose
..Motörheadin Italian rundilla pari vuotta sitten jouduttiin ainakin jokunen keikka perumaan Lemmyn sairastelun takia...tosin lääkärisetä oli varoitellut basistia tulevasta vaaratilanteesta, jota tietenkään kunnon basisti ei ota kuuleviin korviinsakaan, kun lääkärit olivat samaa varoittelua hokeneet jo viimeisen 35 vuotta...mistä sitä Lemmy arvas että sillä kertaa se olikin tosipaikka...
- jatikka
nose kirjoitti:
..Motörheadin Italian rundilla pari vuotta sitten jouduttiin ainakin jokunen keikka perumaan Lemmyn sairastelun takia...tosin lääkärisetä oli varoitellut basistia tulevasta vaaratilanteesta, jota tietenkään kunnon basisti ei ota kuuleviin korviinsakaan, kun lääkärit olivat samaa varoittelua hokeneet jo viimeisen 35 vuotta...mistä sitä Lemmy arvas että sillä kertaa se olikin tosipaikka...
Oolrikt, siis pieniä työtapaturmia näköjään sattuu ammattimiehellekin. Ei se näköjään jumalan kroppakaan kaikkea kestä...
- Irön
Jatkova tuohon että kirjassaan on maininta kun 70 luvulla oli muotia vaihtaa veri puhtaaseen, tohtori totesi Lemmylle että "veresi tappaisi minkä tahansa elävän olennon,ja puhdas veri tappaisi sinut".
Onko muuten olemassa muita kirjoja joissa käsitellään Ian Kilmisterin elämää kuin tuo Janis Garzan elämäni Lemmynä tms? - joku
Irön kirjoitti:
Jatkova tuohon että kirjassaan on maininta kun 70 luvulla oli muotia vaihtaa veri puhtaaseen, tohtori totesi Lemmylle että "veresi tappaisi minkä tahansa elävän olennon,ja puhdas veri tappaisi sinut".
Onko muuten olemassa muita kirjoja joissa käsitellään Ian Kilmisterin elämää kuin tuo Janis Garzan elämäni Lemmynä tms?Lemmy kirjoitti kyseisen kirjan Janis Garzan kanssa
ja sen kirjan nimi on White Line Fever - MHB
joku kirjoitti:
Lemmy kirjoitti kyseisen kirjan Janis Garzan kanssa
ja sen kirjan nimi on White Line Fevertaitaa olla yhden kirjasen nimi, johon on kerätty Lemmyn "sanaa".
Muistaakseni siis eri haastatteluista koottu.
Itselläni tuo kirja on, mutta oon laittanut sen niin hyvään talteen, etten sitä ny löydä, joten jää
se kirjoittaja hämärän peittoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569