HEI!!!

ak-47,.,

siis oottekste iha oikeesti noin lapsellisia.teiän joka toinen sana o star wars siis seo sairasta. oottekste noi yksinäisiä te ootte joka päivä tällä palstalla etteks te tee mitää muuta.siis hirveitä nörttejä.varmaa ku te ootte paskalla nii te kuvittelette että se paska tulee jonku voiman avulla.hei alkakaa kasvamaa.

6

260

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MasterGormo

niinhän se tuleekin, nimittäin ponnistusvoiman,heh heh!

• Veteranfan

Tällä hetkellä tuntuu siltä että tällä palstalla liikkuu paljon muita kuin Star Wars faneja,mistä mahtaa moinen asia johtua ? Ollaanko sitä todella huolissaan fanien mielenterveydestä ? Jotta pitää väkisin änkeä sepittämään "muka" päteviä kommentteja fanien harrastuksesta,todellakin kyseessähän on HARRASTUS joka mielestäni on täysin normaalia toimintaa tällä palstalla.
      Onhan sitä lapsellisempiakin harrastuksia olemassa kuten juuri tämä teidän örveltämiseltä kuulostava kommentti.

• KyleKatarn1987

Sinä olet tällä palstalla ainoa, jonka täytyy tosissaan ja oikeasti kasvaa. Olet pelkkä keskenkasvuinen nassikka, jolle vanhemmat eivät selvästikään ole pitäneet tarpeeksi kuria! Se juuri monissa nykypäivän vanhemmissa on vialla, että kaikki sallitaan eikä mitään lasten tekemisiä valvota vaan kaikki painetaan villaisella ja lapset hemmotellaan alusta saakka tuollaisiksi omahyväisiksi idiooteiksi niin kuin sinä, Qew!!

• qew1211

aijaa minusta tuntuu että te olette vietätte päivä pitkät tietokonella eikä vanhemmat sano mitään voi vain sanoa PORVARI::::!!!!!!

• Veteranfan
        qew1211 kirjoitti:

aijaa minusta tuntuu että te olette vietätte päivä pitkät tietokonella eikä vanhemmat sano mitään voi vain sanoa PORVARI::::!!!!!!

Et taida ollakaan kovin nuori tai hemmoteltu ketale joksi luulin,ei tämä Star Wars harrastus ole mikään porvareiden etuoikeus,olen itse ollut koko ikäni köyhästä yksinhuoltaja perheestä, eikä se elämä ole pahemmin rikastuttanut meikäläisen pussia mihinkään.Tämä Star Wars pelasti lapsuuteni ankeasta arjesta,joka varmasti oli Lucasin tarkoituskin elokuvillaan antaa jonkinmoista toivoa tulevaan.

• KyleKatarn1987
        qew1211 kirjoitti:

Minä olen täysi-ikäinen ja asun omillani ja olen parhaillani kesälomalla, joten voin tehdä ajallani ihan mitä lystään! Toiseksi! En vietä täällä koskaan muitten kiireitteni takia edes puolikasta päivää, mutta ei yhtään haittaisi vaikka suuremman osan päivästä viettäisinkin, sillä minun on vaikea saada päähäni mitään järkevämpää ajanviettotapaa kun ajattelen miten hyödyttömällä ja hedelmättömällä tavalla sinä, qew, heität aikaasi ja ilmeisesti vähäistä älliäsikin hukkaan täällä netissä meuhkaten. Star Wars pelasti aikoinaan minutkin ankean harmaalta ja lohduttomalta lapsuudelta ja auttoi myöhemmin jaksamaan myös läpi koulukiusaamisten sekä muiden synkkien teini-iän kriisien, jotka olisivat ilman Star Warsin kaltaista terapeuttista pakopaikkaa saattaneet jättää minuun hyvinkin pahoja traumoja. Viimeiseksi! Molemmat vanhempani ovat aina olleet keskituloisia ja minä hyvinkin pienituloinen aina siitä saakka, kun töihin ensimmäistä kertaa menin! Että PORVAREISTA ja heidän etuoikeuksistaan on aivan turha tulla minulle avautumaan!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      10
      3419
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      68
      1858
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      541
      1566
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      77
      1169
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      61
      982
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      948
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      209
      872
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      823
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      806
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe