onko täällä yhtään kaasunaamareista pitäviä naisia?
kaasunaamari
10
2215
Vastaukset
- fetishette
- gas
mikäslainen kaasunaamari on fetishette suosikki?
- fetishette
gas kirjoitti:
mikäslainen kaasunaamari on fetishette suosikki?
scott sari...keltainen...
- gas
fetishette kirjoitti:
scott sari...keltainen...
itsellä kanssa on scott sari...harmaa on mahtava naamari!
- GasMaskGirl
gas kirjoitti:
itsellä kanssa on scott sari...harmaa on mahtava naamari!
Meillä on Kemira Sari naamari. Onko tuo sama kun Scott?
- gas
GasMaskGirl kirjoitti:
Meillä on Kemira Sari naamari. Onko tuo sama kun Scott?
sama naamari on kemiran sari!
- Mirame82
gas kirjoitti:
sama naamari on kemiran sari!
Poikakaveri käy kuumana ja meillä on tarkoitus hankkia Sari naamari seksihommiin. Voinko käyttää Sari naamarin kanssa yhtäaikaa silmälaseja ? Jos suodatinpatruuna on pois onko naamarissa reikä, voiko ottaa esim. suihin naamarin kanssa ?
- scot
Mirame82 kirjoitti:
Poikakaveri käy kuumana ja meillä on tarkoitus hankkia Sari naamari seksihommiin. Voinko käyttää Sari naamarin kanssa yhtäaikaa silmälaseja ? Jos suodatinpatruuna on pois onko naamarissa reikä, voiko ottaa esim. suihin naamarin kanssa ?
kyllä silmälasit varmaan onnistuu mutta sangat voi painaa ikävästi eikä naamari menetiivisti kasvoille,suihin otto voi olla vähän hankalaa kun siinä on läppä venttiili edessä.
- Mirame82
scot kirjoitti:
kyllä silmälasit varmaan onnistuu mutta sangat voi painaa ikävästi eikä naamari menetiivisti kasvoille,suihin otto voi olla vähän hankalaa kun siinä on läppä venttiili edessä.
Minulla silmälasit ovat tosi paksusankaiset ja linssit suorakaiteen muotoiset joten voi olla hankalaa. Mistä olette ostaneet Sari naamarinne, niitä ei ihan joka kaupasta löydy. Kerran huomasin sellaiset yhdessa isossa rautakaupassa. Kun tutkiskelin pakkausta ja ajattelin että olisin sovittanut niitä, paikalle tuli innokas myyjä. Hän kyseli käyttötarkotusta ym. Menin ihan luukkoon ja sanoin että auton pesu painepesurilla. Myyjä nauroi ja sanoi että siihen riittää kasvosuojus tai suojalasit.
- scot
Mirame82 kirjoitti:
Minulla silmälasit ovat tosi paksusankaiset ja linssit suorakaiteen muotoiset joten voi olla hankalaa. Mistä olette ostaneet Sari naamarinne, niitä ei ihan joka kaupasta löydy. Kerran huomasin sellaiset yhdessa isossa rautakaupassa. Kun tutkiskelin pakkausta ja ajattelin että olisin sovittanut niitä, paikalle tuli innokas myyjä. Hän kyseli käyttötarkotusta ym. Menin ihan luukkoon ja sanoin että auton pesu painepesurilla. Myyjä nauroi ja sanoi että siihen riittää kasvosuojus tai suojalasit.
naamareita löytyy tuontiyhtiöt oy sieltä voi tilata,ja huuto netissäkin näkyy oleevan sarin naamareita myynnissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351